Siduri sai õnneks pidama peale väikest regulli, aga probleemiks jäi Evo-de tüüpviga - käigu vahetusel lööb pöörded ~0.5sekiks 300-500rpm ülespoole ja sellel ajal on suht võimatu käiku sisse saada. Sellest on jauratud siin
http://forums.evolutionm.net/ecuflash/2 ... table.html ja
http://forums.evolutionm.net/evo-engine ... hifts.html üle 50 lehekülje(viga leidub ka stock autodel, mis mõni tuhat kilomeetrit sõitnud), lugesin enam-vähem kõik läbi ning teada sain, et mõni üksik on probleemile jälile saanud, aga kindlat põhjust ei tea keegi, tundub, et mitsu tehase soft on vigane vms. Sõitsin 2x ainult, teisest sõidust eriti kiiremini pole võimalik käike sisse tampida, aga kui need ikka ~0.4 seki sisse lähevad, siis sellest tuleb juba kaotus 1,2 seki+boosti langemine...kusjuures 4 käiku esimes sõidus proovisin oma 3-4x sisse panna, no ei lähe lihtsalt, murra või kang pooleks, samas sõites rahulikumalt pole probleemi. Teises sõidus võtsin tühikäigu mootori küljest juhtimise ära ning läksid tiba paremini käigud ka sisse, aga ei miskit meeldivat. Esimene sõit oli 13.0, teine 12.7, teisel sõidul oli 4-s käik piirajas...
http://wirx.ee/pildid/main.php/v/evo9/e ... d.jpg.html selle järgi siis tiba alla 190km/h aga no 60ft ajad...4vedu ja 2.2 seki...ha-ha-ha, ei viitsinud rehvi rõhvudega väga vaeva nägema hakata, sest II käigu vahetus jääb nagunii 60t peal sisse. Eks ma pusin seda rpm-ide tõusmist ning ehk saab selle korda või tuntavalt paremaks. Natuke läks paremaks juba selle peale, kui ühendasin lahti gaasiklapi soojenduse, mille eesmärk on talvel tühikäigul heitgaase vähendada ja ühtlasemat tühikäiku hoida. Õnneks ringrajal käigu vahetuse kiirus pole üli-oluline, aga eks ta häiriv ikka ole, kui kiirelt käike vahetada ei saa :s
_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja
Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!