Eikki kirjutas:
wirx kirjutas:
nii ta on jah, lisaks maksavad originaal mitsu jupid hinge hinda, see hammakas seal sees koos sünkrodega maksab vabalt üle 1000€ ja tugevus jääb ikka sama nõrgaks...
Terve transmissioni ümberehitus kit maksab: 549 EUR koos saatmisega ja sisaldab:
1st gear triple synchro rings
1st gear triple synchro spring
1-2 slider
2nd gear triple synchro rings
2nd gear triple synchro spring
3rd gear double synchro rings
3rd gear double synchro spring
3-4 slider
4th gear synchro ring
4th gear synchro spring
5th gear synchro ring
5th gear synchro spring
5-R slider
Reverse gear double synchro rings
Reverse gear double synchro spring
New oil seals (input and output)
New and revised set of input bearings
Aga kuna sul koprust ka vaja siis on jah veidi kallim.
Ise soovitan seda:
http://www.teamrip.com/NEW_EVO_STAGE_3_ ... SSION.htmlVaevalt et sünkro vedrude ja rõngastega kasti ümber ehitad ja puuduva neljanda käigu korda teeb. Pildid pole õige nurga all aga mulle tundub et nagu tavalised kastid ikka on vaja üht tervet võlli kust hammasrattad maha ei käi ja teisele võllile neljanda käigu hammasratast + korpuse keevitust. Aga see võll kust hammasrattad maha ei käi on ilmselt wirxi pakutud hinnaklassis.
Seda linki avades näeb et miskit on saada kuid aftermaket performance osi nagu mõnele teisele autole kahjuks võtta pole.
EVO-9 taller 1st
EVO-9 standard 2nd
EVO-8 taller 3rd
EVO-8 taller 4th
EVO-8 taller 5th or EVO-9 short 5th
....on lihtsalt nii kuiv ja üldine nimekiri samas kui mõnel automargil on igat käiku 4-6 erinevat ülekannet saada mis lubaks juba vastavalt kaalule, dünosheetile ja suunitlusele ideaalse kasti koostada...(kahjuks jah vaid üksikutel markidel)