Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 10:36

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Audi 200 TQ 20V´90a. - tt
PostitusPostitatud: 26.01.2006 17:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
Kuna pereema auto ( Audi A3 Sportback´06a. ) pereisale suurt naudingut ei pakkunud, tekkis mul vajadus nelikveolise võimsa auto järele.
Valikus olid esialgu Subaru Legacy Turbo, BMW 325ix ja Audi S2, aga kuna võimsusejanu oli suur ja kahe auto jagu eelnevaid kogemusi - teadmisi 20 klapiste alal jäid sõelale lõpuks kaks masinat: Silweri S4 Avant SMS tehnikaga ja Kiireka mõlkis tiiva ja kortsus stangedega 200 TQ.
Lõpliku valiku tegi lihtsamaks autode hinnavahe, mitte tehn. seisukord - pole enne nii korraliku S4 näinud.
200 ostmisel sai määravaks just auto tehniline seisukord - väimust remontida on odavam ja eesmärk teha tuleval hooajal kaasa kõik dragid Bracketi klassis.
Autost siis lähemalt:
Auto ise on toodetud 1990 a. märtsis Saksamaal ja müüdud sealt kohe Tsehhi, kust see siis 2005. aasta detsembris Eestisse jõudis.
Auto on tumesinine pärla, loomulikult nelivedu ja KKK K24 turboga 3B mootoriga.Auto läbisõit (õige läbisõit) on hetkel 289 000 km.
Autol on 4xel aken, el. soojendusega peeglid, el. luuk, kompuuter, check-controll, autopiloot, kliimaautomaat, tume veluursisu, nahkkattega: rool - käigukangi nupp - käsipiduri kang, manuaal käigukast, Pioneer CD stereo, 15" plekkveljed lamellrehvidega ja kesklukustus.
Lisadeks kaasas siis mainitud mõlkis esitiib - uks, viltune esistange, sissesõidetud tagastange, katkine esistange iluliistu nurk ja katkised esitule klaas ja küljereflektor.
Esimese asjana sai auto tööjuures (Revalis) üle vaadatud ja kõik puudused paberile kirja pandud, et hiljem oleks hea neid läbi kriipsutada
Saigi siis ette võetud kõigepealt hooldus: vahetatud mootoririhm, pingutusrullik, veepump, õli koos filtriga ja termostaat.Eile sai auto veel uued küündlad, kütusefiltri, hüdraulika õli, jahutusvedeliku ja uue õli said ka tagadiffer ning käigukast, vahetatud said esitule klaas ja tule küljerflektor, samuti sai asja nii taga kui ka esistangest . Eile õhtul tuli auto sillastendist ja vahetatud sai veel mõned jahutussüsteemi lõdvikud.
Amorditest näitas imelisi tulemusi, puksid jms oli korras - vahetamistvajavaid detaile veeremikus ei olnud
Tuuning :
Hannes jõudis masina enne minu kätte sattumist juba ära chippida ning kellegi karvane käsi on wastegateltki süütuse võtnud.
Kuna tööde käigus sai esiots laiali lammutatud ja cooleri pesemise ajal avastatud, et seal pisut õli sees on siis kapotiall leidis oma koha selline:
http://www.db-hp.ee/dev/shop_img/226o.jpg asi, installitud sai ka mitteõlitatav koonusfilter, mis talveks jäi ilma CAI -ta.Loomulikult leidsid salongis omale koha AutoGauge boosti kell ja AFR meter.
Kuna netis müüdi parajasti ühte Nardi sportrooli, mis tundus heas korras olema ja juhtumisi ka koos Audi vahetükiga, läks ka see loosi.
Enda suureks üllatuseks avastasin, et autole on keegi hea Tsehhi kodanik alla pannud Koni regullitavate ringi
Kaks nädalat tagasi sai soetatud autole ka 17x8,5" valukad, mis sobivad autole päris hästi alla
Hetkel siis ootame palgapäeva, et tellida uus esitiib ( 6000.- ), tellitud sai ära stangepealne iluliistu nurk, hetkel otsustan seda, kas osta uued 35 mm madaldusvedrud või .... käest kasutatud kuid kindlasti jäigemad ja madalamad.
Ootan praegu meie maja turundusjuhilt kavandit autole tuleva reklaamkleebiste kohta, mis enne esimest dragi kleebitud saavad
Mõned fotod siis kah hetkeolukorrast:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.01.2006 0:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kas mitte segukell ei oleks vajalikum asi mida roolisamba kohalt lugeda?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.01.2006 10:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
No ma arvan küll, et ei ole.
Tegelikult näeb segukella silmanurgast väga hästi sest seal liiguvad valgusdioodid, samas boostikella vaadates on näha ka tahokas ja seal, kus sõitmiseks mul auto planeeritud, on tarvis vaadata just tahokat ja boosti kella, et teaks õigel hetkel käiku vahetada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.01.2006 12:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ma mõtlesin asja just sellest nurgast, et kui boost ära kukub ei juhtu mootoriga midagi aga kui segu lahjaks läheb on pahasti.
Aga jah eks see sõltub harjumusest ka.
Mina näiteks ei suuda teed ja kuskil all asuvat segukella korraga vaadata.
Piilari peal asuvad kellad on kõik samamoodi silmees nagu tee.
200-jal pole vist eriti toppida ka kellasid kuskile nii, et välimus veel ilus oleks.

Auto ise näeb muidugi väga viisakas välja.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.01.2006 13:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Kena. Drag-iks on ta kindlasti sobivam kui minu endine S4.

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.01.2006 16:09 
Eemal

Liitunud: 08.01.2006 18:21
Postitusi: 16
Wastegate nokkimise juures olin isegi. Juhtus see millalgi aastavehtuse ajal.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.02.2006 12:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2005 22:55
Postitusi: 450
Asukoht: tln
veidi maitsekam oleks olnud musta värvi kellad.... minu arvamus kõigest.

muide vaatasin kõrvalt, kui neid installiti sulle ja juba siis jäi kripeldama, et why the hell valged kellad.. nagu 2 võõrkeha autos.

_________________
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.02.2006 22:16 
Eemal

Liitunud: 18.11.2005 13:50
Postitusi: 31
Mina lahendasin kellade paigutuse probleemi niimoodi:
Pilt

Nõus 100%, et kellad peaks olema mustad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.03.2006 18:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
200 on nüüdseks müüdud :(


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 50 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11