Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 17:36

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 55 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 07.07.2011 22:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.06.2008 3:38
Postitusi: 92
Asukoht: valga
Tere
Kirjutan ka paar rida lühidalt oma Vectrast.
Soetatud sai teine 1998a. oli heas seisukorras ,autol oli laitmatu serviseajalugu ühe täis kirjutatud ja teise pooliku servise raamatuga.

2006:
Algselt oli mootoriks or.C20XE ja ka vahekast toimetas nagu vaja.
Sai tehtud auto kerele kapitaal rem. keevituse ja ülevärvimise näol.
Kui sai hakatud masinat kokku panema otsustasin sinna lisada ka Audilt pärit K26 turbo koos WG-ga. S4 –ja pihustid ja sai tõstetud ka kütuse rõhku.
2009:
Veeres selle comboga ilusti kuni jõudsin turbo rõhuga 1,0 barrini,siis lahkus 18 a.vana plokikaane tihend.
Enne kokkupanekut sai kaan lastud kergelt pingis üle lihvida ,et metall tihendiga oleks kindlam pidamine, samas sai tehtud näpukas, ei lihvinud põlemiskambri servasid kumeramaks ja poole aasta pärast, ehk 2009 jõulud sai tuhatoose (kuramuse deto poiss).
Selle a. algusel sai hakatud veits tõsisemat mootorit ehitama.
Praeguse seisuga

2012:
Sai autole pandud uus mootor.

Viseco kolvid rõngad k.sõrmed
Doga sepiskepsud
WB-EGT
MS 2.3 juhtaju
Pihustid 640cc Siemens
Bosch 044 kütusepump
20 klappi Audi WG
Audi 2.4-se sisselaske drossel
Coscasti Plokikaan
Mootori plokk puuritud,BMW õlipihustid,vänt lihvitud
Uus tihendi komplekt + kaane poldid
Pidev 4 WD vahekasti korpus tugevdatud,õli lisajahutus (pump+radiaator)veel installimatta,pole sellist hirmuäratavat tempi veel,kuna puudub haltec
Pidurid ees puuritud 288mm Zimmerman + feroodo klotsid, taga OR.uued+feroodo kl.
2,5 tolli roostevaba sisselase
3 tolli roostevaba väljalase lõpp 2,5 tolli + Simonsi otseläbi kaheraudne
BMW Copid
Sidur Clutchnet Stage 5
Amordid Bilstein B6,vedrud or.
EL .BC .
Getrag 6 k.F28 käigukast
Turboks holset hx35 super
550mmx230mmx63mm kärjega intercooler
Lisa jahutusvedeliku el.pump
KNOC MS-i tarbeks+juhtimis-reg.võimalus.
Vahekasti korpuse tugevtatud



Kuna olen saanud jagu neljast vahekastist(polnud veel tugevdust küljes,näis mis hiljem) ja ühest F20 käimari peavõllist ,siis masin seisab praegu ja ootab uusi kasti kronsasid ja patju,samas tuleb ka suurem intercooler ei jahuta praegune piisavalt.
Kui need vidinad küljes ,saab ehk ühe korraliku seadistuse ka dünos tehtud,usun ,et pauku peaks veel heasti juurde saama.
Kui vaid ülejäänud pulgad vastu peaks. :)
Pilt


Viimati muutis tarts, 05.01.2014 15:44, muudetud 4 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.07.2011 22:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.06.2008 3:38
Postitusi: 92
Asukoht: valga
Uue fööniga (GT 2876R) T3 kuumakojaga:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Pilt
Pilt

Kuna hakkas mitmeid vahekaste saba andma, tuli midagi ette võtta:
Vahekasti toetuskronsa, kõigepealt pilt sellest et mis juhtus, kui kronsat ei olnud:(kronsa valmistas kaak )
Pilt
Pilt
Kronsa paika sobitatuna:
Pilt




Koos uue comboga nägi masin väljastpoolt selline:
õhu väljavõtt peale eelmist mootori sulamist
Pilt
Pilt
Pilt


väheke kiiremaks sõiduks:
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.07.2011 23:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.06.2008 3:38
Postitusi: 92
Asukoht: valga
Praeguse seisuga on kogu krempel laiali- klapipesa kukkus alla.
Uus kaan ja plokk on ootel(mikidemaalt on tulemas kolvid ja labadega sidur koos korviga- eelmisega sai proovitud käru ja kipsikoormaga boosti- andis alla)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.07.2011 8:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.10.2005 20:12
Postitusi: 289
Asukoht: Tartu
auto ilus, külge minevad jupid veel ilusamad.
Mis selle klapipesaga siis juhtus?

_________________
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.07.2011 10:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
mida see Coscasti Plokikaas endast kujutas?

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.07.2011 10:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.10.2005 20:12
Postitusi: 289
Asukoht: Tartu
jeff01 kirjutas:
mida see Coscasti Plokikaas endast kujutas?


veidike tugevam.

_________________
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.07.2011 10:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
...ja ei sisaldanud endas poore alumiiniumis õli- ja jahutussüsteemi kanalite vahel, mis võisid halvimal juhul õli jahutussüsteemi lasta.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.07.2011 11:16 
Eemal

Liitunud: 01.05.2005 15:17
Postitusi: 526
Mitte ei võinud,vaid lasidki :lol:

Üliäge projekt - - EDU :bb

Deiv 8)

Kas veerandmiili ka on pill proovind - kui,siis mis aeg :?:

_________________
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.07.2011 11:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Tubli töö Tarvo!

Palju sul IAT oli selle 550 cooleriga ja mis oludes?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.07.2011 20:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.06.2008 3:38
Postitusi: 92
Asukoht: valga
ott5 kirjutas:
auto ilus, külge minevad jupid veel ilusamad.
Mis selle klapipesaga siis juhtus?

Sain Tartu mnt-l kunagi suvel kaane sulama,mootori temp oli 110 pluss,oli kindlasti vaja ühe S6-ega pikalt pikalt 250 Ja peale km/h paugutada.
Peale seda läks külge teine kaan mis ajas hiljem õli jahutusvedeliku sisse.
Tuli lasta vana kaan Tartus ära remontida (põlemiskambrid olid vl.klappide poolepealt sulama läinud) keevitati ja lihviti ära.
Kodus klappe sooveldades selgus ,et ühte klapipesa vaja lõigata oli veits kuju muutnud,hiljem se pesa ka irdus lihtsalt rahulikult autot ringipöörates,seda kusjuures talvel ja pool aastat hiljem.
Peale seda jama sai tehtud suve tarbeks teine kapott,millealt saab kuuma õhu mootoriruumist välja tagasi,hilisemad probleemid pikalt paugutades tempiga kadusid.Kuigi need mootorid armastavad suht kuumalt töötada.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.07.2011 20:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.06.2008 3:38
Postitusi: 92
Asukoht: valga
jeff01 kirjutas:
mida see Coscasti Plokikaas endast kujutas?

Costcasti kaan kujutab endast seda jah ,et on kordades tugevam ja tava ehk GM-i kaanest kordades vastupidavam.
Samas on ka kaane voolavuse vahe or.30 hp.+


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.07.2011 21:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.06.2008 3:38
Postitusi: 92
Asukoht: valga
Robo kirjutas:
Mitte ei võinud,vaid lasidki :lol:

Üliäge projekt - - EDU :bb

Deiv 8)

Kas veerandmiili ka on pill proovind - kui,siis mis aeg :?:

Sellel autol meeldib vaid Tartusse sõita pilpad taha ja treilapeal tavaliselt koju tagasi.
On Raadil käidud aga ühtagi autoväärilist sõitu pole trehvand,eks need miskid kalendrid olid kuskil 13-nes.
Hapsalus ka käidud kunagi ammu ,ei mäletagi kas kilti või miili sõitmas ,kuni kohale saime kõik üliluks ja siis (pensupaak),eks Vecumehed teavad mis seal juhtub,sinnamaani lasin peenikest naeru,kõik jebivad ,endal ok. ja puterdades tuli sealt kiirust ka vist alla 240 km/h.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.07.2011 21:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.06.2008 3:38
Postitusi: 92
Asukoht: valga
Mihkel kirjutas:
Tubli töö Tarvo!

Palju sul IAT oli selle 550 cooleriga ja mis oludes?

Kui aus olla ei mäletagi ,logid enamasti Valzu läpparis ,vana Saabi cooleriga olid hirmsad,toona oli andur ka veel sissel. koldes .
Uue cooleriga ja andur ennem siibrit ,oli temp mäletamitstmööda ok.uue cooleriga kaasnes ka rek.märgi ümberpaiknemine ja ala80% cooler avatud.
Saab järgi uurida ja kui uuesti käima siis logida.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.07.2011 9:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.10.2005 20:12
Postitusi: 289
Asukoht: Tartu
mina panin C20LET termostaadi mis on 82kraadi ja siis vendika andur ka disla oma mis paneb 82-86 vendika tööle. MInd on siiani aitanud.

_________________
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.07.2011 14:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.06.2008 3:38
Postitusi: 92
Asukoht: valga
ott5 kirjutas:
mina panin C20LET termostaadi mis on 82kraadi ja siis vendika andur ka disla oma mis paneb 82-86 vendika tööle. MInd on siiani aitanud.

Termostaat on minu autol 82.vabandust ajasin jama 92 oli. Ja venti juhib MS.käivitub mis iganes tembi pealt.
Täna tuli ka mail,et jupid hakkavad Mikidemaalt liikuma,saab seesuvi ehk mõned tiirud teha.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 55 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 55 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11