Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 14:43

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 183 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 19.06.2012 18:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
No loodame, 80000 kroonine uus pump just ei oleks meeldiv üllatus :)
Huvitav on see, et kui maanteel sõita, süüde korraks välja võtta ning hiljem rahulikult edasi sõita ei lähe pea kunagi 3 ACS-i tulukest põlema, samas kui seisev autot tööle panna ja 100m sõita, siis pea alati tuled põlemas. Lisaks talve värk, et soojast garaazist väljudes tuled põlesid, külmast garaazist väljudes ei läinud tuled põlema. Eks peab peale Jaani viima Raidami kätte uurimisse.

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.06.2012 23:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
Liigub ka kruusa peal
Pilt

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.06.2012 15:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2006 23:40
Postitusi: 86
wirx kirjutas:
No loodame, 80000 kroonine uus pump just ei oleks meeldiv üllatus :)
Huvitav on see, et kui maanteel sõita, süüde korraks välja võtta ning hiljem rahulikult edasi sõita ei lähe pea kunagi 3 ACS-i tulukest põlema, samas kui seisev autot tööle panna ja 100m sõita, siis pea alati tuled põlemas. Lisaks talve värk, et soojast garaazist väljudes tuled põlesid, külmast garaazist väljudes ei läinud tuled põlema. Eks peab peale Jaani viima Raidami kätte uurimisse.

Külmaga on õli paksem ning tihedam. Pumbal on küljes solenoid, mis juhib pumba tööd. Teoorias saab juhtmed külge panna ning välja võtta, et kas pumba rõhk muutub, kui muuta ACD mode'i või kui pedaale puutuda. Kui rõhk on konstantne, siis järelikult on solenoid tuksis. Seda eraldi ei müüda uuest peast, vaid tuleb siis leida kas kasutatud või terve uus pump.

_________________
www.evonet.ee
Outlander Turbo / EVO V RS


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.06.2012 17:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
Kui mootor ja õli soe, siis sama teema, kui aeglasemalt sõita ja käike lapata, siis tulukesed lähevad kohe põlema, samas külma mootoriga ühtlaselt maanteel sõites pole häda midagi peale süüte välja keeramist sõidu ajal.

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.06.2012 19:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2011 23:04
Postitusi: 12
Kuigi mul tuled ei põle, on acd:ga kaa probleem, mis sai alguse peale hooldust, kus vahetati acd õli ära. Peale õli vahetust solenoid ei tööta korralikult ja tavaliselt jääb nyyd acd lukk peale, seda on tunda kui autot parkkida siis ei taha eritti hästi keerata, esimesed rattad teevad mustad triibud asfaltile. Lugesin siis acd kohta soome foorumitelt ja yllatuseks oli et paljudel oli probleeme acd:ga just need tuled jäävad põlema, kilomeetreid 50-90 tuhat. Viga võib olla ka rõhu anduris, osad said vea parandatud anduri vahetamisega, aga neid andureid eraldi eritti ei myyda, nii et vb tuleb uus pump osta. Kas peale sõitmist siis kui tuled põlevad, on õli aste max või min juures? selle järgi saad ka vaadata kas pump yltse töötab. Mõnel acd tuled läksid pölema kuuma ilmaga ja töötas kylma ilmaga ja teistel vastupidi. Kui anduris asi ei ole, siis võimalik et pump hakkab andma otsad.
Soomes maaletoojakäest pidi saama 3500 euroga pumba.
Endal on kaa pumba ost ees kui solenoid tööle ei hakka korralikult. Hoolduses öeldi et nemad solenoidi tavaliselt sealt kyljest tervelt kätte ei saa.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.06.2012 20:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
USA-st võib kasutatud pumba 400-500$ eest leida, endale tundub, et sinna maani toimib pump kenasti, kuniks tulukesed põlema lööb, ehk siis tõenäoline on, et sensor kutu, aga eks varsti selgub.

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.06.2012 20:37 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Eelmises Autolehes olid ÜV mehed leilis.

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.06.2012 22:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2007 22:36
Postitusi: 121
wirx kirjutas:
USA-st võib kasutatud pumba 400-500$ eest leida, endale tundub, et sinna maani toimib pump kenasti, kuniks tulukesed põlema lööb, ehk siis tõenäoline on, et sensor kutu, aga eks varsti selgub.

Pumba rõhu andur on üldjuhul see kurja juur,viskab ka vastava veakoodi üles.Nagu eelpool juba öeldud siis seda orig osana ei saa,kindlasti saaks selle asendada mingi muu analoogiga.Teine asi enne pumba vahetust tasuks ülevaadata on pistikud nii pumba juures kui ka vasakul ees lävekarbis.

_________________
Panzerfaust Racing


Viimati muutis tilkur, 22.06.2012 19:07, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.06.2012 22:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
pistikud olid OK, järgmine nädal ehk jõuab anduri üle chekata, mingit aimu on, kuidas seda testida võiks?

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.06.2012 19:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2007 22:36
Postitusi: 121
wirx kirjutas:
pistikud olid OK, järgmine nädal ehk jõuab anduri üle chekata, mingit aimu on, kuidas seda testida võiks?

Mut3 või analoog annab ayc/acd (pumba)testis rõhuanduri näidu.Kui andur on peetis siis viskab rõhu tõustes näidu nulli

_________________
Panzerfaust Racing


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.07.2012 16:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
Vahepeal sai hooldus ära tehtud, 45000km oli ette kerinud ning nüüd on sees uus Motul 20w-60, uus õhufilter ning all on ka uued Goodyear Eagle F1 Asymetric 2 rehvid
Pilt

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.09.2012 22:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
Kus kohas Eestis KW Variant3 amorti saaks parandada, üks esimistest lekib õli?

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.09.2012 22:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
Sai üle aasta aja lõpuks rinkale, kuna ringrada meil vahepeal polnud siin Eestis lihtsalt, aga nüüd on see viga parandatud ning Audrus igati 5+ rada valmis, täpsemalt sellest http://www.audruring.ee
Aga kuna meil on siiski pmst oktoober ning ilmateade lubas isegi reede öösel laupäevaks lausvihma, siis eriti ei pingutanud auto seadistamisega, vihmas kulgemisel pole seadistusest nagunii suurt tolku, kui õiget sõitjat pole :) Igaksjuhuks vahetasin siiski piduriklotsid Perfomance Friction 97 racingute vastu ning kui alt sai võetud Ferodo DS2500, siis selgus, et oli ka viimane aeg, nimelt oli küll ketta katet alles oma 40-50%, aga juhipoolsetel klotsidel olid katted pooleks läinud ning oma 40% puutepinda tänu sellele vähem.
Aga miinusteks jäi siiski -
Üks esimene amort oli õlist tühi ning kolksus
AYC 4-veo juhtimise pump on kutu vms, igastahes ei tööta, pole veel veale jälile jõudnud
All olid täiesti tavalised tänavarehvid - Goodyear Eagle F1 Asymetric
KW V3 amordid olid kõige kõrgemas astmes(oma 3-4cm allpool oleks rinka jaoks õige seade)
Jõudu oli umbes 500hj (igaksjuhuks keerasin boosti vähemaks)
Kõrvalistmel oli lisapagas
Rehvirõhud peale maha tulemist olid 3bari
Sillakalded stock
I korda uuel rajal
Ning muidugi oli juht täiesti roostes, kuna üle aasta pole rinkale saanud.

Tulemuseks tuli endalegi üllatavalt 1:31 ja seda umbes 10 kiire ringi jooksul, edasi hakkas vihma sadama ja aja parandamise lootus kadus.
Samas ettepoole jäid minu teada ainult mõned autod, mis hakkavad P tähega ning lõppesid GT3 või RS nimega, lisaks siis üks 944 ja Estfield, mis kõik liiklesid täis- või poolslikkidel. Osalejaid oli 80 ringis.
Nädalakesed varem sõitsid seal super-sport-autod, ning väidetavalt olid nende parimad ajad 1:30 ja peale http://petrolheads.ee/2012/08/gran-turi ... tica-2012/
Evo jäi ise igati terveks ning anomaaliaid ei esinenud, ainus häda oli see, et tänavarehviga üle 4-5 kiire ringi ei kannatanud korraga sõita hakkas liiga läbi vajuma ning tulemuseks oli isegi 3barise rõhuga kulunud Goodyeari kiri rehvi küljel :) Puudust tundsin ka pikemast ülekandest, nimelt 4-s käik jookseb uuel rajal 4 kohas piirajasse umbes 200km/h kiirusel, 5nda jõuaks mõnes kohas ehk pannagi, aga 5 käigulisel Evo kastil on 5 käigu ülekanne meeletu pikk(pea sama, mis 6 käigulisel 6-s) ning siis jõust nati väheks, tänu sellele pidigi mitmeid kordi piirajas põristama :)

Väike video ka sõidust, kus sai pikalt 532hj Ferrari 612 Scaglietti sabas püsitud

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.09.2012 11:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Eh, sa olid ainus mees, kellel pidurid kiljusid, järelikult võtsid asja nii rahulikult, et klotsid ei läinud soojakski korralikult, sellest moraal, saab veel paremaks aegasid sõita :-D
Rada oli küll super, päris vähe endal kett hakkas suunurgast jooksma ja kirusin, et pole viitsinud 2a juba autot kokku laduda.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.09.2012 14:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
Rehvide pärast ei saanud neid eriti soojaks, siiski täisverelised racing klotsid, videost hea vaadata pole G sensorit vajagi, kui mootor müriseb, siis on gaas ja kui pidurid vilisevad, siis on pidur :)

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 183 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 58 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11