TurboClub http://foorum.turboclub.ee/ |
|
Dr. Stern Team 200sx S13 SR20DET - Renn http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=9206 |
1. leht 1-st |
Autor: | Renn [ 28.06.2011 18:15 ] |
Teema pealkiri: | Dr. Stern Team 200sx S13 SR20DET - Renn |
Aastal 2005 sai algust tehtud valge 200sx, CA18DET mootoriga, millega saavutasin märkimisväärt tulemusi: (Plasmet TopSpeed 2006 230km/h, B-klass II koht, BHRA Finals 2006 13,0 sek.1/4 mile, bracket III-koht. jne) Näpu andsin võttis terve käe ja rohkemgi veel ...erinevate projektide ehitamisel aga olen jõudnud jälle S13 juurde...: "Mootor" 200sx S14 SR20DET black-top Custom top-mount väljalaskekollektor Custom XXL downpipe+3" summutisüsteem+3"sukk+3" sisend/3,5" väljund lõpupütt Overrev Group termoteip ca.1000 kraadi C Garrett GT2860RS aka "Disco-Potato" turbo .86 A/R kuumosaga JECS 630cc@3bar kütusepihustid Apex`i kuivkoonus õhufilter+3"poleeritud imutorustik Custom 3" poleeritud vahejahuti torustik Vahejahuti(600 x 300 x 76mm) Custom KOYO veejahutusradikas Made in China 2x 280mm, 1306m3/h, 12v imevad ventilaatorid Custom Roolivõimujahutusradikas Mocal õlijahutusradikas Circuit Sports õlikoguja Walbro 255 kütusepump 300zx/N62 õhulugeja Nistune Ver3 juhtaju (Tuned by Yauheni R; 1,3bar@350whp Dynomax) "Ülekanne" Sidur ACT heavy duty street/strip (NS1-HDSS) clutch ~400hp JGY aluminium 3,2 kg hooratas SR20DET 5 k manual käigukast S14 differentsiaal "Veermik" Apex`i performance coilovers spring rate 6/5 Apex`i perfromance polüretaan puksid Circuit Sports reguleeritavad rooliotsad Cusco strutbars x3 Esimesed pidurid S14 kettad ja 4 kolviga support Uus piduritorustik+Goodridge pidurivoolikud R33 Skyline RHD piduri peasilinder+custom reservuaar Custom kiirem roolisüsteem Custom õõtshoovad Custom käändmikud reguleeritavad parallelvardad Hawk HPS 50 mm vaheflantsid 17" Riverside Stitch, 8" laiad ees, 10" laiad taga, 3-osalised, T-Lab custom värvitud valuveljed "Salong“ OMP rool Sparco pedaalid Apex`i shortshifter Nismo käiguhoob Autometer gauges (õli rõhk, õli temp., vee temp, turborõhk) 240SX SE digitaalne kellade blokk Wilwood hüdrauliline käsipidur Sabelt Racer homogleeringuga reguleeritavad korvistmed Sabelt 4 punkti turvarihmad Eestimaa pinnale jõudes 2009 a. sügisel oli auto selline: Firststop Driftcup 2010 september: Totaalne muutumine 2011: Ise tehtud, hästi tehtud, custom top-mount väljalaske kollektor: Power-package by Estperformance Group: Enne värvitöökotta T-Lab minekut: Lõpptulemus kevad 2011: Tänavaklassis tänavarehviga III koht 13,4 sek@180km/h Sihtotstarbeliselt sõiduoskusi harjutamas: Projekti toetasid: As Dimela(http://www.doktorstern.ee), T-Lab värvitöökoda(http://www.t-lab.ee), AG-Performance(http://www.ag-performance.ee), Ropka Autohooldus, Estperformance Group, Emajõe Disain(http://www.emajoedisain.ee), Japanparts(http://www.japanparts.ee), RSAuto(http://www.rsauto.ee), SeriDisain(http://www.seridisain.ee) Vastavalt võimalustele üritame jõuda erinevatele driftingu, kiirenduse-lõppkiiruse ja opentrack`i üritustele. Täname tähelepanu eest, Renn |
Autor: | vunka [ 01.07.2011 16:30 ] |
Teema pealkiri: | Re: Dr. Stern Team 200sx S13 SR20DET - Renn |
Väga mõnus auto. Mõtlesingi, et kust ma selle kohta lugeda saaksin Ajasime üks õhtu Tartus Turu tänaval sõites akendest juttu. Ehk mäletad? |
Autor: | Renn [ 01.07.2011 17:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: Dr. Stern Team 200sx S13 SR20DET - Renn |
vunka kirjutas: Väga mõnus auto. Mõtlesingi, et kust ma selle kohta lugeda saaksin Ajasime üks õhtu Tartus Turu tänaval sõites akendest juttu. Ehk mäletad? ...selliseid inimesi raske unustada, kes ütlevad autoaknast sõites: "Ilus auto Sul!". "See mul esimene..." ...ja ise sõidab Skyline-ga... kui varuosasid vaja, tead kelle poole pöörduda Rene |
Autor: | markomaan [ 20.10.2011 14:27 ] |
Teema pealkiri: | Re: Dr. Stern Team 200sx S13 SR20DET - Renn |
Kui s13 müüdud, siis mis edasi? |
Autor: | Renn [ 20.10.2011 18:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: Dr. Stern Team 200sx S13 SR20DET - Renn |
markomaan kirjutas: Kui s13 müüdud, siis mis edasi? ...seda, mis või kuidas edasi selgub kui see projekt realiseeritud... Töökoha vahetusega tekkis vajadus igapäeva auto järele, sellest ka realiseerimis vajadus. edit: http://www.auto24.ee/used/923356 Renn |
Autor: | Maik [ 21.10.2011 23:36 ] |
Teema pealkiri: | Re: Dr. Stern Team 200sx S13 SR20DET - Renn |
Sa oled asjad ikka täiesti valesti aru saanud. Igapäeva auto tuleb osta hobika kõrvale , asendusautoks ! Igapäeva auto = mõttetu pann vs hobiauto mis on oluliselt kallim, parem ja adrenaliinitekitav. Hetkel mul hobikas ca 4x kallim ja kahjuks ka 4x ägedam sõita muidugist mõista vs 2001 a suht mõistliku autoga :P |
Autor: | Renn [ 22.10.2011 12:14 ] |
Teema pealkiri: | Re: Dr. Stern Team 200sx S13 SR20DET - Renn |
Maik kirjutas: Sa oled asjad ikka täiesti valesti aru saanud. Igapäeva auto tuleb osta hobika kõrvale , asendusautoks ! Teoorias on sul õigus - kui aga realistiks jääda siis asja sihtotstarbeliseks kasutamiseks tuleb teha juba algusest õigesti ... |
Autor: | LordVampire [ 24.10.2011 14:30 ] |
Teema pealkiri: | Re: Dr. Stern Team 200sx S13 SR20DET - Renn |
+1 Hobiauto kõrvale "teenindav auto" ... pirukas/kastikas/maastur vms ntx. Pärnusse sööma nädalavahetusel lähed nagunii "hea autoga" :D Seda juhul muidugi kui hobi auto pole treilapill... (a see pole minu maitse eniveis) |
Autor: | junsu [ 25.10.2011 9:12 ] |
Teema pealkiri: | Re: Dr. Stern Team 200sx S13 SR20DET - Renn |
Kui juba OT-ks läks, siis lihtsalt lisamärkusena tõsiasi, et on ju palju inimesi, kelle jaoks on auto staatusesümbol ja lihtsalt ei ole võimalik sõita mingi 90date opel astra vms asjandusega. Eriti kohtab neid KE valijaskonnas (tegelt ma ise viimasel ajal unistan sigullist, hea auto ikka. käiks õhtul 15 euri näpus autopoest läbi ja poole ööni saaks uusi juppe külge keerata ) |
Autor: | Marko_N [ 25.10.2011 22:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: Dr. Stern Team 200sx S13 SR20DET - Renn |
Ja teine pool ööd mõtled, et nahhuja mul oli seda sigulli vaja. |
Autor: | Versus [ 26.10.2011 14:34 ] |
Teema pealkiri: | Re: Dr. Stern Team 200sx S13 SR20DET - Renn |
Miks taga nii suur camber on? Pidamisele ei mõju kehvasti? Originaal õõtsad on all? |
Autor: | Renn [ 26.10.2011 20:37 ] |
Teema pealkiri: | Re: Dr. Stern Team 200sx S13 SR20DET - Renn |
Versus kirjutas: Miks taga nii suur camber on? Pidamisele ei mõju kehvasti? Originaal õõtsad on all? Kui suur on suur? Tagumised said kevadel pandud, ette jäi 3 kraadi - tänava auto ikkagi. Seda pole dragi jaoks ehitatud, tänaval sõidan 235 laia Yokohama Nova rehviga, pidamisega on loomulikult probleemid Taga orig. õõtsad polü puksidega. |
Autor: | Renn [ 10.04.2012 18:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: Dr. Stern Team 200sx S13 SR20DET - Renn |
Lisandunud uued esikäändmikud, õõtshoovad ja reguleeritavad paralleelvardad ... Võib pakkuda ka vahetusvariante... http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=923356&rhash=b9bd |
Autor: | Renn [ 09.05.2012 19:11 ] |
Teema pealkiri: | Re: Dr. Stern Team 200sx S13 SR20DET - Renn |
Kõik head asjad võtavad aega ... Sügis 2011 lõppes edukalt, lisandusid uued käändmikud, pikemad õõtshoovad ning reguleeritavad parallelvardad(made in japan) Kevad 2012 hakkas uue hooga, T-Lab värvitöökoda lõikas uued laiemad esitiivad. Mõned tunnid trenni tehtud oli selge, et it`ll drift... Hooaja esimesel Drifti Meistrivõistluste etapil oli eesmärgiks hakata street klassis kaarte segama. Tehniline ja reedene trenniõhtu möödus probleemivabalt - tunne oli lõpuks päris hea ja võistluse ootusärevus suur. Laupäeva hommikul sai esimesed trennisõidud tehtud väikse viivitusega ning juba olid käes kvalifikatsioonid. Üllataval kombel tekitas võistluspäeval viimane clip punkt meelehärmi - sai proovitud nii ühte kui teist trajektoori aga füüsika vastu ei saanud...mõlemas kvalifikatsiooni ringis ja eliminaatoris 0 punkti, mille tõi spin lõpus...Samas tahtmine oli suur, mida näitas ka Ghost Team`i Jarmoga samavõrdeline 98km/h entry-speed Igaljuhul suurimad tänud As Dimela,T-Lab, V.R Carbuilding, Kummibox, Veoautoring, RsAuto ning Kristo K. ja perek. Hani. |
Autor: | Renn [ 27.03.2013 20:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: Dr. Stern Team 200sx S13 SR20DET - Renn |
MÜÜDUD - teema lukku! |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |