VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
uq
Postitusi: 171
Liitunud: 19.09.2006 15:36

VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Postitus Postitas uq »

Mõtlesin ,et nõu küsimis eesmärgil paneks oma auto ka foorumisse üles. Hetkel veel viimaste asjade ümberkeevitamine, lähiajal üritaks kõik ümber tehtud kohad värvi alla saada ja vaikselt kokku hakata laduma. Asjadest siis täpsemalt rääkides on tulekul nelivedu, golf 4 tagadiffri ja golf 5 käigukastiga. Mootor plaan stockina käima panna ja siis stage 1 chip. Eks ajapikku lisan veel pilte. Kardaanitunnel on vw corrado oma.

Mootor
1.8t 20v AEB tähisega Audi A4 pealt (stock)
Mootoripadjad polüteraanist

Jõuülekanne
Golf 5 FSI 6-käiguline kast koos vahekastiga
Vr6 sidurikorv ja pidurimeistri katetega sidur
Golf 4 differ

Veermik
Jomi coiloverid
Esisillas kõik polüpuksid
VW suured pidurid 280mm ees
Tagasild syncro passati oma (ketastega)(kuhu aretatud golf 4 differ)


Siin pilt eelmisest aastast kui oli mootoriks vabalthingav 100kw mootor. Niimodi sai kulgetud umbes 100km ja siis natukese ajapärast laiali kõik kakutud, kuna midagi ei olnud ikka õige.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis uq, 08.01.2014 21:50, muudetud 1 kord kokku.
Karl818
Postitusi: 102
Liitunud: 02.02.2010 15:22
Asukoht: Tartu

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Postitus Postitas Karl818 »

Ilus projekt ette võetud. Kaugele Golf kah arenenud on? Ära siis end vaos hoia ning postita tegemistest kah meile siia. Soovin siis sulle edu, tahet ja paksu rahakotti selle projektika tarbeks.

Karl
rookierice
Postitusi: 133
Liitunud: 29.11.2004 16:18

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Postitus Postitas rookierice »

Sedasorti projektid mulle meeldivad :)
Kasutaja avatar
uq
Postitusi: 171
Liitunud: 19.09.2006 15:36

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Postitus Postitas uq »

Nii mootoriruum värvitud. Tagasilla juures vaja veel keevitada ikka natuke, ennem kui ära saab värvida. Külge läks ka golf 2 pidurivõimendi ja pidurisilinder, nüüd peaks ka autol pidurid olema kui liikvele saab. Raamisaaled ja kepsusaaled läksid vahetusse koos uute poltidega loomikult, pluss igast tihendeid ja käigukast sai ka kokku. Uue kuu alguses loodaks mootori vahele saada. Külge läks ka wilwoodi piduriregulaator.
Pilt
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Postitus Postitas Mardo »

Väga vinge projekt!
Ootab uuendust pikisilmi :)

Põhiline, et viscot tagumiku alla ei tule :-D
ühe mustaga sai proovitud millel visco kardaani lõpus - jube
- KKD Motorsport - EstPerformance -
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Postitus Postitas IvarR »

Mardo kirjutas:Väga vinge projekt!
Ootab uuendust pikisilmi :)

Põhiline, et viscot tagumiku alla ei tule :-D
ühe mustaga sai proovitud millel visco kardaani lõpus - jube
Mõtled äkki haldexit?
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Kasutaja avatar
Tan
Postitusi: 48
Liitunud: 18.05.2007 20:48
Asukoht: EST - GER
Kontakt:

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Postitus Postitas Tan »

Millist käigukasti poolselt mootori kinnitust kasutad?
Kas sinna sobib 020 kasti kinnitus?
VW Golf 2.0T
Kasutaja avatar
uq
Postitusi: 171
Liitunud: 19.09.2006 15:36

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Postitus Postitas uq »

Ei sama mis 02A kastilgi, custom niiöelda.
Kasutaja avatar
Tan
Postitusi: 48
Liitunud: 18.05.2007 20:48
Asukoht: EST - GER
Kontakt:

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Postitus Postitas Tan »

uq kirjutas:Ei sama mis 02A kastilgi, custom niiöelda.
Ega sul neid rohkem kui 1 pole?
Mul just selline asi momendil puudu ehk teed mullegi:roll:
VW Golf 2.0T
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Postitus Postitas Mardo »

IvarR kirjutas:Mõtled äkki haldexit?
Sellel oli "bensiinivedaja" passati syncro tagasild, ei teagi mis seal taga on
aga sõita tollega kiiresti oli tükk tegu :)
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Kasutaja avatar
tilkur
Postitusi: 121
Liitunud: 25.08.2007 22:36

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Postitus Postitas tilkur »

uq kirjutas:. Külge läks ka golf 2 pidurivõimendi ja pidurisilinder, nüüd peaks ka autol pidurid olema kui liikvele saab. http://www.hot.ee/uq/mootoriruum11.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
´
Kuidagi loll küsimus võibolla.. aga kuidas hakkab toimima see vaakumvõimendi piduritel kuna mootor ei ole n/a ? eraldi vaakumpumbaga või ?
citizen
Postitusi: 202
Liitunud: 11.01.2006 18:54
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Postitus Postitas citizen »

Kes siis ikka väga boosti all pidurdab :car
Imres
Postitusi: 44
Liitunud: 29.05.2007 22:41
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Postitus Postitas Imres »

Ühesuuna klapiga, rõhku vaakumvõimendi ei saa.
Best ET 13,414@A4
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Postitus Postitas Mardo »

kust sellist klappi saada on ja mis hind võiks olla? palju need klapid rõhku peavad?
- KKD Motorsport - EstPerformance -
GasGas
Postitusi: 45
Liitunud: 03.08.2009 22:04
Asukoht: raplamaa

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Postitus Postitas GasGas »

Need klapid on igal autol. Mardo sa peaks teadama, et e30 omab ka sellist klappi mis asub kollektori ja pidurivõimendi vahel.
Audi 200turbo & Bmw e30 335turbo 350hp
Vasta