BMW e30 325 Tds Coupe
BMW e30 325 Tds Coupe
Kuna tegu pole tavalise mootorivahetuse projektiga siis vast kõlbab ka siia foorumisse teema teha.
Diisel ilmselt pole siin küll väga populaarne aga loodame et antud üritus pakub lugejatele huvi.
Kereks sai valitud e30 kupee kere , originaalis oli 2,3 110 kw mootoriga.
Kuna autol ei olnud võimendiga roolilatti siis sai ka e36 325 tdsi võimendiga latt pandud
Loosi läksid ka e30 kõrgemad mootoripadjad.
Mootor sai korraliku remondi enne kui üldse vaheletõstmise plaanid olid. Lisaks on mootoril uuema tüübi kõrgsurve pump mis on tõõkindlam ja nipet näpet veel.
Ja vahele ta ongi tõstetud
Edasist infot tuleb peale seda kui midagi realset tehtud on. Siis on mida lugeda.
Diisel ilmselt pole siin küll väga populaarne aga loodame et antud üritus pakub lugejatele huvi.
Kereks sai valitud e30 kupee kere , originaalis oli 2,3 110 kw mootoriga.
Kuna autol ei olnud võimendiga roolilatti siis sai ka e36 325 tdsi võimendiga latt pandud
Loosi läksid ka e30 kõrgemad mootoripadjad.
Mootor sai korraliku remondi enne kui üldse vaheletõstmise plaanid olid. Lisaks on mootoril uuema tüübi kõrgsurve pump mis on tõõkindlam ja nipet näpet veel.
Ja vahele ta ongi tõstetud
Edasist infot tuleb peale seda kui midagi realset tehtud on. Siis on mida lugeda.
Re: BMW e30 325 Tds Coupe
loodame et siis jõule lisa tuleb....e34ljal olen sellist mootorit tuunitud kujul näinud teise käiguga igas asendis rehve suitsetamas... Pool tonni (1/3 jagu) kergemal kerel võiks asi päris FUN olla.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: BMW e30 325 Tds Coupe
No meie ettevõte tegeleb osaliselt diislite chippimise, suuremate turbote paigalduse ja custom intercooleri lahendustega. Usun et jõust meil puudu ei jää.
Re: BMW e30 325 Tds Coupe
Just just Sai mingiaeg tagasi sõbral abiks käidud karla diislikeskuses, kus metsakollile tehti bmw 2,5td kõrgsurvepump ringi ja noh, vahe on ikka meeletu
Jõudu igatahes
Jõudu igatahes
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost
Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost
Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
Re: BMW e30 325 Tds Coupe
Eeldan et tegu oli jaoturpea vahetusega kus 10 mm vahetati 12 mm vastu ja kütuse läbilase suurenes 50%
Antud projekti raames seda veel plaanis pole ,kättesaadavus jaoturpeale paistab ka niru olevat.
Antud projekti raames seda veel plaanis pole ,kättesaadavus jaoturpeale paistab ka niru olevat.
Re: BMW e30 325 Tds Coupe
Leho kirjutas:Eeldan et tegu oli jaoturpea vahetusega kus 10 mm vahetati 12 mm vastu ja kütuse läbilase suurenes 50%
Antud projekti raames seda veel plaanis pole ,kättesaadavus jaoturpeale paistab ka niru olevat.
Kuni +75% saab rõõmsalt (cummins) 12mm peaga .Minu käest saad 12mm pea koos tihendikomplektiga , ja muide ainuke pump mis seal normaalselt jõudu annab on m21d24 manuaalne trossiga . Originaalmootor kestab a`laa 300-350hj
.... BesuMasinWjatka.....
Re: BMW e30 325 Tds Coupe
Äkki jagad privaatset infot mis see lõbu mulle maksma läheb. Ühe jaoturpea peab nagunii ostma, aga sõltuvalt hinnast siis 10 või 12 mm-se.
Lugupidamisega
Leho
Lugupidamisega
Leho
- petsdaljon
- Postitusi: 5
- Liitunud: 20.04.2011 19:20
Re: BMW e30 325 Tds Coupe
http://www.rocken-tech.com/RotorHeads.html
Hinda näeb siis, kui vajutada "buy now".
Hinda näeb siis, kui vajutada "buy now".
Re: BMW e30 325 Tds Coupe
Täna sai toodud varbolast 97a e36 325 tdsi pealt
*mootoriaju
*mootorijuhtmestik
*õhulugeja koos õhufiltri korpuse ja korpuse ja turbo vahelise lõdvikuga
*süütevõti koos süütelukuga
*EWS blokk koos decoderiga
Ehk siis auto käivitub ainult 1 võtmest ja on tulevikus immoga varustatud ning lisaks saab ka endale õhulugeja juurde mis muudab alumist otsa juba stockis teravamaks. Nii et see e30 tulevikus kruvikast ei kävitu :P
Lisaks tuli ka esimene custom jupp tellida. Roolivarras. Sellest lähemalt kui asi käes.
*mootoriaju
*mootorijuhtmestik
*õhulugeja koos õhufiltri korpuse ja korpuse ja turbo vahelise lõdvikuga
*süütevõti koos süütelukuga
*EWS blokk koos decoderiga
Ehk siis auto käivitub ainult 1 võtmest ja on tulevikus immoga varustatud ning lisaks saab ka endale õhulugeja juurde mis muudab alumist otsa juba stockis teravamaks. Nii et see e30 tulevikus kruvikast ei kävitu :P
Lisaks tuli ka esimene custom jupp tellida. Roolivarras. Sellest lähemalt kui asi käes.
Re: BMW e30 325 Tds Coupe
progress
põhjaalune on valmis.
Käigukast paigas koos e36 käiguhoovastikuga. Sidurisüsteem on e30 originaal koos tõõsilindriga. Lisaks sai vahele istutatud mootorijuhtmestik. Põhja alt on välja ehitamata hetkel ainult summuti. Seda seetõttu kuna turbo on hetkel vahele monteerimata. Gardaaniks sai valitud e34 525 tds tagumine osa ja sai ümber tehtud et sobiks rullikale ette. Paar pilti ka.
kapoti alt ülesvõte vedeleva mootorijuhtmestikuga ning mootori lõpliku asendiga.
lihtsalt suvaline pilt vedelevast kerest.
põhjaalune on valmis.
Käigukast paigas koos e36 käiguhoovastikuga. Sidurisüsteem on e30 originaal koos tõõsilindriga. Lisaks sai vahele istutatud mootorijuhtmestik. Põhja alt on välja ehitamata hetkel ainult summuti. Seda seetõttu kuna turbo on hetkel vahele monteerimata. Gardaaniks sai valitud e34 525 tds tagumine osa ja sai ümber tehtud et sobiks rullikale ette. Paar pilti ka.
kapoti alt ülesvõte vedeleva mootorijuhtmestikuga ning mootori lõpliku asendiga.
lihtsalt suvaline pilt vedelevast kerest.
Re: BMW e30 325 Tds Coupe
Mootori jahutus mõtle korralikult läbi,hea oleks asjalikum termostaat paigaldada,max 80c ja suurema klapiga kui originaal+suurema tootlusega veepump,see on ainuke võimalus kaant kestma saada,kui muidugi on plaan jõudu tõstma hakata.
Re: BMW e30 325 Tds Coupe
jahutuse koha pealt aitab ka elektriline pump
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Re: BMW e30 325 Tds Coupe
Viska elekter minema ja unusta sootuks. Kas usa cumminsi boschi mehaaniline pump täies tükis peale või siis BMW 524TD pump 12mm peaga ja õige rikastuskoonusega ja saad need jõud kätte normaalsete kulutuste ja töökindlusega. Isegi 524TD mehaanilise pumba 10mm jaoturpea ja TDS kõrge liftiga camplate combo teeb päris hea seisu algatuseks. Kaob ära üksiti ka see juhtmega pihusti, mis suuremate rõhkude juures lekkima suvatseb tihtipeale hakata.
Re: BMW e30 325 Tds Coupe
Molotov51 kirjutas:Viska elekter minema ja unusta sootuks. Kas usa cumminsi boschi mehaaniline pump täies tükis peale või siis BMW 524TD pump 12mm peaga ja õige rikastuskoonusega ja saad need jõud kätte normaalsete kulutuste ja töökindlusega. Isegi 524TD mehaanilise pumba 10mm jaoturpea ja TDS kõrge liftiga camplate combo teeb päris hea seisu algatuseks. Kaob ära üksiti ka see juhtmega pihusti, mis suuremate rõhkude juures lekkima suvatseb tihtipeale hakata.
Ei kavatse ühtegi nõuannet kahjuks jälgida. Ja usun et jõunumbrid saame niigi normaalsete kulutustega kätte.
Ühe 85 kw td-ga tõmbasime dynostendis juba mootorist 153 kw 206 hp ja 400+nm. Aga tulemus jäi kesiseks kuna turbo juhtimine oli täitsa metsa. Tõõ käib selles suhtes et saaks dyno graafiku tulevikus sujuvaks.
EDIT: auto on siiski igapäeva sõiduk tulevikus mitte mingi tahmakoll
Re: BMW e30 325 Tds Coupe
Jutus on tõetera sees. Meh. pump on lihtsalt lihtsama vastupanu teed minek.
On auto kuhugi poole arenenud ka vahepeal?
On auto kuhugi poole arenenud ka vahepeal?