TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

BMW e30 325 Tds Coupe
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=8868
1. leht 3-st

Autor:  Leho [ 17.04.2011 18:07 ]
Teema pealkiri:  BMW e30 325 Tds Coupe

Kuna tegu pole tavalise mootorivahetuse projektiga siis vast kõlbab ka siia foorumisse teema teha.
Diisel ilmselt pole siin küll väga populaarne aga loodame et antud üritus pakub lugejatele huvi.

Kereks sai valitud e30 kupee kere , originaalis oli 2,3 110 kw mootoriga.

Pilt

Pilt

Kuna autol ei olnud võimendiga roolilatti siis sai ka e36 325 tdsi võimendiga latt pandud

Pilt

Loosi läksid ka e30 kõrgemad mootoripadjad.

Mootor sai korraliku remondi enne kui üldse vaheletõstmise plaanid olid. Lisaks on mootoril uuema tüübi kõrgsurve pump mis on tõõkindlam ja nipet näpet veel.

Pilt

Pilt

Ja vahele ta ongi tõstetud

Pilt

Pilt

Pilt

Edasist infot tuleb peale seda kui midagi realset tehtud on. Siis on mida lugeda.

Autor:  jeff01 [ 17.04.2011 20:38 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325 Tds Coupe

loodame et siis jõule lisa tuleb....e34ljal olen sellist mootorit tuunitud kujul näinud teise käiguga igas asendis rehve suitsetamas... Pool tonni (1/3 jagu) kergemal kerel võiks asi päris FUN olla.

Autor:  Leho [ 17.04.2011 22:27 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325 Tds Coupe

No meie ettevõte tegeleb osaliselt diislite chippimise, suuremate turbote paigalduse ja custom intercooleri lahendustega. Usun et jõust meil puudu ei jää.

Autor:  AndresZ [ 17.04.2011 23:46 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325 Tds Coupe

Just just :-D Sai mingiaeg tagasi sõbral abiks käidud karla diislikeskuses, kus metsakollile tehti bmw 2,5td kõrgsurvepump ringi ja noh, vahe on ikka meeletu :burn
Jõudu igatahes :)

Autor:  Leho [ 18.04.2011 0:34 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325 Tds Coupe

Eeldan et tegu oli jaoturpea vahetusega kus 10 mm vahetati 12 mm vastu ja kütuse läbilase suurenes 50%

Antud projekti raames seda veel plaanis pole ,kättesaadavus jaoturpeale paistab ka niru olevat.

Autor:  söpö [ 19.04.2011 20:58 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325 Tds Coupe

Leho kirjutas:
Eeldan et tegu oli jaoturpea vahetusega kus 10 mm vahetati 12 mm vastu ja kütuse läbilase suurenes 50%

Antud projekti raames seda veel plaanis pole ,kättesaadavus jaoturpeale paistab ka niru olevat.



Kuni +75% saab rõõmsalt (cummins) 12mm peaga .Minu käest saad 12mm pea koos tihendikomplektiga , ja muide ainuke pump mis seal normaalselt jõudu annab on m21d24 manuaalne trossiga . Originaalmootor kestab a`laa 300-350hj :kill

Autor:  Leho [ 20.04.2011 0:06 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325 Tds Coupe

Äkki jagad privaatset infot mis see lõbu mulle maksma läheb. Ühe jaoturpea peab nagunii ostma, aga sõltuvalt hinnast siis 10 või 12 mm-se.

Lugupidamisega
Leho

Autor:  petsdaljon [ 20.04.2011 19:23 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325 Tds Coupe

http://www.rocken-tech.com/RotorHeads.html
Hinda näeb siis, kui vajutada "buy now".

Autor:  Leho [ 22.04.2011 1:43 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325 Tds Coupe

Täna sai toodud varbolast 97a e36 325 tdsi pealt

*mootoriaju
*mootorijuhtmestik
*õhulugeja koos õhufiltri korpuse ja korpuse ja turbo vahelise lõdvikuga
*süütevõti koos süütelukuga
*EWS blokk koos decoderiga

Ehk siis auto käivitub ainult 1 võtmest ja on tulevikus immoga varustatud ning lisaks saab ka endale õhulugeja juurde mis muudab alumist otsa juba stockis teravamaks. Nii et see e30 tulevikus kruvikast ei kävitu :P

Lisaks tuli ka esimene custom jupp tellida. Roolivarras. Sellest lähemalt kui asi käes.

Autor:  Leho [ 28.04.2011 9:49 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325 Tds Coupe

progress

põhjaalune on valmis.
Käigukast paigas koos e36 käiguhoovastikuga. Sidurisüsteem on e30 originaal koos tõõsilindriga. Lisaks sai vahele istutatud mootorijuhtmestik. Põhja alt on välja ehitamata hetkel ainult summuti. Seda seetõttu kuna turbo on hetkel vahele monteerimata. Gardaaniks sai valitud e34 525 tds tagumine osa ja sai ümber tehtud et sobiks rullikale ette. Paar pilti ka.

kapoti alt ülesvõte vedeleva mootorijuhtmestikuga ning mootori lõpliku asendiga.

Pilt

lihtsalt suvaline pilt vedelevast kerest.

Pilt

Autor:  _siim_ [ 29.04.2011 21:31 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325 Tds Coupe

Mootori jahutus mõtle korralikult läbi,hea oleks asjalikum termostaat paigaldada,max 80c ja suurema klapiga kui originaal+suurema tootlusega veepump,see on ainuke võimalus kaant kestma saada,kui muidugi on plaan jõudu tõstma hakata.

Autor:  Mardo [ 29.04.2011 23:54 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325 Tds Coupe

jahutuse koha pealt aitab ka elektriline pump ;)

Autor:  Molotov51 [ 18.05.2011 21:52 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325 Tds Coupe

Viska elekter minema ja unusta sootuks. Kas usa cumminsi boschi mehaaniline pump täies tükis peale või siis BMW 524TD pump 12mm peaga ja õige rikastuskoonusega ja saad need jõud kätte normaalsete kulutuste ja töökindlusega. Isegi 524TD mehaanilise pumba 10mm jaoturpea ja TDS kõrge liftiga camplate combo teeb päris hea seisu algatuseks. Kaob ära üksiti ka see juhtmega pihusti, mis suuremate rõhkude juures lekkima suvatseb tihtipeale hakata.

Autor:  Leho [ 19.05.2011 0:03 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325 Tds Coupe

Molotov51 kirjutas:
Viska elekter minema ja unusta sootuks. Kas usa cumminsi boschi mehaaniline pump täies tükis peale või siis BMW 524TD pump 12mm peaga ja õige rikastuskoonusega ja saad need jõud kätte normaalsete kulutuste ja töökindlusega. Isegi 524TD mehaanilise pumba 10mm jaoturpea ja TDS kõrge liftiga camplate combo teeb päris hea seisu algatuseks. Kaob ära üksiti ka see juhtmega pihusti, mis suuremate rõhkude juures lekkima suvatseb tihtipeale hakata.



Ei kavatse ühtegi nõuannet kahjuks jälgida. Ja usun et jõunumbrid saame niigi normaalsete kulutustega kätte.
Ühe 85 kw td-ga tõmbasime dynostendis juba mootorist 153 kw 206 hp ja 400+nm. Aga tulemus jäi kesiseks kuna turbo juhtimine oli täitsa metsa. Tõõ käib selles suhtes et saaks dyno graafiku tulevikus sujuvaks.

EDIT: auto on siiski igapäeva sõiduk tulevikus mitte mingi tahmakoll :)

Autor:  Molotov51 [ 17.07.2011 23:09 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325 Tds Coupe

Jutus on tõetera sees. Meh. pump on lihtsalt lihtsama vastupanu teed minek.

On auto kuhugi poole arenenud ka vahepeal?

1. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/