Tere
Algselt oli tegemist 1.8 66kw mootoriga golfiga, millele sai paigaldatud 2.0 9a 16v mootor. Kuna mootori remont oli nagunii plaanis teha ja jäid näppu mõned vidinad audi 20v r5-lt, siis oma ehitusega ma lõpuks siia jõudsin. Varasem kokkupuude sellise ehitusega puudub, sellepärast ka selle teema siia tegin, ehk märkate midagi mida saaks paremini teha jne. Eelarve on üsna minimaalne, seetõttu igast suured kõrvitsad ja torukolled jäävad esialgu ära, proovib võimalikult kiire asja olemas olevate juppidega valmis teha.
Esialgne spec list, mis olemas ja mis plaanis on/otsida tuleb:
Mootor:
2E plokk 159mm kepsudega millel otsad ümber tehtud, et saaks kasutada 9A kolbe, surveaste tuleb kuskil 9-sa ringis.
9A plokikaas, KR nukad, uus kett, klapisääre tihendid ja klapid üle sooveldada.
Väljalaske kolle Audi 20v r5-e oma millel jupp otsas maha saetud ja kinni keevitatud.
Turbo KKK K24-7000, wastegate audi pealt.
Sisselaske kollektori proovib ka audi pealt leida, S2 oma sobiks ideaalselt. Segusiiber VR6 ehk?
Intercooler plaanis tellida ebaykas, 550x140mm juhul kui midagi muud kasutatult silma ei jää.
Vems v3.7 hakkab seda kõike juhtima, mõte oli kasutada FSI coil on plug-e, tuleksid üsna odavalt kätte ja netis midagi halba nende kohta ei räägita. Ette rihmaratta külge trigger wheel jne.
Summuti süsteem on 2.5 tolli, hetkel kahe resoga, tulevikus ilmselt lisan ühe juurde.
Intercooleri torustik oli mõttes 2.5 tollisest roostevabast torust teha.
Kütuselatt 1.8t, pihustid 400cc ehk? seda võiks nüüd väheke targemad soovitada, turbo nagu jõu poolest võiks lubada 250-260 hp.
Kütusepump on K-jeti oma.
Käigukast:
02A 1.9 tdi küljest koos hoorattaga, sidur luk.
Veermik:
JOM coiloverid
Veljeks 16x7.5 Borbet A
Mõned pildid uuest motost:
Üleüldine pilt: