TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=9094
1. leht 9-st

Autor:  uq [ 07.06.2011 21:50 ]
Teema pealkiri:  VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Mõtlesin ,et nõu küsimis eesmärgil paneks oma auto ka foorumisse üles. Hetkel veel viimaste asjade ümberkeevitamine, lähiajal üritaks kõik ümber tehtud kohad värvi alla saada ja vaikselt kokku hakata laduma. Asjadest siis täpsemalt rääkides on tulekul nelivedu, golf 4 tagadiffri ja golf 5 käigukastiga. Mootor plaan stockina käima panna ja siis stage 1 chip. Eks ajapikku lisan veel pilte. Kardaanitunnel on vw corrado oma.

Mootor
1.8t 20v AEB tähisega Audi A4 pealt (stock)
Mootoripadjad polüteraanist

Jõuülekanne
Golf 5 FSI 6-käiguline kast koos vahekastiga
Vr6 sidurikorv ja pidurimeistri katetega sidur
Golf 4 differ

Veermik
Jomi coiloverid
Esisillas kõik polüpuksid
VW suured pidurid 280mm ees
Tagasild syncro passati oma (ketastega)(kuhu aretatud golf 4 differ)


Siin pilt eelmisest aastast kui oli mootoriks vabalthingav 100kw mootor. Niimodi sai kulgetud umbes 100km ja siis natukese ajapärast laiali kõik kakutud, kuna midagi ei olnud ikka õige.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  Karl818 [ 24.10.2011 17:16 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Ilus projekt ette võetud. Kaugele Golf kah arenenud on? Ära siis end vaos hoia ning postita tegemistest kah meile siia. Soovin siis sulle edu, tahet ja paksu rahakotti selle projektika tarbeks.

Karl

Autor:  rookierice [ 24.10.2011 20:42 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Sedasorti projektid mulle meeldivad :)

Autor:  uq [ 25.10.2011 19:31 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Nii mootoriruum värvitud. Tagasilla juures vaja veel keevitada ikka natuke, ennem kui ära saab värvida. Külge läks ka golf 2 pidurivõimendi ja pidurisilinder, nüüd peaks ka autol pidurid olema kui liikvele saab. Raamisaaled ja kepsusaaled läksid vahetusse koos uute poltidega loomikult, pluss igast tihendeid ja käigukast sai ka kokku. Uue kuu alguses loodaks mootori vahele saada. Külge läks ka wilwoodi piduriregulaator.
Pilt

Autor:  Mardo [ 25.10.2011 21:49 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Väga vinge projekt!
Ootab uuendust pikisilmi :)

Põhiline, et viscot tagumiku alla ei tule :-D
ühe mustaga sai proovitud millel visco kardaani lõpus - jube

Autor:  IvarR [ 25.10.2011 23:02 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Mardo kirjutas:
Väga vinge projekt!
Ootab uuendust pikisilmi :)

Põhiline, et viscot tagumiku alla ei tule :-D
ühe mustaga sai proovitud millel visco kardaani lõpus - jube


Mõtled äkki haldexit?

Autor:  Tan [ 26.10.2011 1:33 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Millist käigukasti poolselt mootori kinnitust kasutad?
Kas sinna sobib 020 kasti kinnitus?

Autor:  uq [ 26.10.2011 17:39 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Ei sama mis 02A kastilgi, custom niiöelda.

Autor:  Tan [ 26.10.2011 23:33 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

uq kirjutas:
Ei sama mis 02A kastilgi, custom niiöelda.

Ega sul neid rohkem kui 1 pole?
Mul just selline asi momendil puudu ehk teed mullegi:roll:

Autor:  Mardo [ 27.10.2011 5:31 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

IvarR kirjutas:
Mõtled äkki haldexit?


Sellel oli "bensiinivedaja" passati syncro tagasild, ei teagi mis seal taga on
aga sõita tollega kiiresti oli tükk tegu :)

Autor:  tilkur [ 27.10.2011 19:59 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

uq kirjutas:
. Külge läks ka golf 2 pidurivõimendi ja pidurisilinder, nüüd peaks ka autol pidurid olema kui liikvele saab. http://www.hot.ee/uq/mootoriruum11.JPG

´
Kuidagi loll küsimus võibolla.. aga kuidas hakkab toimima see vaakumvõimendi piduritel kuna mootor ei ole n/a ? eraldi vaakumpumbaga või ?

Autor:  citizen [ 27.10.2011 20:24 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Kes siis ikka väga boosti all pidurdab :car

Autor:  Imres [ 27.10.2011 20:25 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Ühesuuna klapiga, rõhku vaakumvõimendi ei saa.

Autor:  Mardo [ 28.10.2011 14:42 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

kust sellist klappi saada on ja mis hind võiks olla? palju need klapid rõhku peavad?

Autor:  GasGas [ 28.10.2011 15:34 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Need klapid on igal autol. Mardo sa peaks teadama, et e30 omab ka sellist klappi mis asub kollektori ja pidurivõimendi vahel.

1. leht 9-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/