Tänaseks päevaks juba kolm kuud ilma eriliste probleemideta liigutud mööda lumist Eestit
Sai nats külmkäivitust seadistatud ,aga ülejäänu ok.
Sügisestest viimastest seadistustest Tartus Kaagi juures läks boosti kell veits rikki ja näitab vähem (kell oli vaid 2 Bar-i näitama mõeldud ja näidiku nool jäi kella piiraja taha kinni ,ning nüüd valetab 0,3 Bar-i)
Samaks saime ka pilpaid ja Kaak arvas,et 0,7 Bar-i on talveks ok. nii ma, siis kruisan siiamaani.(trassil tunnen suuremast turbo rõhust puudust)samas aga turvalisem ,ei viska X kiirusel lappama.
Sai neid salongi radikaid vahetatud seinast seina ja isoleeritud ,ei mufigi,salong pole enam nii soe kui varem.
Talveks läks ka 98% termostaat mille tellisin suvel 82pähe (karp oli 82,sisu 98) nüüd kulus marjaks ,seiier ilusti kikkis.
Pole veel aega olnud ,et ajule selgeks teha ,et ventikas ei pea ennem 90% tööle minema(hetkel käivitub ennem kui termostaat jõuab lahti minna)
Talvel 0,7 BAR rõhust piisab Valga linnavahel esimene käik vaid hiilimise jaoks .
Tavaliselt kohe teine sisse ja nats rohkem pedalit ,rõõmu kui palju.
Rehvid viiendat talve all ja pole kahju kui käivad tühja.
Samas erilist kulumise ja naelte irdumise vahet pole märganud eelmiste aastatega,kui nüüd lasen rahuliku südamega rattaid sadu meetreid asfaltil ringi