TurboClub http://foorum.turboclub.ee/ |
|
VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=9094 |
1. leht 9-st |
Autor: | uq [ 07.06.2011 21:50 ] |
Teema pealkiri: | VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex |
Mõtlesin ,et nõu küsimis eesmärgil paneks oma auto ka foorumisse üles. Hetkel veel viimaste asjade ümberkeevitamine, lähiajal üritaks kõik ümber tehtud kohad värvi alla saada ja vaikselt kokku hakata laduma. Asjadest siis täpsemalt rääkides on tulekul nelivedu, golf 4 tagadiffri ja golf 5 käigukastiga. Mootor plaan stockina käima panna ja siis stage 1 chip. Eks ajapikku lisan veel pilte. Kardaanitunnel on vw corrado oma. Mootor 1.8t 20v AEB tähisega Audi A4 pealt (stock) Mootoripadjad polüteraanist Jõuülekanne Golf 5 FSI 6-käiguline kast koos vahekastiga Vr6 sidurikorv ja pidurimeistri katetega sidur Golf 4 differ Veermik Jomi coiloverid Esisillas kõik polüpuksid VW suured pidurid 280mm ees Tagasild syncro passati oma (ketastega)(kuhu aretatud golf 4 differ) Siin pilt eelmisest aastast kui oli mootoriks vabalthingav 100kw mootor. Niimodi sai kulgetud umbes 100km ja siis natukese ajapärast laiali kõik kakutud, kuna midagi ei olnud ikka õige. |
Autor: | Karl818 [ 24.10.2011 17:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf 1980 1.8t 20v |
Ilus projekt ette võetud. Kaugele Golf kah arenenud on? Ära siis end vaos hoia ning postita tegemistest kah meile siia. Soovin siis sulle edu, tahet ja paksu rahakotti selle projektika tarbeks. Karl |
Autor: | rookierice [ 24.10.2011 20:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf 1980 1.8t 20v |
Sedasorti projektid mulle meeldivad |
Autor: | uq [ 25.10.2011 19:31 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf 1980 1.8t 20v |
Nii mootoriruum värvitud. Tagasilla juures vaja veel keevitada ikka natuke, ennem kui ära saab värvida. Külge läks ka golf 2 pidurivõimendi ja pidurisilinder, nüüd peaks ka autol pidurid olema kui liikvele saab. Raamisaaled ja kepsusaaled läksid vahetusse koos uute poltidega loomikult, pluss igast tihendeid ja käigukast sai ka kokku. Uue kuu alguses loodaks mootori vahele saada. Külge läks ka wilwoodi piduriregulaator. |
Autor: | Mardo [ 25.10.2011 21:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf 1980 1.8t 20v |
Väga vinge projekt! Ootab uuendust pikisilmi Põhiline, et viscot tagumiku alla ei tule ühe mustaga sai proovitud millel visco kardaani lõpus - jube |
Autor: | IvarR [ 25.10.2011 23:02 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf 1980 1.8t 20v |
Mardo kirjutas: Väga vinge projekt! Ootab uuendust pikisilmi Põhiline, et viscot tagumiku alla ei tule ühe mustaga sai proovitud millel visco kardaani lõpus - jube Mõtled äkki haldexit? |
Autor: | Tan [ 26.10.2011 1:33 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf 1980 1.8t 20v |
Millist käigukasti poolselt mootori kinnitust kasutad? Kas sinna sobib 020 kasti kinnitus? |
Autor: | uq [ 26.10.2011 17:39 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf 1980 1.8t 20v |
Ei sama mis 02A kastilgi, custom niiöelda. |
Autor: | Tan [ 26.10.2011 23:33 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf 1980 1.8t 20v |
uq kirjutas: Ei sama mis 02A kastilgi, custom niiöelda. Ega sul neid rohkem kui 1 pole? Mul just selline asi momendil puudu ehk teed mullegi:roll: |
Autor: | Mardo [ 27.10.2011 5:31 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf 1980 1.8t 20v |
IvarR kirjutas: Mõtled äkki haldexit? Sellel oli "bensiinivedaja" passati syncro tagasild, ei teagi mis seal taga on aga sõita tollega kiiresti oli tükk tegu |
Autor: | tilkur [ 27.10.2011 19:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf 1980 1.8t 20v |
uq kirjutas: . Külge läks ka golf 2 pidurivõimendi ja pidurisilinder, nüüd peaks ka autol pidurid olema kui liikvele saab. http://www.hot.ee/uq/mootoriruum11.JPG ´ Kuidagi loll küsimus võibolla.. aga kuidas hakkab toimima see vaakumvõimendi piduritel kuna mootor ei ole n/a ? eraldi vaakumpumbaga või ? |
Autor: | citizen [ 27.10.2011 20:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf 1980 1.8t 20v |
Kes siis ikka väga boosti all pidurdab |
Autor: | Imres [ 27.10.2011 20:25 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf 1980 1.8t 20v |
Ühesuuna klapiga, rõhku vaakumvõimendi ei saa. |
Autor: | Mardo [ 28.10.2011 14:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf 1980 1.8t 20v |
kust sellist klappi saada on ja mis hind võiks olla? palju need klapid rõhku peavad? |
Autor: | GasGas [ 28.10.2011 15:34 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf 1980 1.8t 20v |
Need klapid on igal autol. Mardo sa peaks teadama, et e30 omab ka sellist klappi mis asub kollektori ja pidurivõimendi vahel. |
1. leht 9-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |