TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=9094
4. leht 9-st

Autor:  uq [ 12.05.2013 18:28 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Vaja veel igasuguseid vigu kõrvaldada ja oleks vaja taha uusi velgi, suurema ETga siis saaks sillastendi minna. Küljepeeglid ei seisa ka paigal, vajuvad paigast koguaeg, salongi vaja veel puhastada. Suve jooksul loodaks haldex regulaatori saada, ainuke asi mis puudu nelikust, tahhomeeter vaja tööle saada ja ära chippida.

Autor:  Motary1 [ 12.05.2013 23:04 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Salong on väga mõnus ja ajastu truu, keretööd samuti hästi tehtud, vägev :)

Autor:  Datsunimies [ 13.05.2013 16:59 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

väga kena :bb

Autor:  arxman [ 16.05.2013 9:49 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Minu mälu järgi pole see Golf veel nii ühes tükis olnudki.
Ma arvan, et sa oled seda vist minu mälu järgi 5+ aastat vähemalt ehitanud, küll ühe mootoriga ja küll teisega.
Tulemus on igatahes väga tipp-topp!

arx

Autor:  Mihkel [ 16.05.2013 14:50 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Hea asja ehitamine võtabki kordades kauem aega, kui paljud tuunijad suudavad ette kujutada.

Autor:  uq [ 17.05.2013 7:27 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Aprillis sai 6 aastat ja erinevate mootorite proovimiste vahel oli mul enne seda veel üks golf 1, päris kaua aega juba pidand kannatama, et saaks sõita.

Autor:  mulk [ 19.05.2013 8:19 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Väga ilsu!
Muretuid kilomeetreid.
Kuidas need tagarattad on saadud nii kaugele, see natukene häirib, muidu on küll ilus ja tagasihoidlik ja dynaamika paneb kindlasti paljude uuemate autode omanike imestama.

Autor:  uq [ 19.05.2013 14:33 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Sild on passati oma, mis laiem. Uuel kuul saab taha uued veljed, suurema ETga siis saab rattad sirgeks keeratud ja korralikult koopasse.

Autor:  uq [ 07.10.2013 20:02 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Pole ammu midagi kirjutand, ega pole ka eriti midagi teinud vahepeal. Nüüd siis sain jooksu velgi, käisid liivapritsis, täna sai peale keevitatud, kuna ääred olid ära sõidetud, homme lähevad treimisse ja nädalalõpuks peaks värvituna kätte saama. Haldexi mehaaniline regulaator jõudis ka täna. Düno sai külastatud, numbritega olen ise rahul, ega k03ga rohkem ei saagi.
Pilt
Pilt

Autor:  TevoDekk [ 07.10.2013 20:32 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Äge auto :car Mis velgedel (hakkad) veere(ma)d?

Autor:  kuno666 [ 07.10.2013 20:40 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Räägi sellest haldexi jublakast ka. Milleks see hea on ja mis see maksab?

Autor:  uq [ 07.10.2013 22:08 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Veljed on exipi kärjed, parema ET-ga. Selle jublakaga siis võimalik tagasilla vedu reguleerida kuni 50/50, pluss saab nupust välja lülitada ja elektroonikast ja ABSist saab lahti. Hind koos saatmisega 240 eurot, toodab seda sqs racing.

Autor:  bmwre39 [ 08.10.2013 9:58 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

150kw sellist keret liigutab ikka päris mehiselt.
kus maailmanurgas seda golfi kohata võib?
edu tegemistes:)

Autor:  silvwer [ 08.10.2013 11:59 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Netiavarustest kostub ,et tegu vaesemehe haldex controlleriga 8) . Endalgi 4wd ehitus koguaeg peas kummitamas, aga tehase konfiguratsioonis ei näe asjal mõtet (palju krõbisevat kulutada pea mittemillekski ja kontrollerite hinnad kirved). Tundub huvitav asi, kui külge saad,tutvusta asja lähemalt :bb

Autor:  IvarR [ 08.10.2013 13:37 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Mis boostiga see saavutatud?
Kas segu lõpus liiga lahja pole? Eriti arvestades kui kuuma õhku see turbo sellise jõu juures toodab.

IvarR

4. leht 9-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/