Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 09.05.2024 17:30

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 183 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 19.05.2011 9:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2004 15:09
Postitusi: 61
Eeldan, et ACRW üritusele auto tulemas. Oleks väga huvitav vaadata alustuseks sirgel ja pärast kurvilisel rajal.

_________________
Aftermarket.ee // Driftworks


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.05.2011 13:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Sheet näitab max 248KPa, ehk 1.48bar. 1.6bar on siis kella järgi? Kell võtab ikka sisselaskekollektorist, mitte turbo eest?
475whp pole üldse paha. Ja mis põhiline, lõpp ei kuku, ehk keskmiselt käigu ulatuses 450+whp. Kõik 500whp masinad sellist keskmist ei pruugi saavutadagi. Sirgel peaks u. sama tõmme olema kui sama massiga keskmise 550+hj (mootorist) taguveolised, seega sooviks kaare või puuri indeksit purustamist näha :).

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.05.2011 14:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
ACRW plaan tulla küll, rehve ainult ei tea, üksi nagu ei tahaks võistelda vigursõidus M klassis, kuna Toyoy r888 tava klassi ei sobi, aga teisi rehve pole ka alla panna, st on, aga sealt suured tükid väljas rinka pärast ja ei julge nendega üle 200 sõita.
Rinkal pole absoluutselt tolku sellest hetke max jõust mida paljud taga ajavad ja tegelikult pole sellest ka tänaval tolku, ise olen väga rahul, et just kõige tähtsamas vahemikus kus käigud käivad 5500-7500rpm on ühtlane jõud peal. Ja no kui võtta mõni terava kujuga düno sheet võrdluseks ntx 650hj, aga 5500 juures on see 450hj ja 6500 juures 500hj ning alles 7000 peal viskab 650 peale korraks oleks see üldkokuvõttes aeglasem, olgugi, et number on suurem

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.05.2011 15:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
wirx kirjutas:
Ja no kui võtta mõni terava kujuga düno sheet võrdluseks ntx 650hj, aga 5500 juures on see 450hj ja 6500 juures 500hj ning alles 7000 peal viskab 650 peale korraks
Näide oleks veelgi rohkem sinu kasuks, kui arvestad et hoopis 250hj @ 5500rpm (spooli algus) ja 650hj @ 7000rpm spooli lõpp, kuna masin mis 5500 juures juba 1bar omab, ei spooli üldiselt enam 7000 juures, kui ta just 3-4bar ei soovi.

Positiivne on muidugi veel see, et kui nüüd 2bar'iga 575whp välja tõmmata (~700hj), ega see ei teeks ju masinat mingist otsast lahjemaks, kuna turbo jääks ju sama "väike" :).

Loen veel graafikult, et 3700-5000 vahel toimub 0.5-1.5bar spool. Kiirus kasvab 35% kui moment kasvab ~70% 350-600wNm. Ehk siis momendi ja kiiruse kasvu suhe on 2 : 1.
Mul näiteks see 0.5-1.5bar 4700-5700 ja 233-432wNm ehk +21% kiirust ja 85%wNm ehk siis ilma ilustamata boost kasvab 4x kiiremini kui kiirus. Mis praktikas tähendab, et kui kurvis ärkab, on kraav garanteeritud. Sul aga lülitab nagu mahedalt jõu taha.
Edu edaspidiseks!

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.05.2011 22:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
Sain täna 10hz GPS-i kätte ja sai natuke võrdlus materiaali Porsche 911 Turbo ja Corvette Z06-ga Racechronos
Kuna käimarit ei taha veel õhtale lasta, siis tegin vanaemalikud käiguvahetused 1seki kandis :ouh
Võrdlesin just neid hetki, kui käiguvahetust ei toimunud. Tulemuseks see, et nii 911tt, kui z06 olid ntx 135km/h-170km/h 2.2 seki, evo 2.1 seki. Samas 911tt koos nitroga oli 2.0s
Tundub ka reaalis täitsa 585hj olevat - z06 oli 505hj(tagavedu) ning 911tt ilma nitrota 540hj kandis ja nitroga 650hj ehk :-P
Kui homme ei saja, siis saugale sõitma

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.05.2011 16:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
Ploki kaane vahelt immitseb natuke õli, järgmine nädal proovib üle pingutada, kui ei aita, siis lahti vaja võtta, midagi katki hetkel veel pole, aga miili ei julge sõitma tulla sellise mootoriga.

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.06.2011 22:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
OMC-le ei julgenud minna, kuna plokikaane tihendi vahelt immitses õli ja väljus see väljalaske kollektori poltide juurest. OMC-l oleks pidanud pikalt 5 ja 6ndaga laskma, mis oleks võinud lõppeda korraliku pauguga. Plokk ning kaas sai küll korralikult lihvitud, aga tundub, et mingi õli kanali juurest immitseb ikkagi läbi. Kasutusel on Cometicu tihend, eile sai poltidele peale keeratud pinget natuke üle normi 90 vs 120 ja hetkel paistab, et jäi pidama, kui ikkagi läbi tuleb, eks siis tuleb uus tihend tellida.
Pilt
Mingi jama on siduriga ka, nimelt lahutab liiga hästi, muidu nagu ei häirigi, aga käigu vahetused tulevad jõle pikad ja kui kiirelt panna 0.2-0.3 seki, siis saadab sead kena ragin iga käiguga. Sidur ei lahuta nii kiirelt, kui vaja oleks on põhjus, aga mis seda põhjustab jääb arusaamatuks.
Siin üks pilt sellest imekallist ja 3 kettalisest caron siduri hoovastikust, ehk keegi targem oskab midagi kosta mida teha tuleks
Pilt
Eelmine teisipäev üritasin Saugale ka sõitma minna ja selle tarbeks sai pidurivedelik ära vahetatud, võrreldes Castroli analoogiga on 1L 30€ hind täitsa ok.
Pilt
Aga kuna siduri timmimisega(millest asi natuke paremaks läks) kulus kaua aega, pidin tabasaluga leppima. Sõitsin siduri hoidmiseks ainult 3 käiguga(hea vasaku jalaga pidurdada) ja rahulikumalt (plokikaane tihend), kuna esimene rinka sõit üle pika aja sain 45 seki ajaks, aga eks sealt saab kindlasti aega vähemaks näpistada. (911 täisslikiga tuli 44 ja estfieldil külma R888 samuti 44)
Lähipäevil lähevad uued esimesed pidurikettad ka tellimusse, olgugi, et vanad on pea tutikad(keegi ehk tahab ära osta?)
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... AQ:GB:1123
Pilt
Need on kokku 3.2kg kergemad ja kahest osast koosnevad, juttude järgi pidid olema parimad ning palju paremad originaalidest(mis sakivad)
Üritan järgmine teisipäev Saugalt läbi käia, endale tundub, et rehvid rulluvad liiga palju, kuna velg liiga kitsas nende jaoks ja kui see tõesti nii on, tuleb uued ja kergemad veljed muretseda. Hetkel silma jäänud mustad Enkei RPF1-d http://www.enkei.com/rpf1.html
Tulemuseks peaks olema selline ja 9kg kanti veerevat massi jälle vähem.
Pilt

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.06.2011 22:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
hea on teemat jälgida, kõik asjad tellitakse kiirelt ja kui midagi ei istu siis kohe uus.
Enda masinale juba kaks aastat vaikselt juppe ostnud, tundub juba lõpmatu projektina :lol:

Sai ka oma masinale seesama motul sisse kallatud ja kusjuures kogu tunnetus muutus
oluliselt, mitte et ma nüüd rajapäevadel käiks aga linnaliikluses oli see juba tunda. Kiirel
sõidul hakkas vana õliga pedaal läbi väheke vajuma, motuliga seda asja polnud ;)

Siduri koha pealt, ega pole plaaninud kasutama hakata sellist töösilindrit:
Pilt

Selline jublakas saab asjaga päris hästi hakkama, endale sai ka nüüd tellitud
tiltoni kolme kettaline 1260nm sidur ja sama junn lahutama seda sidurit.
Sama süsteemiga sõidab s3nder ja pole probleeme 402m peal olnud.

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.06.2011 23:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
See pole päris tavaline sidur 1350kg ning kannatab erinevatel andmetel 1000-1500hj aga pedaali raskus on pea sama originaaliga...isegi usas maksab 3000$ http://www.horsepowerfreaks.com/partdet ... iple/12354
Vidin mis pildi peal, keeras siduri käigu tagurpidi.
Mul ei ole probleeme mitte libisemise vaid uimase haakumisega, võimalik, et midagi läks muidugi valesti kokku, kui mootor maha käis.

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.06.2011 23:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
Sai siis täna töölt otse Saugale mindud ja alles kohapeal avastasin, et sõidu jalatsid jäid maha ning pidin olude sunnil plätudega sõitma :err
Parimaks ajaks tuli 1.02, aga seda low boost seadega(1.3 bari, 1.6 asemel) ja ettevaatlikult sõites, alguses sõitsin vasaku jalaga pidurdades ning ainult 4 käiguga, kui hiljem teisel sessioonil 5ndat kasutama hakkasin ja piirajas ei sõitnud sain 0.4 seki parema aja. Samas vana mootoriga pidi mäletamist mööda lausa 2. sisse panema, et jõudu oleks(kuigi ka hetkel oleks vaja 3s mõnes kurvis panna)
Kaua ei saanud sõita ~16 ringi kokku 2 sessiooniga, viskas AYC(sellega saab valida asfalt, kruus, lumi) tuled põlema, mis tähendab riket, minu puhul siis õli ülekuumenemist, kuna õues oli 33c varjus ning rinkal päikese käes 40c+ samas mootori temp ei tõusnud absoluutselt (Y) . Kui 10 ringi oli sõidetud pidin maha tulema, sest pidurid läksid suht pehmeks ära...ehk siis tuleb kettad ja klotsid ära tellida, tagumised klotsid sain juba Peebu käest - Perfomance Friction 97.
http://www.performancefriction.com/moto ... tions.aspx
Esimesed üritan ka samad osta...ehk siis varsti ei kuule minu tulekut enam pläriseva sumpsi järgi, vaid hoopis vilistavad pidurid reedavad mind :D
Rinkal keerasin amordi jäikused põhja, kalded olid eelnevalt ees -3.5 ja taga -2, auto ise oli alajuhitav enamuse ajast, samas kurvides ei kaldunud eriti(originaal amordid on evol väga pehmed) ja R888 toyo andis ka tuge juurde, rõhkude näppimiseni ainult ei jõudnudki. 19ndal Juunil Opentrackile, loodetavasti selleks ajaks on kuumalaine üle läinud ning saab tsipa kauem sõita. Järgmine nädal võtab siduri lahti vaatab mis seal häda on, et miks käigud sisse ei taha minna, rinkal ~1 sek käiku vahetada on nati liiast.
Tagasi tulles kiiret polnud ja testisin, et palju kütet maanteel võtab, 100-120 vahel liigeldes tuli keskmiseks 8.8L (bensu kogusega mõõtsin)...pole üldsegi paha pea 600hj nelikveolise masina kohta...ökotades saaks ehk alla 8 isegi hakkama.

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.06.2011 7:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2008 16:48
Postitusi: 205
Asukoht: Tartu
Kasutasin enda autol ka Tiltoni 3. kettalist sidurit ja sellel oli välja vaja vahetada siduri töösilinder, kuna neil on see pikem, Originaaliga ei saanud kohapealt minema ja oli sama lugu, et käiguvahetus oli jube pikk.

_________________
550hp/493Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.06.2011 9:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2004 15:09
Postitusi: 61
Laupäeval on võimalus sul ka Audiklubi rajapäeval sõita muidu.

_________________
Aftermarket.ee // Driftworks


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.06.2011 22:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2006 9:32
Postitusi: 183
Asukoht: viljandi
Ma ei tea kuda uuemal a 90a alguse 4G63T mootoril sai siduri töösilindri hooba hoopis pikendatud kui nö vähe kangem sidur sisse sai. See pulk. mida käigukasti hoob lykkab, äkki on sul ka sama systeem veel.....Lisaks pidi ka pedaali alt reguleerima.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.06.2011 23:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
krt mul kuidagi teistmoodi see värk, nimelt kui rahulikult sõites käiku vahetan, siis gaas lahti, sidur alla ja pööre jääb konstantseks ~1 sekundiks, siis alles langeb, samas vedu taga enam pole, müstiline värk. Samas õnnestub külma kastiga käike lapata ilma sidurita ka sisse, see on arvatavasti tingitud siduri hästi üles reguleerimisest. Järgmine nädal võtab kasti lahti, midagi peab seal valesti kokku läinud olema.
Audi clubi üritusele võiks tulla, ainult, et kui teisip lubas emhi 30c, siis laup juba 31 ning sõidud teadagi südapäeval. Igastahes "vesi mootorisse" teile kõigile seal, juba teisipäeva õhtul lendas neid radika lõdvikuid ja autod sõitsid 4-5 ringi korraga, et pidureid mitte ära tappa.

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.06.2011 23:33 
Eemal

Liitunud: 07.11.2009 17:48
Postitusi: 103
Asukoht: FINLAND
Vidin mis pildi peal, keeras siduri käigu tagurpidi.


selle vidinaga peab kasutama "pedal stopi"muujuhul keerabki siduri tagur pidi.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 183 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 67 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11