Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 15:52

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 28.06.2011 18:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
Aastal 2005 sai algust tehtud valge 200sx, CA18DET mootoriga, millega saavutasin märkimisväärt tulemusi:
(Plasmet TopSpeed 2006 230km/h, B-klass II koht, BHRA Finals 2006 13,0 sek.1/4 mile, bracket III-koht. jne)

Näpu andsin võttis terve käe ja rohkemgi veel ...erinevate projektide ehitamisel aga olen jõudnud jälle S13 juurde...:
"Mootor"
200sx S14 SR20DET black-top
Custom top-mount väljalaskekollektor
Custom XXL downpipe+3" summutisüsteem+3"sukk+3" sisend/3,5" väljund lõpupütt
Overrev Group termoteip ca.1000 kraadi C
Garrett GT2860RS aka "Disco-Potato" turbo .86 A/R kuumosaga
JECS 630cc@3bar kütusepihustid
Apex`i kuivkoonus õhufilter+3"poleeritud imutorustik
Custom 3" poleeritud vahejahuti torustik
Vahejahuti(600 x 300 x 76mm)
Custom KOYO veejahutusradikas
Made in China 2x 280mm, 1306m3/h, 12v imevad ventilaatorid
Custom Roolivõimujahutusradikas
Mocal õlijahutusradikas
Circuit Sports õlikoguja
Walbro 255 kütusepump
300zx/N62 õhulugeja
Nistune Ver3 juhtaju (Tuned by Yauheni R; 1,3bar@350whp Dynomax)

"Ülekanne"
Sidur ACT heavy duty street/strip (NS1-HDSS) clutch ~400hp
JGY aluminium 3,2 kg hooratas
SR20DET 5 k manual käigukast
S14 differentsiaal

"Veermik"
Apex`i performance coilovers spring rate 6/5
Apex`i perfromance polüretaan puksid
Circuit Sports reguleeritavad rooliotsad
Cusco strutbars x3
Esimesed pidurid S14 kettad ja 4 kolviga support
Uus piduritorustik+Goodridge pidurivoolikud
R33 Skyline RHD piduri peasilinder+custom reservuaar
Custom kiirem roolisüsteem
Custom õõtshoovad
Custom käändmikud
reguleeritavad parallelvardad
Hawk HPS 50 mm vaheflantsid
17" Riverside Stitch, 8" laiad ees, 10" laiad taga, 3-osalised, T-Lab custom värvitud valuveljed

"Salong“
OMP rool
Sparco pedaalid
Apex`i shortshifter
Nismo käiguhoob
Autometer gauges (õli rõhk, õli temp., vee temp, turborõhk)
240SX SE digitaalne kellade blokk
Wilwood hüdrauliline käsipidur
Sabelt Racer homogleeringuga reguleeritavad korvistmed
Sabelt 4 punkti turvarihmad

Eestimaa pinnale jõudes 2009 a. sügisel oli auto selline:
Pilt
Pilt

Firststop Driftcup 2010 september:
Pilt
Pilt

Totaalne muutumine 2011:
Pilt
Pilt

Ise tehtud, hästi tehtud, custom top-mount väljalaske kollektor:
Pilt
Pilt

Power-package by Estperformance Group:
Pilt

Enne värvitöökotta T-Lab minekut:
Pilt

Lõpptulemus kevad 2011:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Tänavaklassis tänavarehviga III koht 13,4 sek@180km/h :)

Sihtotstarbeliselt sõiduoskusi harjutamas:
Pilt
Pilt
Pilt

Projekti toetasid: As Dimela(http://www.doktorstern.ee), T-Lab värvitöökoda(http://www.t-lab.ee), AG-Performance(http://www.ag-performance.ee), Ropka Autohooldus, Estperformance Group, Emajõe Disain(http://www.emajoedisain.ee), Japanparts(http://www.japanparts.ee), RSAuto(http://www.rsauto.ee), SeriDisain(http://www.seridisain.ee)

Vastavalt võimalustele üritame jõuda erinevatele driftingu, kiirenduse-lõppkiiruse ja opentrack`i üritustele.

Täname tähelepanu eest, Renn

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Viimati muutis Renn, 09.05.2012 21:53, muudetud 5 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.07.2011 16:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.08.2010 20:40
Postitusi: 8
Asukoht: Põlva
Väga mõnus auto. Mõtlesingi, et kust ma selle kohta lugeda saaksin :) Ajasime üks õhtu Tartus Turu tänaval sõites akendest juttu. Ehk mäletad? :lol:

_________________
Skyline


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.07.2011 17:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
vunka kirjutas:
Väga mõnus auto. Mõtlesingi, et kust ma selle kohta lugeda saaksin :) Ajasime üks õhtu Tartus Turu tänaval sõites akendest juttu. Ehk mäletad? :lol:

...selliseid inimesi raske unustada, kes ütlevad autoaknast sõites: "Ilus auto Sul!". "See mul esimene..." ...ja ise sõidab Skyline-ga...

kui varuosasid vaja, tead kelle poole pöörduda :)

Rene

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.10.2011 14:27 
Eemal

Liitunud: 15.08.2010 19:07
Postitusi: 124
Asukoht: Viljandi
Kui s13 müüdud, siis mis edasi?

_________________
haidukk ja takk
M: 200sx S13


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.10.2011 18:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
markomaan kirjutas:
Kui s13 müüdud, siis mis edasi?

...seda, mis või kuidas edasi selgub kui see projekt realiseeritud...
Töökoha vahetusega tekkis vajadus igapäeva auto järele, sellest ka realiseerimis vajadus.
edit: http://www.auto24.ee/used/923356
Renn

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.10.2011 23:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Sa oled asjad ikka täiesti valesti aru saanud. Igapäeva auto tuleb osta hobika kõrvale , asendusautoks !

Igapäeva auto = mõttetu pann vs hobiauto mis on oluliselt kallim, parem ja adrenaliinitekitav.

Hetkel mul hobikas ca 4x kallim ja kahjuks ka 4x ägedam sõita muidugist mõista vs 2001 a suht mõistliku autoga :P

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.10.2011 12:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
Maik kirjutas:
Sa oled asjad ikka täiesti valesti aru saanud. Igapäeva auto tuleb osta hobika kõrvale , asendusautoks !


Teoorias on sul õigus - kui aga realistiks jääda siis asja sihtotstarbeliseks kasutamiseks tuleb teha juba algusest õigesti ...

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.10.2011 14:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
+1 Hobiauto kõrvale "teenindav auto" ... pirukas/kastikas/maastur vms ntx. Pärnusse sööma nädalavahetusel lähed nagunii "hea autoga" :D Seda juhul muidugi kui hobi auto pole treilapill... (a see pole minu maitse eniveis)

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.10.2011 9:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 20:47
Postitusi: 541
Asukoht: tallinn/lähiümbrus
Kui juba OT-ks läks, siis lihtsalt lisamärkusena tõsiasi, et on ju palju inimesi, kelle jaoks on auto staatusesümbol ja lihtsalt ei ole võimalik sõita mingi 90date opel astra vms asjandusega. Eriti kohtab neid KE valijaskonnas :)

(tegelt ma ise viimasel ajal unistan sigullist, hea auto ikka. käiks õhtul 15 euri näpus autopoest läbi ja poole ööni saaks uusi juppe külge keerata :-D )

_________________
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.10.2011 22:03 
Eemal

Liitunud: 01.07.2005 11:48
Postitusi: 151
Ja teine pool ööd mõtled, et nahhuja mul oli seda sigulli vaja.

_________________
Turbos make torque and torque makes fun


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.10.2011 14:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.08.2010 10:15
Postitusi: 33
Asukoht: Tallinn
Miks taga nii suur camber on? Pidamisele ei mõju kehvasti? Originaal õõtsad on all?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.10.2011 20:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
Versus kirjutas:
Miks taga nii suur camber on? Pidamisele ei mõju kehvasti? Originaal õõtsad on all?

Kui suur on suur? Tagumised said kevadel pandud, ette jäi 3 kraadi - tänava auto ikkagi.
Seda pole dragi jaoks ehitatud, tänaval sõidan 235 laia Yokohama Nova rehviga, pidamisega on loomulikult probleemid
Taga orig. õõtsad polü puksidega.

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.04.2012 18:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
Lisandunud uued esikäändmikud, õõtshoovad ja reguleeritavad paralleelvardad ...

Võib pakkuda ka vahetusvariante...

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=923356&rhash=b9bd

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.05.2012 19:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
Kõik head asjad võtavad aega ...

Sügis 2011 lõppes edukalt, lisandusid uued käändmikud, pikemad õõtshoovad ning reguleeritavad parallelvardad(made in japan)

Kevad 2012 hakkas uue hooga, T-Lab värvitöökoda lõikas uued laiemad esitiivad.
Mõned tunnid trenni tehtud oli selge, et it`ll drift...

Hooaja esimesel Drifti Meistrivõistluste etapil oli eesmärgiks hakata street klassis kaarte segama.

Tehniline ja reedene trenniõhtu möödus probleemivabalt - tunne oli lõpuks päris hea ja võistluse ootusärevus suur.
Laupäeva hommikul sai esimesed trennisõidud tehtud väikse viivitusega ning juba olid käes kvalifikatsioonid.

Üllataval kombel tekitas võistluspäeval viimane clip punkt meelehärmi - sai proovitud nii ühte kui teist trajektoori aga füüsika vastu ei saanud...mõlemas kvalifikatsiooni ringis ja eliminaatoris 0 punkti, mille tõi spin lõpus...Samas tahtmine oli suur, mida näitas ka Ghost Team`i Jarmoga samavõrdeline 98km/h entry-speed :evil:

Igaljuhul suurimad tänud As Dimela,T-Lab, V.R Carbuilding, Kummibox, Veoautoring, RsAuto ning Kristo K. ja perek. Hani.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.03.2013 20:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
MÜÜDUD - teema lukku!

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 66 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11