Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 20:59

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 122 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
PostitusPostitatud: 21.02.2012 10:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.10.2008 15:29
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
Näiteks
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
PostitusPostitatud: 02.09.2012 17:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.09.2006 15:36
Postitusi: 171
Natuke olen ennast suutnud liigutada. Hetkel sild värvis ja tala puksid treimises, loodan, et nädalalõpuks saab see auto üle pika aja ratastele.
Pilt
Pilt
Hoovastikus kasutasin passat b6,golf4 ja polo juppe.
Pilt
Tagumised kannud tegin uuesti ringi.
Pilt
Pilt
Eksentrik poldid tagasillale ja hoovastiku korpus mis sobib sellesse tunnelise ilma lõikumatta.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
PostitusPostitatud: 27.11.2012 21:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.09.2006 15:36
Postitusi: 171
Pole küll palju tehtud, aga midagi vaikselt koguaeg nokitsen, finantsi tõttu liigub ehitus teo sammul, aga vähemalt liigub. Kere ja mootorijuhtmestik valmis, vaja veel mõned pistikud teha. Sisu poolest veel juhiistmepadjad puudu, kui kuskilt ei saa peab uued tellima.
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
PostitusPostitatud: 01.12.2012 22:06 
Eemal

Liitunud: 27.11.2012 23:34
Postitusi: 10
Väga vägev projekt. Edu sellega 8)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
PostitusPostitatud: 17.03.2013 21:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.09.2006 15:36
Postitusi: 171
Mootoriruum peaaegu valmis ja vaja veel haldexile paari jubinat, ning paarkümend pisiasja ja valmis ta olekski selleks aastaks.
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
PostitusPostitatud: 20.03.2013 11:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Väga ilusasti ehitad seda autot :)
Üks küsimus ainult, et mis voolikud need kütuse omad on? Tunduvad suvalised majapidamise gaaasi või vee omad, mida siin foorumis nii palju näeb.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
PostitusPostitatud: 20.03.2013 11:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Tavalised kummivoolikuid ongi need,rüüga lihtsalt,et kenam vaadata oleks.
Mul samasugused pandud nt. oil catchcani jaoks. Suurt survet ei kannata.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
PostitusPostitatud: 20.03.2013 12:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.10.2008 15:29
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
Bensuvoolikuna on need suur NO-NO! Sees on sel ainult kummivolla, ilma igasuguse riide või muu tugevduseta. Voolik muutub kergelt jäigaks ja ei ole ka kaugelt vaja otsida kurba tulemust.

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
PostitusPostitatud: 20.03.2013 18:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.09.2006 15:36
Postitusi: 171
Hydroscandist ostsin kütusevoolikuna, seda ei teadnudki, et ainult kummivoolik sees. Algselt tahtsin AN kütusevoolikud panna, aga siis oleks pidanud igast üleminekuid tegema, eks kunagi tulevikus saab korralikumad panna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
PostitusPostitatud: 20.03.2013 19:17 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Kui Hydroscandist siis kindlasti tegu NBR voolikuga, millel vooliku kaitseks lihtsalt metallrüü lisaks.
Sobib igati kütuse ja õli tarbeks. Kannatab kõvasti rohkem kui 5 Bari rõhku, kuni lausa 16 bari, mõnede tootjate väitel.
Sama voolik müüdaval ka Tööriistamarket, Trabiflex, Laki Auto jne jne.

Pigem muretsegu need mehed, kes kasutavad tõesti aiatarvete poest rohelisi veevoolikuid ning neid juhtmekuusega ühendavad. Jah, neid on igas foorumis, 99% autodest ka neljapäeva õhtustel kogunemistel.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
PostitusPostitatud: 20.03.2013 21:00 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Ma olen ka sellist rüüsiga voolikut kasutanud, sees on muidugi mingi teflon ja otsad on pressitavad.

Samas see "AN" liidetele käiv voolik on ka tavaline kummivoolik+rüüs ümber.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
PostitusPostitatud: 22.03.2013 10:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.10.2008 15:29
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
Just tegelesime vooliku teemaga. Enne oli kasutusel samasugune voolik. Rüüs täpselt sama mustriga ja tõenäoliselt ka Dunlopist või Hydroscandist ostetud. Sobib ta muidugi, aga kauaks, on küsimus. Rõhku ja bensu ennnast kannatab see voolik küll, kuid pikemas perspektiivis võib aasta paari pärast jama majas olla. Lihtsalt tasuks üle kontrollida võimalusel kas on ainult tavaline 1-2mm seinaga kummivolla rüüsi sees. Meil läks ta üli kiirelt kangeks ja mõned korrad isegi klambri tagant väntsutas vooliku katki. AN õigel bensuvollal on 2 kihti rüüsi ja voolik sees kõvasti tuugam.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
PostitusPostitatud: 22.03.2013 17:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.09.2006 15:36
Postitusi: 171
Selge, arvestades, et see auto rohkem seisab garaazis kui sõidab siis panen kõrva taha :) . Kahe aasta pärast vast juba uued voolikud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
PostitusPostitatud: 22.03.2013 17:49 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Kummivoolikud hüdropoodidest hakkavad imelikul kombel mõranema suht kiiresti. "Riidega" kaetud voolikud kestavad hästi.

Ise olen AN liidete ja vooliku peale läinud. Tuleb tihtipeale odavam ja näeb mingismõttes ka esinduslikum välja. Eks ta ole kergem ja saab musta värvi valida :-D

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
PostitusPostitatud: 08.04.2013 21:05 
Eemal

Liitunud: 24.10.2012 9:04
Postitusi: 26
Asukoht: Pärnu
Need hüdrovoolikud ei kannata kuuma, sellest ka kõvaks minek.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 122 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 53 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11