Miski aeg saabus ja tekkis aega masin kokku pista.
Maadlesin mitu tundi õlirõhu saavutamisega ja sain ta väga veidral moel.
Vahepeal.
Polnud õlipumpa kunagi läbi pesnud ja tulemuseks ka keberniit,mille ise põhjustasin ,kuna ei valanud õlipumpa ennem kokkupanekut õli.
Õlirõhu saavutasin suht veidral moel.
Eemaldasin õli vahejahuti,panin õlipumba trassi volla ,teise otsa plast pudeli korki,pudeli tagumisse otsa tegin ava tolmuimeja volla tarbeks ja lülitit tolmukale,mõni hetk ja õli tuli,hiljem vahejahuti ja filtrer tagasi ning starteriga kedrates kõik ok .
Õlirõhk käes pumba kaitse sisse ja käib.
Uus jebi klapikambrikaan lödistab ühest nurgast,eks hoome vaatan üle ja arvatavasti lihvib klapikambrikaane distants kõrgendikke mis ulatuvad läbi tihendi kaande veits maha.
Kasutuses on vaid Elringi tihendid peale sisse ja väljalaske (Reinz),KOSMOS,se XE õlilödistamis sõbralikkus.
Kellel mõtteid ja kogemusi kuiva XE mootoriga on infiga teretulnud,aga eriti ei usu muinasjutte, piisavalt vana juba
Sõitma veel ei lähe kuna järgmine nädal peaks suurele radikale 15 tolli madal vurr kohale jõudma.
Termostaati pole ka õnnestunud 82 kraadi saada vaid kolm karpi Forsist, õige koodi ja kirjaga karbis ,(peaks 82 kraadi olema) ja ikka 92 kraadi.
Ehk kevadeks suudab välja sebida teisele mootorile ka sama vaja.