TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=9094
7. leht 9-st

Autor:  snakey [ 27.12.2014 21:16 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Et hakkab kapoti all kitsaks minema!! kui jäme downpipe sul gardaani kõrvalt läbi mahtus, mul endal golfil 3" ja ümberringi veel 5mm raadiuses ruumi.

Autor:  uq [ 27.12.2014 21:49 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Mootori kohapealt vr6 huvitav mootor, parim hääl :-D ja muidugi litraas. Downpipe 3 tolli, ruumiga kiita pole, aga kuna mootoripadjad jäigad siis pole probleemi. Alati võimalus ruumi juurde teha.

Autor:  jeff01 [ 27.12.2014 22:07 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Mis kast ja vahekast vr6 ylelaadimisest arvavad? Oma ex jetta oli vaid sel põhjusel NA , et 300kw tuleb vr6est suht kergelt kuid ei kast, vahekast, poolteljed ega visco poleks sellega toime tulnud.....liigapalju nõrki kohti pani loobuma parimat sõidumõnu pakkunud isendist. :(

Autor:  uq [ 27.12.2014 22:30 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Jetta all oli syncro tehnika koos kastiga. Kasutan golf 4 02m käigukasti, väga tugev. See sellise 500-600 hp jaoks

Autor:  uq [ 27.12.2014 22:33 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Pilte turvakaarest, passis märge sees.
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  snakey [ 27.12.2014 22:40 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Pole paha, kas cromoly torust? mis seinapaksuse valisid?

Autor:  uq [ 28.12.2014 0:03 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Külmtõmmatud terastorust. Seinapaksus FIA nõuetele vastavalt.

Autor:  uq [ 02.02.2015 21:17 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Vana tehnika on põhimõtteliselt maha müüdud. Sai siis ostetud 2.8 liitrine vr6 12 klapiline, avades tuli välja, et silindrid kulunud. Sain pakkumise 2.9 liitrisele mootorile millelt sai võetud kolvid, et 2.8 plokk üle puurida, nüüd olemas ka makett mootor millega saab kinnitused ja kolded valmis teha. Teise mootori jupid rändasid Soome mõõtmisesse ja töötlusesse. Mootoriga plaan selline, et kasutada ARPi kaane ja kepsupolte ülejäänud jääb stock, sellisena sõidavad 500-600 hp.

Mootoripadjad seekord täis polüuretaanist.
Pilt
Makett mootor
Pilt

Autor:  jeff01 [ 02.02.2015 22:18 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Milline sisselase tuleb? Oled uurinud kuidas tal ebavõrdne runnerite pikkus "parajaks" tehtud? Miskeid ulme variante kuulsin kui ise VR6ga tegelesin kuid 100% kindlat vastust ei saanud. Kõige nõmedam variant mille netist lugesin oli see, et nukkvõlli durationiga oli asi võrdsustatud kuid ei tea kas selles midagigi tõtt on :)
VR6tega oli mul kogu aeg mõru maitse suus seepärast, et neid on niipalju erinevaid tehtud ja minul oli jõudluselt alles teine generatsioon kuid suht BOLT ON olnuks ka kõik järgmised. 2.8 12v /2,9 12v / 2,8 24v / 2,9 24v / 3,0 24v / 3,2 24v / 3,6 24v jne....lisaks nende kõikvõimalikud võimsusevariandid. Tunne oli selline, et sul on m20 mootoriga bmw 520 aga tead, et vahele sobivad ka kõik võimsamad mootorid nii M20 / m30 / m50 / m60 jne jne rääkimata S- mootoritest :)

Palun jaga ka kaare infot. Võib ka privaatselt :) Huvitab valmistaja ja hind.

Autor:  uq [ 02.02.2015 22:29 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Ma ka alles uurin seda vr6 mootorit. Sisselase kui mahub, siis peaks proovima runnerid parajaks teha nagu antud pildil. Kaar on enda tehtud ja hinda on alati raske öelda, kuna aega üldse pole. :)
Pilt

Autor:  jeff01 [ 02.02.2015 23:01 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Kui pikkused võrdseks ajad on nõme avastada, et nukk on pooltel silindritel erinev :-D igaksjuhuks uuri kas sel jutul on alust.
Keevitada oskad küll väga ilusti :bb

Autor:  jans [ 03.02.2015 10:14 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

tundukski ju veider, kui igapäevast leiba teenid keevitajana...ja siis ka ilusat keevitusõmblust teha ei oska :-D

Autor:  uq [ 09.02.2015 23:20 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Vahepeal vaikselt midagi olen nokkind sai tehtud kerge nina tugevdus. Turbo jõudis kohale, holset hx35 pro ja olemas 2x 50mm turbosmarti wastegate(hiinakad). Vaja veel teha kaks mootori kinnitust, käigukasti oma sai valmis.
Pilt
Pilt

Autor:  uq [ 02.03.2015 23:59 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Asjad Soomest ammu käes, kõik väga hea. Plokk puuriti,hooniti, vändaliin sai 12.9 tugevusega poldid ja hoonimise. Hooratas oli 10.95 kg sai 7.7 kg peale ja tasakaalustamine. Väntvõlli tasakaalustamine ja poleer. Kepsud töödeldi. Väntvõlli toppisin juba sisse ära, kolvirõngastega tuli välja, et tehase tellimus ja tarne 4-5 nädalat, aga õnneks saksa ebays oli müüja, nädalaga peaks kohal olema.
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  uq [ 20.07.2015 23:35 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Mootor koos, peal ja töötab. Üritan paari õhtuga listi ka teha, mis asjad lisandusid jne.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kütuse vahepaak
Pilt
Kaur speed shopis tehtud uued poolteljed ette.
Pilt
Pilt

7. leht 9-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/