Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 15:56

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 55 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 14.08.2011 0:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.06.2008 3:38
Postitusi: 92
Asukoht: valga
Hei.
Polegi vahepeal peale ootamise millegi muuga Vecu kallal tegelenud.
Õnnestus mingi nipiga saada ka õige vask soendusradiaator.
Samas saatsin mõni nädal tagasi kaks Vekut viimasele teele "Eestimetalli",nendelt jätsin igaks juhuks ahjud alles,autodeks olid Vectra 4*4 ja teine 2000 invaliid.
Maha kiskusin ka kõik muu mida arvasin vajaminevat.
Jupid kohal mikidemaalt.
Jebiti läbi jällegi vale hooratta tarbeks kogu kompott.
Sidur Clutchnet Stage 5 sobib igaks elujuhtumiks.
Mootor pukis uued Wiseco kolvid sees koos rõngaste ja Glyco saaledega,Goscasti kaalikas otsa pistetuna.
Tiit Windorfist kõpitses selle ka veel üle ,nats kanaleid,klapipesade lõikus ja uued pronksjuhtpuksid,tihendid ,kaane lihv jne.
Tetjono vana töö oli ka ika omaette klass väga ilus puurimine/hoonimine,ploki lihv.
Peale selle läks jälle Tiidu juurde kus freesiti uuesti kohad õlipihustite tarbeks.
Tundub,et homme saan hooratta ka kätte ,eks siis lõpuni kokku ja miskiaeg sukeldun liiklusesse.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.09.2011 22:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.06.2008 3:38
Postitusi: 92
Asukoht: valga
Miski aeg saabus ja tekkis aega masin kokku pista.
Maadlesin mitu tundi õlirõhu saavutamisega ja sain ta väga veidral moel.
Vahepeal.
Polnud õlipumpa kunagi läbi pesnud ja tulemuseks ka keberniit,mille ise põhjustasin ,kuna ei valanud õlipumpa ennem kokkupanekut õli.
Õlirõhu saavutasin suht veidral moel.
Eemaldasin õli vahejahuti,panin õlipumba trassi volla ,teise otsa plast pudeli korki,pudeli tagumisse otsa tegin ava tolmuimeja volla tarbeks ja lülitit tolmukale,mõni hetk ja õli tuli,hiljem vahejahuti ja filtrer tagasi ning starteriga kedrates kõik ok .
Õlirõhk käes pumba kaitse sisse ja käib.
Uus jebi klapikambrikaan lödistab ühest nurgast,eks hoome vaatan üle ja arvatavasti lihvib klapikambrikaane distants kõrgendikke mis ulatuvad läbi tihendi kaande veits maha.
Kasutuses on vaid Elringi tihendid peale sisse ja väljalaske (Reinz),KOSMOS,se XE õlilödistamis sõbralikkus.
Kellel mõtteid ja kogemusi kuiva XE mootoriga on infiga teretulnud,aga eriti ei usu muinasjutte, piisavalt vana juba 8)
Sõitma veel ei lähe kuna järgmine nädal peaks suurele radikale 15 tolli madal vurr kohale jõudma.
Termostaati pole ka õnnestunud 82 kraadi saada vaid kolm karpi Forsist, õige koodi ja kirjaga karbis ,(peaks 82 kraadi olema) ja ikka 92 kraadi.
Ehk kevadeks suudab välja sebida teisele mootorile ka sama vaja.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.09.2011 9:33 
Eemal

Liitunud: 30.09.2006 1:57
Postitusi: 198
Asukoht: Tartu
Äkki siit saad

http://opel-tuning.nl/?View=page&part_i ... d=&mid=183


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.09.2011 0:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.06.2008 3:38
Postitusi: 92
Asukoht: valga
Hei
Pill käima ja papred ülevaatus kindlustus korda ja kodupoole KRRRRRRR.
esimese kepsujuures rõve kolin.
Nööriotsa ja töökotta tagasi. :?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.09.2011 18:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.06.2008 3:38
Postitusi: 92
Asukoht: valga
Kõigesuurem kahtlus kokkupanekul oli minujaoks sisselaske kolle,et sealt vanad klapipesa jäänused kätte saada ,kui neid seal üldse veel onn ?
Sai pestud igatepidi ja suruõhuga möllatud ,tulemuseks ei miskit ühtegi võõrkeha ei potsatanud välja.
1,3 KM. sõitu ja ikka leidis ühe väikse tüki üles teise silindri kolb.
See kandis heli karterisse nagu oleks keps ja mitmed motoristid olid ka kindlad ,et heli tuleb kepsust.
Sai alumine ots lahti ja ei miskit ,saaled uued ,nagu sai sisse pandud.
Meenus ,et peale KÕRRIII avasin kapoti ja käivitasin uuesti ning ühes silindris ei olnud kompressiooni .
Hiljem töökojas mõõtes kompressiooni oli kõik ok. see klapipesa tükk leidis endale koha kuhu kinnijääda.
Külge läks teise mootori sisselase koos modimistega ,ei julgend vana enam jätta.
Kahjusid pole ,see väike jälg kolvil ja kaanel said ära silutud hülss kolb ja rõngad ok. ei trehvand kolvi äärepeale
Hetkel töötab jällegi väga vaikselt ja õlilekkeid ka pole .
Alati mõtlen ,et olen kõiksugu vitsad kätte saanud kuid peab jällegi taas ja taas üllatuma
Paraku ootan veel uut 15 tolli vendikat ja suuri tiire pole plaanis teha.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.09.2011 21:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.10.2005 20:12
Postitusi: 289
Asukoht: Tartu
võib öelda et vedas :)

_________________
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.09.2011 22:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Endal joppas sama moodi ühe autoga dynos, kus WG klapi vahele jäi kuumusega liikuma pääsenud keevituse tükk (autoomaniku enda bläkk).
Tõsiselt joppas, et asi läbi uue Holset HX40 Super turbo ei käinud. :) Ehk vahel peab joppama ka.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.10.2011 0:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.06.2008 3:38
Postitusi: 92
Asukoht: valga
Laupäeval ,siis Tartusse "Motoshow".
Vaatab kuis ennast ülevalpeab,ennem sai ka veits abiprogrammidega ringi kruisatud ja suht mahe juba,külma teema tahab veel niblamist .
Masin jõuludest seisnud ja peale pesemist oli nagu liivapaber.sai ühe Sommi ilget Fordi jurakat bussi värvitud eeltööde ruumides ja oli Vekule ilusa kollase sametikihi peale tekitanud ,põrand lagi täis vent,juusiis oli ülerõhk liiga suur ,kuigi auto oli kõrvaltoas robotiruumis suletud lükandustetaga
Lahusti lapiga paar tundi.
Kaksteist tundi poleeri ja lõpuks vaha seljas
Tunnike paar ja kõiksugu uste luukide vahed puhtad ja magama.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.11.2011 21:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.06.2008 3:38
Postitusi: 92
Asukoht: valga
No kuuke jälle möödas.
Sinna on mahtunud järgmine vahekast mis saba andis.(korpus jäi sedapuhku terveks).
Hilisemal uurimisel selgus teema järgmine ,kaldhammakate vahel lõtk ehk tiba suur ja tagumine (visco poolne)laager ka töllas lausa võllil,seda tähendasin veel kolmel teisel vahekastil.
Leitud sai sinna nüüd korralikud tükid ,kuid kauaks.
Tulevik suht tume,ei teagi mida teha ,kas Svensonite moodi Celica käimari ja vahekasti kooslust Opelil uurima hakata või kone kuhugi ümber paigutada.
Kisub ikka nukraks ,ei suuda mootori potensiaali kuidagi rakendada.
Inglismaalt sai ka sellise kirja ,päringule tugevama vahekasti suhtes.
Lühidalt: need stock vahekastid ei kesta kindlasti kui accelerator pedaali
kasutada.
Ainuke võimalus on leida "Dorfbrunnen"-i.rally otstarbeks valmistatud vahekast ,kasutatud kujul.
Uusi neid enam ei saa.
Hind oli neil omal ajal 3000 naela ja nad olid ilma garantiita.
Saaks ka rõhku tagasi keerata ,aga kahe barri juures alles se magus osa pihta hakkab ja see tuleb ikka jube kiirelt koos mootori pööretega al.neljast tuhandest rpm-ist.
Samas nagu teistest sama tõugu masina teemadest tean ei tarvitse üle kolmesaja hp.punnida ,siis püsib veel koos.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.11.2011 23:19 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Aga viska vahekastist paar pilti, sisust ka kui juhtub olema.

Kindlasti saab sinna midagi kõvemat sobitada. Lõtkud võiksid ka likvideerida vaheseibidega.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.11.2011 1:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.06.2008 3:38
Postitusi: 92
Asukoht: valga
Lõtkud said seibide lihvimise ja asenduse teel likvideeritud ,minimaalne lõtk jäi vaid õli tarbeks.
Midagi saab siit http://translate.google.com/translate?h ... nglish.htm
Pilte oli hulga ,aga server kukkus upakile või häkiti maha ei tea.
Võin ka mõnest ribadeks lastud kastist üksikasjalikuma pildimaterjali üles pista .
Enda idee kui saaks kohe norm kalde ja suhtega nurk ülekande (nagu tagu või esi reduktoris) ilma selle planetaarita (mis pole probleemiks olnud) kasti konstruida jätaks vaid visco.
Probleemiks veel vahekasti toruveovõll mis tuleb käimari peaülekandest (millest jookseb p.esiratta veovõll läbi) mis ka mitu korda purunenud ja ülejäänud kordadel vahetatud ,lihtsalt mingil põhjusel kui on tarvis olnud vahekast eemaldada, sest silmates võlli on juba viimane ennast vinti peale keeramas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.11.2011 17:24 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Oled ka välja uurinud, kus siis nende kastide kõige nõrgem koht on? Kindlasti annab kõvemaid või lausa tööstulikuks otstarbeks mõeldud laagreid panna.
Kas tüüp on muidu F20?
Sul mõnda manuali pole? Uuriks paberimajandust natsa ning ehk annab miskit sees ringi teha.

Endal väike kogemus olemas Awd kasti ehitusest Eclipsel, kus ka sisu ei kannatanud. Kuid pärast täisgaasil launchidel pidas ilusti vastu.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.11.2011 21:21 
Eemal

Liitunud: 11.01.2006 18:54
Postitusi: 202
Asukoht: Tallinn
Vast ikka kastiks F28 mis kestab küll, kahjuks ei saa sama öelda selle õnnetu vahekasti kohta :(


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.11.2011 23:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.06.2008 3:38
Postitusi: 92
Asukoht: valga
Käigukastiks ja juba teine F-28 esimesel hakkas teise käigu sünkro ragistama.
Seeselleks,vahekast probleem
mitsu_manic leidsin sulle ka lingi ei pea ise uuesti fotosid tegema.
Pildiseanssi võiks hakata vaatama tagantpoolt ettepoole .

http://s93.photobucket.com/albums/l69/W ... 1QQtppZZ20
Nüüd veits lihtsam ehk nuputada.
Sellel vahekastil on korpuse tugevdus nagu minuomalgi,lisaks veel õlijahutus ja nipet näpet veel.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.11.2011 0:25 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Aga mis sinu vahekastidel siis puruks lendab?

Ei saanud aru, mis hammakad?

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 55 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 56 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11