TurboClub http://foorum.turboclub.ee/ |
|
VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=9094 |
5. leht 9-st |
Autor: | jeff01 [ 08.10.2013 21:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf 1980 1.8t 20v |
See tundub koguni igalpool liiga lahja |
Autor: | uq [ 08.10.2013 22:19 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf 1980 1.8t 20v |
Segu on lahja ja, pihustid arvatavasti otsas omadega, rõhku täpselt ei tea, pole mõõtnud. Sellisena läheb ta see aasta garaazi ja järgmiseks aastaks tuleb uusi asju ja korralik custom seadistus. |
Autor: | Raceboy [ 09.10.2013 9:28 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf 1980 1.8t 20v |
Graafikult on näha ka, et turbo on ikka väga pisuke. Veidi võimekama tüki asemele pannes ei kaota spoolupis eriti midagi, kuid mootoril hoopis krapsakam minek. |
Autor: | murjam [ 09.10.2013 9:34 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf 1980 1.8t 20v |
Graafiku x-telg on pöörded või sekundid (nagu kirjas)? Masin ise ikka ülibro! |
Autor: | uq [ 28.10.2013 22:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf 1980 1.8t 20v |
graafiku x-telg all on time(s) kuigi peaks nagu pöörded olema. Telefoniga tehtud video nädal tagasi, start 2 käiguga. Nüüd uued veljed all, rattakalded taga nüüd paremad. http://www.youtube.com/watch?v=GhewrbwD ... e=youtu.be |
Autor: | uq [ 07.01.2014 22:44 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf 1980 1.8t 20v |
Kuna vahepeal tuli müüki üks sobilik turbo, sai kohe ära võetud. Vana turbo maha kakutud ja seisukord sama mis ennem, lõtk on, aga korpusesse pole käinud, võibolla keegi soovib sümboolse summa eest võin ära müüa(K03). Käigukast vahetub ka kindlasti 02M vastu kui olemasolev maha õnnestub müüa. Evo turbo Uus kolle |
Autor: | Raceboy [ 08.01.2014 9:41 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf 1980 1.8t 20v |
Väga hea näeb välja ja korralik twin-scroll turbo. Kas see on EVO IV pealt? |
Autor: | Spyform [ 08.01.2014 10:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf 1980 1.8t 20v |
kollektor tehtud ilusti |
Autor: | uq [ 08.01.2014 20:29 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf 1980 1.8t 20v |
Ma ei teagi millise evo pealt see turbo on. |
Autor: | mitsu_manic [ 08.01.2014 23:53 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex |
Peaks olema Evo 7 oma. Td05hra-16g6-9.8t - TD05 = turbine wheel model = 1.93"/2.20" 11 blade turbine wheel - HRA = turbine design and material code = titanium aluminide = lightweight/fast spooling - 16G6 = compressor wheel model = 1.892"/2.68" (aka Big 16G) - 9.8T = twin scroll turbine housing with 9.8 square centimeters of nozzle area |
Autor: | jeff01 [ 11.01.2014 10:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex |
Ega sa ei tea mis su putukas kaalub? |
Autor: | uq [ 11.01.2014 13:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex |
Esiveolisena koos sisuga oli 840 kg. Ma arvan et nüüd mingi üle 900 kg. |
Autor: | jeff01 [ 11.01.2014 13:48 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex |
Mul oli jetta kah passis 840 ja hetkel 10xx kui kõik jutud sees. (Mul muidugi mootori kaaluvahe suur) |
Autor: | uq [ 11.01.2014 14:14 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex |
Jetta peaks raskem olema juba tehasest. Eks suvel saab teada ,02m kast kõvasti raskem praegusest kastist nii, et tuleb kaalu veel juurde. |
Autor: | cb4_335 [ 15.01.2014 20:38 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex |
Väga korralik ehitus. Tõesti Uus turbo käes. Uued pihustid ka? Mis hetkel/jõust mootori sisu jalgu jääb? |
5. leht 9-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |