Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 17.05.2024 4:10

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 183 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 29.08.2011 11:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
Saugalt tagasi, aga auto jäi Pärnusse, tuleb täna sealt treilaga tagasi.
Vihma sadas, täis slikk oli all, jõudu ka natuke palju ning 6 käiguliste evo kastide kõige nõrgem lüli - 4 käik andis otsad suure pauguga, kastis auk sees ja õli väljas.
Sauga rada on kare ning vihmaga 99% ajast käisid 4 ratast pidevalt ringi, kuid vahepeal haakus pauguga ja arvatavasti ka see sama hetk tuli korraks hea pidamine ja nii ta läks.
Jäi videosse ka, see kord ma ei vahetanud 3nda peale stardi eelses, kuna 4ndaga oli ka piisavalt jõudu :s
http://www.youtube.com/watch?v=g_1ZjIJTg20
Nüüd uut kasti vaja, 5 käigulised pidid olema tugevamad, on kellegil pakkuda?
Teine variant on USA-st tellida tugevdatud 6 käiguline, aga see võtab jälle korralikult aega.

Enne seda sai käidud paraadil linnas
http://www.youtube.com/watch?v=DCiDFtY-FbQ

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.08.2011 12:02 
Eemal

Liitunud: 03.10.2009 16:27
Postitusi: 82
Asukoht: Tln
Vaatasin miili/dyno numbreid ja tundus, et midagi ei klapi ikka. Ise sõitsin tunduvalt väiksema jõuga pea sama kiiruse välja.
Lõin su 349kW ratastest vanasse Cartesti sisse. DT kaoga 20% & õhutakistuse teguriga 0,38 sai tulemuseks 278 km/h miilil. Kui DT loss oleks 25% võiks miilil teoorias saavutada 281km/h. Üks millega mõnevõrra kiirust kaotasid olid ilmselt natuke valed käiguvahetuse pöörded kõrgematel käikudel. Cartest soovitab 6950 kanti vahetusi viiendale ja kuuendale (mida suurem kiirus, seda rohkem jõudu läheb õhu lükkamiseks ja optimaalsed käiguvahetused nihkuvad max väände alale lähemale umbes nagu mäest üles sõites). Vaatasin videost sul olid vahetused ca 7200/7300 seega palju ei saanud sealt ikkagi kaduma minna. ~278 ja 258 km/h on ikka suur lõhe teooria ja praktika vahel. Kas jõudu pole nii palju nagu kevadel või miski takistab muud moodi märkimisväärselt edasi kulgemist. Pakun vähemalt 125 hobuse jagu kasulikku jõudu oleks nagu puudu. Aga õnne B-klassi võidu puhul sellegi poolest <loeb> ... ja edu käimari lappimisega :)

_________________
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.08.2011 12:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
üks asi on teooria, teine praktika...evo pole mõeldu lõpp kiiruse jaoks, transmissioni kadu on 25% või rohkem evol, aga no teooria järgi pidi sõitma mu 911 315km/h...aga sõitis 298 ;)
ma siin natuke texas milel sõitnud evosi uurisin, ntx 268km/h sõitnud evol oli FP black ning E85 mootorist peaks suht lihtsalt 700hp ära tulema ja seal teisigi, kellel 500+hp ning 250km/h kanti sõitnud

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.08.2011 14:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
Venemaal sõidetakse miili aja peale, ning kehtiv rekord sõidetud Evoga - 23.9sek
Kiiruse poolest muidugi alles neljas - 341kmh
Veyron näiteks 26.1 @ 364.9

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.08.2011 14:26 
Eemal

Liitunud: 03.10.2009 16:27
Postitusi: 82
Asukoht: Tln
Kuna ratta jõud on teada, siis see tansmissiooni kadu polegi siin nii elutähtis number tegelikult. Mõeldud või mitte mõeldud miili jaoks, sellega sada+ kadunud hobust ikka ei seleta :) 3a jooksul mis ise dyno->teooria->lennuväli "kolmevõistlust" harrastanud olen näeb ikka ebakõlasi aga nii suur erinevus tähendab reeglina, et kala on kusagil sees ning tavaliselt mitte mitukümend parameetrit automaatselt arvestava teooria poolel. Loodan septembri jooksul dynos käia, way vähem rattast hobuseid tõmmata ning ehk saan siis ühe argumendi juurde ;)
USAs on EVO 381 km/h miilil sõitnud aga see muidugi vähe teine teema.

_________________
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.08.2011 14:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
vähemalt see usa oma ei näinud isegi enam evo moodi välja...ja need kõik ikka üle 1000hj masinad, käikude ülekanded paremini valitud jne, pole eriti võrreldavad
400hj+ evo sõidab 230 kanti, ehk siis 6-nda käigu algusesse...180hj võimsam 258km/h on täitsa usutav tulemus öko 6nda käiguga.
Kui teooriasse minna, siis mõni voolujoonelisem auto nt GT-R mõjub tunduvalt suurema kiiruse juures sama õhutakistus, kui evol...gt-r on 0.27, evol 0.38. Evol on 40% suurem õhutakistus sama kiiruse juures(kui lauppindala kõrvale jätta) päris otseselt ei saa arvutada, aga 250-le lisades 40% saame 350km/h. Aga kui nüüd GT-r sõidaks 330km/h välja ning keeraks 180hj turbodest juurde, siis oleks ju väga hea tulemus 350km/h....see muidugi väga raw arvutus, aga ehk saad poindile pihta.

Ja pole mõtet võrrelda Evoga teisi autosi miilil, ise enda petmine, pole mul veel ühtegi autot olnud, mis nii tugevalt pidurdaks käigu vahetuste ajal 100+ kiirusega, õhutakistus, veere takistus, 3 difrit, käigukast jne...

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.08.2011 16:16 
Eemal

Liitunud: 03.10.2009 16:27
Postitusi: 82
Asukoht: Tln
Pole EVO käikude ülekannetel suurt midagi viga, langeks pöörded peale vahetust alla 5000 oleks teine teema. Max väändele lähedal kuues käik on suurtel kiirustel kiirendamiseks väga hea. Mina näiteks ei saa miilil kuuendat käiku üldse kasutada, see on minu miili kiiruste jaoks liiga kiire. Pmst sõidan nagu viiekäigulise kastiga miilil.
Õhutakistuse saab parameetritesse surada, difritest tuleneva kao samuti. Turborõhu kaotust käikude vahetamisel või muid hoo kinni poomisi on muidugi raske hobujõududesse panna aga siin tundub, et on üks kala maetud. Vmlk et käigukast oli juba miilil väsinud ja ei käinud ringi nagu pidanuks. Märkimisväärse hulga hobuste kinni hoidmine oleks hõõrdumise läbi kasti õli suht kõrgele pidanud muidugi ajama.
Õhutakistuse tegur on minu arvutustes muidu täiesti olemas. Näiteks 0,38 pealt 0,27 peale minek tähendaks 278->294km/h parandust. Kirve meetodiga on seda vahet keeruline täpselt arvutada. Kiiruse kasvades kasvab õhutakistus geomeetriliselt ja on seega suurtel kiirustel väga erinev isegi väikeste väärtuste vahede puhul + peab arvesse võtma palju väänet parasjagu antud käik antud pööretel annab, et takistust ületada. Õhutakistuse/võimsuse suhe on pmst miilisõidu kõige tähtsam näitaja.
On sul täpsemaid andmeid 230 sõitnud 400+ hp Evo kohta ? Ratta dyno oleks huvitav näha. Üks kole võrdlus ikka kõrvale 237 km/h sõitnud 540i näiteks tõmbas Maksimi juures 252 rwhp. Tõsi õhuvõtt oli miilil esitulest otse viidud. Siiski vahe on piisavalt suur, et seda mitte ainult 25% suurema veere ja ~0,27->0,39 õhutakistuse koefitsendiga seletada. Viiesel frontal area pakun suuremgi, summaarse õhutakistuse ehk Cx vahe tuleks seega väiksem. Jutu mõte selles, et 400+ võib ihp'ks osutuda.
237mph EVO, tunneb veel ikka ära.

_________________
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile


Viimati muutis Ultron, 29.08.2011 16:35, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.08.2011 16:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
ma pidasin küll seda "evo" silmas http://blog.amsperformance.com/category ... -evo-viii/
Su arvutus on kindlasti vale, sest 0.38 pealt 0.27 peale minnes pea 300km/h sõites on vahe kindlasti rohkem, kui 16km/h
Selle järgi oleks pidanud 1000+ hj välja andev Dodge Ram oma 0.44 takistusega sõitma vabalt üle 300km/h aga sõitis 234km/h
Aga, kui kindlalt tahad teada, siis osta evo, tuuni ära ja sõida miili...teooriat pole mõtet siin aretada.

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.08.2011 16:56 
Eemal

Liitunud: 03.10.2009 16:27
Postitusi: 82
Asukoht: Tln
Su eeldus on vale. Ram olevat ~600m peal viimase käiguga piirajasse jõudnud. Vähemalt nii teatasid juhti kuulanud kommentaatorid. Lisaks õhutakistus on õhutakistuse teguri ja otsepindala (frontal area) korrutis. Dodge Rami otsepindala on päris üüratu võrreldes tava autoga. Cartest üritab auto otsepindala umbestäpselt auto kõrguse, laiuse, kliirensi järgi paika panna. Mingid ebatäpsused on kindlasti sees. Ei lahmi päris lambi numbreid siin, vajadusel võin pikemalt välja seletada miks nad sellised tulevad ja diagramme juurde panna aga nagu mainisid ei hakka su teemat sellega risustama.
Tegelikult oli mu jutu point selline, et ära pane EVOt nii halba valgusesse midagi. Üks päev leiad näiteks, et pidur läks peale sõitu kuumaks ehk käis natuke vastu või sõidad lihtsalt uue käimariga sujuvate käiguvahetustega miilil 268 või rohkemgi nagu muuseas :) Edu.

_________________
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.08.2011 17:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
Käiguvahetused võtsid kindlasti tulemust alla, ei läinud nad juba ammu eriti alla 1 seki sisse...5x vahetan pea 5 seki raisus + boosti kadu.
Stock evo sõidab 220km/h kanti...100hj võimsam 230-235 juurde, 5ndalt 6ndale vahetus toimub 230 peal ning 400hj omakorda 185hj võimsam minu evo 258km/h...kõik tundub loogiline ju, senikaua, kuni võrdled mõne poole veose või voolujoonelise autoga.
Aga miili tulemus ei huvita mind absoluutselt, mind häirib hoopis see purunenud käigukast, tänu millele mul ei õnnestunud alla minuti saugal sõita :x

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.08.2011 19:55 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Mida siin ikka vaielda. Inimesel pole EVO-dest halli aimugi ning üritab teooriat ajada. Ülekanded ei ole jah väga halvad, kuid lõppülekanne on siiski maru rõve.

Ainukesed viisid, kuidas Wirx`i EVO suuremat tippkiirust sõitma saada on, kas ülekandeid muuta või piirajat vedada 9000-ni.
EVO on ja jääb ralliautoks.

Tunnen kaasa Pärnus juhtunule :(

Pm on mul ka väike EVO 3, ning 7000 pöörde juures 5.käik on max kiirus c 235km/h. Olgu ta mul 200Hp, 500Hp, või 1000Hp. Lihtsalt saan kiiremini oma 235 km/h kätte ja naudin viimased sekundid piirajat.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.08.2011 17:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2011 23:04
Postitusi: 12
Proovin asia teha natuke selgemaks. Võrreldes minu evoga mis on stock mootoriga, millel on aunult torustik vahetatud ja chip tehtud on Wirxi evol ainult 78,4hp ja 46,7Nm rohkem rattast. Minul ehk siis on 389,6hp ja 534,9Nm. Mina olen sõitnud miili kiiruseks 238km/h ja kui sinna panna siis 80~hp ja 45Nm juurde siis Wirxi tulemus minuarust reaalne. Mölemad autod on samas kohas dynotud. Ja kui helsingis stmotos dynos käiksin, saaksin ma umbes 40-50hp väiksema tulemus. Nii et need hp tulemused on natuke suuremad kui vb kuskil teises kohas.


Manused:
2011-08-30 17.01.12.jpg [824.38 KB]
Pole veel alla laetud
Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.08.2011 18:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2011 23:04
Postitusi: 12
Lisaksin veel et ma ei taibanud peegleid sisse keeratta ja kojamehi ära võtta :D Tiib oli kaa kyljes, ja taga subwooferi kast mille kyljes kaks vöimu raskusena...

edit: vaatasin pildipealt ja peeglid olid keeratud, my bad.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.09.2011 15:36 
Eemal

Liitunud: 03.10.2009 16:27
Postitusi: 82
Asukoht: Tln
Nonstop kirjutas:
...Ja kui helsingis stmotos dynos käiksin, saaksin ma umbes 40-50hp väiksema tulemus. Nii et need hp tulemused on natuke suuremad kui vb kuskil teises kohas.

Ok, sellega ei teadnud tõesti arvestada. Äitah info eest.

_________________
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.09.2011 20:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kast sai lõpuks maha ja no nagu arvata oligi, päästa pole seal enam miskit, 4 käigu hammakas on hambutu sõna otses mõttes...eks läheb 5ne alla, hetkel 950€ eest pakkumine kui keegi lähiajal soodsamalt ei paku, läheb see loosi.

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 183 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 29 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11