TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=9260
1. leht 4-st

Autor:  tarts [ 07.07.2011 22:17 ]
Teema pealkiri:  Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts

Tere
Kirjutan ka paar rida lühidalt oma Vectrast.
Soetatud sai teine 1998a. oli heas seisukorras ,autol oli laitmatu serviseajalugu ühe täis kirjutatud ja teise pooliku servise raamatuga.

2006:
Algselt oli mootoriks or.C20XE ja ka vahekast toimetas nagu vaja.
Sai tehtud auto kerele kapitaal rem. keevituse ja ülevärvimise näol.
Kui sai hakatud masinat kokku panema otsustasin sinna lisada ka Audilt pärit K26 turbo koos WG-ga. S4 –ja pihustid ja sai tõstetud ka kütuse rõhku.
2009:
Veeres selle comboga ilusti kuni jõudsin turbo rõhuga 1,0 barrini,siis lahkus 18 a.vana plokikaane tihend.
Enne kokkupanekut sai kaan lastud kergelt pingis üle lihvida ,et metall tihendiga oleks kindlam pidamine, samas sai tehtud näpukas, ei lihvinud põlemiskambri servasid kumeramaks ja poole aasta pärast, ehk 2009 jõulud sai tuhatoose (kuramuse deto poiss).
Selle a. algusel sai hakatud veits tõsisemat mootorit ehitama.
Praeguse seisuga

2012:
Sai autole pandud uus mootor.

Viseco kolvid rõngad k.sõrmed
Doga sepiskepsud
WB-EGT
MS 2.3 juhtaju
Pihustid 640cc Siemens
Bosch 044 kütusepump
20 klappi Audi WG
Audi 2.4-se sisselaske drossel
Coscasti Plokikaan
Mootori plokk puuritud,BMW õlipihustid,vänt lihvitud
Uus tihendi komplekt + kaane poldid
Pidev 4 WD vahekasti korpus tugevdatud,õli lisajahutus (pump+radiaator)veel installimatta,pole sellist hirmuäratavat tempi veel,kuna puudub haltec
Pidurid ees puuritud 288mm Zimmerman + feroodo klotsid, taga OR.uued+feroodo kl.
2,5 tolli roostevaba sisselase
3 tolli roostevaba väljalase lõpp 2,5 tolli + Simonsi otseläbi kaheraudne
BMW Copid
Sidur Clutchnet Stage 5
Amordid Bilstein B6,vedrud or.
EL .BC .
Getrag 6 k.F28 käigukast
Turboks holset hx35 super
550mmx230mmx63mm kärjega intercooler
Lisa jahutusvedeliku el.pump
KNOC MS-i tarbeks+juhtimis-reg.võimalus.
Vahekasti korpuse tugevtatud



Kuna olen saanud jagu neljast vahekastist(polnud veel tugevdust küljes,näis mis hiljem) ja ühest F20 käimari peavõllist ,siis masin seisab praegu ja ootab uusi kasti kronsasid ja patju,samas tuleb ka suurem intercooler ei jahuta praegune piisavalt.
Kui need vidinad küljes ,saab ehk ühe korraliku seadistuse ka dünos tehtud,usun ,et pauku peaks veel heasti juurde saama.
Kui vaid ülejäänud pulgad vastu peaks. :)
Pilt

Autor:  tarts [ 07.07.2011 22:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts

Uue fööniga (GT 2876R) T3 kuumakojaga:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Pilt
Pilt

Kuna hakkas mitmeid vahekaste saba andma, tuli midagi ette võtta:
Vahekasti toetuskronsa, kõigepealt pilt sellest et mis juhtus, kui kronsat ei olnud:(kronsa valmistas kaak )
Pilt
Pilt
Kronsa paika sobitatuna:
Pilt




Koos uue comboga nägi masin väljastpoolt selline:
õhu väljavõtt peale eelmist mootori sulamist
Pilt
Pilt
Pilt


väheke kiiremaks sõiduks:
Pilt

Autor:  tarts [ 07.07.2011 23:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts

Praeguse seisuga on kogu krempel laiali- klapipesa kukkus alla.
Uus kaan ja plokk on ootel(mikidemaalt on tulemas kolvid ja labadega sidur koos korviga- eelmisega sai proovitud käru ja kipsikoormaga boosti- andis alla)

Autor:  ott5 [ 08.07.2011 8:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts

auto ilus, külge minevad jupid veel ilusamad.
Mis selle klapipesaga siis juhtus?

Autor:  jeff01 [ 08.07.2011 10:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts

mida see Coscasti Plokikaas endast kujutas?

Autor:  ott5 [ 08.07.2011 10:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts

jeff01 kirjutas:
mida see Coscasti Plokikaas endast kujutas?


veidike tugevam.

Autor:  Raceboy [ 08.07.2011 10:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts

...ja ei sisaldanud endas poore alumiiniumis õli- ja jahutussüsteemi kanalite vahel, mis võisid halvimal juhul õli jahutussüsteemi lasta.

Autor:  Robo [ 08.07.2011 11:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts

Mitte ei võinud,vaid lasidki :lol:

Üliäge projekt - - EDU :bb

Deiv 8)

Kas veerandmiili ka on pill proovind - kui,siis mis aeg :?:

Autor:  Mihkel [ 08.07.2011 11:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts

Tubli töö Tarvo!

Palju sul IAT oli selle 550 cooleriga ja mis oludes?

Autor:  tarts [ 08.07.2011 20:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts

ott5 kirjutas:
auto ilus, külge minevad jupid veel ilusamad.
Mis selle klapipesaga siis juhtus?

Sain Tartu mnt-l kunagi suvel kaane sulama,mootori temp oli 110 pluss,oli kindlasti vaja ühe S6-ega pikalt pikalt 250 Ja peale km/h paugutada.
Peale seda läks külge teine kaan mis ajas hiljem õli jahutusvedeliku sisse.
Tuli lasta vana kaan Tartus ära remontida (põlemiskambrid olid vl.klappide poolepealt sulama läinud) keevitati ja lihviti ära.
Kodus klappe sooveldades selgus ,et ühte klapipesa vaja lõigata oli veits kuju muutnud,hiljem se pesa ka irdus lihtsalt rahulikult autot ringipöörates,seda kusjuures talvel ja pool aastat hiljem.
Peale seda jama sai tehtud suve tarbeks teine kapott,millealt saab kuuma õhu mootoriruumist välja tagasi,hilisemad probleemid pikalt paugutades tempiga kadusid.Kuigi need mootorid armastavad suht kuumalt töötada.

Autor:  tarts [ 08.07.2011 20:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts

jeff01 kirjutas:
mida see Coscasti Plokikaas endast kujutas?

Costcasti kaan kujutab endast seda jah ,et on kordades tugevam ja tava ehk GM-i kaanest kordades vastupidavam.
Samas on ka kaane voolavuse vahe or.30 hp.+

Autor:  tarts [ 08.07.2011 21:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts

Robo kirjutas:
Mitte ei võinud,vaid lasidki :lol:

Üliäge projekt - - EDU :bb

Deiv 8)

Kas veerandmiili ka on pill proovind - kui,siis mis aeg :?:

Sellel autol meeldib vaid Tartusse sõita pilpad taha ja treilapeal tavaliselt koju tagasi.
On Raadil käidud aga ühtagi autoväärilist sõitu pole trehvand,eks need miskid kalendrid olid kuskil 13-nes.
Hapsalus ka käidud kunagi ammu ,ei mäletagi kas kilti või miili sõitmas ,kuni kohale saime kõik üliluks ja siis (pensupaak),eks Vecumehed teavad mis seal juhtub,sinnamaani lasin peenikest naeru,kõik jebivad ,endal ok. ja puterdades tuli sealt kiirust ka vist alla 240 km/h.

Autor:  tarts [ 08.07.2011 21:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts

Mihkel kirjutas:
Tubli töö Tarvo!

Palju sul IAT oli selle 550 cooleriga ja mis oludes?

Kui aus olla ei mäletagi ,logid enamasti Valzu läpparis ,vana Saabi cooleriga olid hirmsad,toona oli andur ka veel sissel. koldes .
Uue cooleriga ja andur ennem siibrit ,oli temp mäletamitstmööda ok.uue cooleriga kaasnes ka rek.märgi ümberpaiknemine ja ala80% cooler avatud.
Saab järgi uurida ja kui uuesti käima siis logida.

Autor:  ott5 [ 09.07.2011 9:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts

mina panin C20LET termostaadi mis on 82kraadi ja siis vendika andur ka disla oma mis paneb 82-86 vendika tööle. MInd on siiani aitanud.

Autor:  tarts [ 11.07.2011 14:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Vectra A 2000 4*4 2.0T '90 Tarts

ott5 kirjutas:
mina panin C20LET termostaadi mis on 82kraadi ja siis vendika andur ka disla oma mis paneb 82-86 vendika tööle. MInd on siiani aitanud.

Termostaat on minu autol 82.vabandust ajasin jama 92 oli. Ja venti juhib MS.käivitub mis iganes tembi pealt.
Täna tuli ka mail,et jupid hakkavad Mikidemaalt liikuma,saab seesuvi ehk mõned tiirud teha.

1. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/