Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 17:39

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 122 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 07.06.2011 21:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.09.2006 15:36
Postitusi: 171
Mõtlesin ,et nõu küsimis eesmärgil paneks oma auto ka foorumisse üles. Hetkel veel viimaste asjade ümberkeevitamine, lähiajal üritaks kõik ümber tehtud kohad värvi alla saada ja vaikselt kokku hakata laduma. Asjadest siis täpsemalt rääkides on tulekul nelivedu, golf 4 tagadiffri ja golf 5 käigukastiga. Mootor plaan stockina käima panna ja siis stage 1 chip. Eks ajapikku lisan veel pilte. Kardaanitunnel on vw corrado oma.

Mootor
1.8t 20v AEB tähisega Audi A4 pealt (stock)
Mootoripadjad polüteraanist

Jõuülekanne
Golf 5 FSI 6-käiguline kast koos vahekastiga
Vr6 sidurikorv ja pidurimeistri katetega sidur
Golf 4 differ

Veermik
Jomi coiloverid
Esisillas kõik polüpuksid
VW suured pidurid 280mm ees
Tagasild syncro passati oma (ketastega)(kuhu aretatud golf 4 differ)


Siin pilt eelmisest aastast kui oli mootoriks vabalthingav 100kw mootor. Niimodi sai kulgetud umbes 100km ja siis natukese ajapärast laiali kõik kakutud, kuna midagi ei olnud ikka õige.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Viimati muutis uq, 08.01.2014 21:50, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
PostitusPostitatud: 24.10.2011 17:16 
Eemal

Liitunud: 02.02.2010 15:22
Postitusi: 102
Asukoht: Tartu
Ilus projekt ette võetud. Kaugele Golf kah arenenud on? Ära siis end vaos hoia ning postita tegemistest kah meile siia. Soovin siis sulle edu, tahet ja paksu rahakotti selle projektika tarbeks.

Karl


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
PostitusPostitatud: 24.10.2011 20:42 
Eemal

Liitunud: 29.11.2004 16:18
Postitusi: 133
Sedasorti projektid mulle meeldivad :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
PostitusPostitatud: 25.10.2011 19:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.09.2006 15:36
Postitusi: 171
Nii mootoriruum värvitud. Tagasilla juures vaja veel keevitada ikka natuke, ennem kui ära saab värvida. Külge läks ka golf 2 pidurivõimendi ja pidurisilinder, nüüd peaks ka autol pidurid olema kui liikvele saab. Raamisaaled ja kepsusaaled läksid vahetusse koos uute poltidega loomikult, pluss igast tihendeid ja käigukast sai ka kokku. Uue kuu alguses loodaks mootori vahele saada. Külge läks ka wilwoodi piduriregulaator.
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
PostitusPostitatud: 25.10.2011 21:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
Väga vinge projekt!
Ootab uuendust pikisilmi :)

Põhiline, et viscot tagumiku alla ei tule :-D
ühe mustaga sai proovitud millel visco kardaani lõpus - jube

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
PostitusPostitatud: 25.10.2011 23:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
Mardo kirjutas:
Väga vinge projekt!
Ootab uuendust pikisilmi :)

Põhiline, et viscot tagumiku alla ei tule :-D
ühe mustaga sai proovitud millel visco kardaani lõpus - jube


Mõtled äkki haldexit?

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
PostitusPostitatud: 26.10.2011 1:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2007 20:48
Postitusi: 48
Asukoht: EST - GER
Millist käigukasti poolselt mootori kinnitust kasutad?
Kas sinna sobib 020 kasti kinnitus?

_________________
VW Golf 2.0T


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
PostitusPostitatud: 26.10.2011 17:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.09.2006 15:36
Postitusi: 171
Ei sama mis 02A kastilgi, custom niiöelda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
PostitusPostitatud: 26.10.2011 23:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2007 20:48
Postitusi: 48
Asukoht: EST - GER
uq kirjutas:
Ei sama mis 02A kastilgi, custom niiöelda.

Ega sul neid rohkem kui 1 pole?
Mul just selline asi momendil puudu ehk teed mullegi:roll:

_________________
VW Golf 2.0T


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
PostitusPostitatud: 27.10.2011 5:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
IvarR kirjutas:
Mõtled äkki haldexit?


Sellel oli "bensiinivedaja" passati syncro tagasild, ei teagi mis seal taga on
aga sõita tollega kiiresti oli tükk tegu :)

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
PostitusPostitatud: 27.10.2011 19:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2007 22:36
Postitusi: 121
uq kirjutas:
. Külge läks ka golf 2 pidurivõimendi ja pidurisilinder, nüüd peaks ka autol pidurid olema kui liikvele saab. http://www.hot.ee/uq/mootoriruum11.JPG

´
Kuidagi loll küsimus võibolla.. aga kuidas hakkab toimima see vaakumvõimendi piduritel kuna mootor ei ole n/a ? eraldi vaakumpumbaga või ?

_________________
Panzerfaust Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
PostitusPostitatud: 27.10.2011 20:24 
Eemal

Liitunud: 11.01.2006 18:54
Postitusi: 202
Asukoht: Tallinn
Kes siis ikka väga boosti all pidurdab :car


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
PostitusPostitatud: 27.10.2011 20:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.05.2007 22:41
Postitusi: 44
Asukoht: Tallinn
Ühesuuna klapiga, rõhku vaakumvõimendi ei saa.

_________________
Best ET 13,414@A4


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
PostitusPostitatud: 28.10.2011 14:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
kust sellist klappi saada on ja mis hind võiks olla? palju need klapid rõhku peavad?

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
PostitusPostitatud: 28.10.2011 15:34 
Eemal

Liitunud: 03.08.2009 22:04
Postitusi: 45
Asukoht: raplamaa
Need klapid on igal autol. Mardo sa peaks teadama, et e30 omab ka sellist klappi mis asub kollektori ja pidurivõimendi vahel.

_________________
Audi 200turbo & Bmw e30 335turbo 350hp


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 122 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11