Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 10.05.2024 12:33

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 76 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 03.07.2011 11:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
Maik kirjutas:
eks siis otsusta kas ehitada oma 2l edasi või mitte


Jube kus inimesel on ikka viiskoma seitse veekaheksa egot tõstnud.
Mul on üldse 1.3 mootorid viimasel ajal meeldima hakanud ja silindreid pole ollagi, tunnen end downina nüüd. Äkki ma peaks tulema ja sulle näitama kuidas auto kurvis peab käituma, tead selline auto millel kaalukese on juhi munade kõrgusel ning veermikus ei kasutata lehtvedru( tead ju küll see asi mida hobuvankrid kasutavad ning corvette tagasild samamoodi).

Las inimesed ehitavad neid autosid ja mootoreid mis neile meeldivad, minupoolest on ka 20hj muhuvend kõva mees kui sealt turbo abiga 22hj välja pigistab ja mootorid kepse loobivad, ma ei lähe juurde et jou duud mingi down oled või lähme ma näitan mis mu rx7 teeb jne

IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.07.2011 12:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Sina võid tõesti ehitada, oskus ja kogemus on taga.Isiklikult paneks 200sx-ile ma paneks pigem volvo või saabi mootori peale, kestab rohkem.
Ma hindan pigem töökindlust, mitte litraasi btw. vabalt sõidaks ise mingi muu mootori 2l turbokaga.

btw Ivar- hea meelega võtaks selle sõidu vastu :)b :car

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.07.2011 15:06 
Eemal

Liitunud: 15.08.2010 19:07
Postitusi: 124
Asukoht: Viljandi
Olete väga huvitava diskussiooni siin avanud, poisid:D
Aga Maik'i autoga tahaks ka proovisõitu saada:P
Ja isiklikult ma ei ehita s13, selleks et sellest dragi pill teha....sel juhul ma võtaks lihtsalt suurema mootori.
see 1,8 ja potentsiaalne 300hp selle juures rahuldab mind selle auto juures...
Olen kõrvalistmel sõitnud 450hp ca18det s13'ga(Garaget.org kasutaja Nimhet) ja ma olen päris kindel, et see konkureerib 50% ja enam võimsamate ameeriklastega, mis meil siin..:)

Aga jätame selle teema siin minu auto pärusmaaks:)
aidake parem mul see mootor nüüd korda teha....Viljandis mõni remondimees äkki tuleb appi??? Endal nüüd ka garaaži kasutamine küsimärgi all...ja ajapuudus närib ajurakke...

_________________
haidukk ja takk
M: 200sx S13


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.07.2011 15:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Viljandis ongi suht kehv midagi ehitada sest oskajaid ei ole, või hakkavad kohe-kohe varsti ära surema.

Mootorimehi ei teagi väga... vb seal all järve äärses garaasis saad abi mingit ? See töökoda seal trepimäe lähedal,kui tead.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.07.2011 10:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Stock pihustid, 1.4bar ja piiraja 8)
"Piiraja loetud sekundid" on ziguli jaoks päris lühike aeg. Aga korralik sportauto läheb loetud sekunditega 150'st 200ni, ja sel ajal võib juhtuda palju.
Kordagi pole dünos käinud ja 1.4bar. Suvalise seadegi ei peagi kolvirõngad ja kaanetihend detonatsioonile vastu pidama.
Sellised asjad on lubatud, kui tead unepealt näiteks mis on sul kraaditäpsusega süütenurk 1.4bar @ 7000rpm peal. Sõltuvalt muust, võib see 1.4bar tähendada 200% stock võimsust. Isegi 2-istmeliste 4x kallimate ameerika autode mootorid kipuvad sellise lisa-võimsuse juures laiali minema, kui pole seadistatud.
Stsenaarium: pihustid jäid väikseks, kerge deto tuli sisse, murdis kolvirõngad või isegi tüki kolvist, õli lennas silindrisse, mille peale deto sulatas kolvi servad hülsile, kust alumiinium mätsis viimasedki rõngad kinni, valge suits viitab madala temperatuuril põlenud õlile.
Keera küünlad maha, sealt kindlasti näha.
Üldiselt tähendab see ploki üle puurimist ja suuremaid kolbe, või lihtsalt uut plokki. Harvemal juhul piisab ehk kergelt sulanud kolvi asendamisest.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.07.2011 13:31 
Eemal

Liitunud: 15.08.2010 19:07
Postitusi: 124
Asukoht: Viljandi
ALustasin küünaldega täna ja nende järgi ei oska ma suurt midagi kosta. Salongipoolseim küünal on vist kuuma saanud või siis vanadusest juba selline.Aga nagu võibolla pildilt ka paistab, siis elektroodi ümbert väike tykk valget isegi lahti...
Üritan lähipäevadel kompressiooni mõõta. Keegi teab öelda, mis see komp. peaks olema, kui mõõdan?
Pilt

_________________
haidukk ja takk
M: 200sx S13


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.07.2011 16:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Min. 9 bar
Neljanda silindriga tundub midagi korrast ära olevat, aga ega seal midagi imestada pole kui 1,4bar stock ajuga lastakse ;)

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.07.2011 1:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Katkine kaanetihend on kõige tõenäolisem viga; jääme lootma, et sellega asi piirdub. Aga jah.. 1.4bar - :S jube "tore" on minu arvates, et chip-id esimese asjana fuel cut-i eemaldavad. Muuseas, kaanetihend ei pruugi alati minna katki nõnda, et õli ja vesi segamini on.
Jaksu!

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.07.2011 14:01 
Eemal

Liitunud: 15.08.2010 19:07
Postitusi: 124
Asukoht: Viljandi
murjam kirjutas:
Katkine kaanetihend on kõige tõenäolisem viga; jääme lootma, et sellega asi piirdub. Aga jah.. 1.4bar - :S jube "tore" on minu arvates, et chip-id esimese asjana fuel cut-i eemaldavad. Muuseas, kaanetihend ei pruugi alati minna katki nõnda, et õli ja vesi segamini on.
Jaksu!


Loodan ise ka,et asi laheneb kergemal viisil :)
Aga mis chipi tegemisest sa räägid? Mul autol aimnult turbovahetus ja topmounti paigaldus tehtud...aju ka originaal

_________________
haidukk ja takk
M: 200sx S13


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.07.2011 17:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
markomaan kirjutas:
murjam kirjutas:
Katkine kaanetihend on kõige tõenäolisem viga; jääme lootma, et sellega asi piirdub. Aga jah.. 1.4bar - :S jube "tore" on minu arvates, et chip-id esimese asjana fuel cut-i eemaldavad. Muuseas, kaanetihend ei pruugi alati minna katki nõnda, et õli ja vesi segamini on.
Jaksu!
Loodan ise ka,et asi laheneb kergemal viisil :)
Aga mis chipi tegemisest sa räägid? Mul autol aimnult turbovahetus ja topmounti paigaldus tehtud...aju ka originaal
originaal aju teeb cut 1bar kandis. 1.4bar pole võimalik. Seega seal vast ST1.
Küünaldelt on näha, et süüde oli pigem hiline. Boosti all segu lahja.
Parempoolne on vist kõvasti detonatsiooni näinud, kuna keraamika katki ja muid täkse peal. Ja ta pruunikam, seega õli käis vast kah just sealt läbi.

Pakuks, et sellel (4. pütil) 1.4 bar ja lahja seguga murdus kerge deto abiga kolvitükk või rõngas ja õli sekkumisel kõvemat detot õnneks ei tekkinudki, vaid pikem enam näiteks katkise küünla tõttu enam ei süttinud.
Pane terve küünal ja vt kas käivad kõik pütid. 1 võimalus on ka see, et vanal hõredal mootoril tuleb õli silindrisse kui pütt vahele jätab. Oli hiljuti juhus, kus umbes pihusti vahetusega kadus mootoril suitsemine :).

Tead, miks see 1. sul kahtlaselt rooste värvi on? Oli lõdvalt peal ja vihma sisse sadanud või jahutusvedelik käis läbi?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.07.2011 9:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Ära mootorit küll ürita enam käivitada. Alusta kõigepealt kompressiooni testist. Seda tee nii, et algul küünlad maas lase motot ringi mõned sekundid, vastasel juhul, kui juhtub õli või jah.ved. silindris olema siis võib komp. tulla 15bar kanti isegi :D, kuigi silinder tegelikult jahe (katki). Ketramise ajal hoia gaas põhjas.
Tulemused kirjuta siia :-D

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.07.2011 12:00 
Eemal

Liitunud: 15.08.2010 19:07
Postitusi: 124
Asukoht: Viljandi
tihend .
Pilt

Pilt

Pilt

sai kõik lahti võetud ja uuritud ja vaadatud asja lähemalt...
katki on salongipoolsema silindri pealt...
nii imelik ja imeline kui see ka ei tundu, siis ei näinud kusagil blokis yhtegi kahjustust või sellele viitavat...
ainus, mis silma jäi oli see, et nukal on kulumisjäljed ja samuti nuka saaledel..aga see võib olla ka sellest, et see mootor paistab yldse olevat selline, et viimati võeti seda lahti vist Jaapanis:D ehk siis sitane oli seest
sai puhastatud ja värki ja uuesti peale....uue tihendiga....
aga üks asi mis vahele jäi.....kompressiooni mõõtmine jäi vahele:D ok, ei olnud vahendeid
eks siis tleb hiljem teha ja vb uuesti kaas maha siis:D
aga lähiajal siis proovib hääle sisse puhuda uuesti...

_________________
haidukk ja takk
M: 200sx S13


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.07.2011 16:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Kas neil neljas mitte kõige minevam silinder pole seoses kütuselati ehitusega?
Paistab väike detopoiss ja kuna rõngad ei paista on vast kolvid terved ja läks õnnelikult.
Originaaltihend on selles osas nagu sulavkaitse :)

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.08.2011 11:05 
Eemal

Liitunud: 15.08.2010 19:07
Postitusi: 124
Asukoht: Viljandi
Selle koha siin unarusse jätnud jelle...

aga vahepeal siis auto sõitma mul hakanud.
tundub, et mingeid kahjustusi ei paista raudvaral rohkem olevat peale seda lollust, mis sin oli vahepeal.
kompressiooni mõõtmise tulemused olid sellised, et kolmandas oli 9, teistes oli 9,5. Kohe ei oskagi arvata nendest numbritest midagi...

Aga hetkel on probleem tühikäiguga mul.
Külmana mootor käib ilusasti enamvähem, aga kui soojaks läheb, siis tõstab pöörded sujuvalt 1400 peale. Seda on ilmselgelt palju ja kuidagi ei jõua põhjusele jälile.
Kahtlustasin lambda andurit, aga kui selle pistikust välja tõmban, siis ei toimu mingit muutust selle koha peale.
Kellelgi äkki sarnast probleemi esinenud?

Ja samuti on otsustamisel, kas tegelen praegu kommutaatori paika sättimisega või läheks välise Wastegate peale üle. Siinkohal olekski vaja nõu ja tarkuseid, et mis selleks vaja läheb ja kui keerukaks see võib minnna. Saab seda juhtida olemasolevate vaakumite ja survetega või mingit spets süsteemi vaja? Võite teha ka hinnapakumisi :)

Vahepeal lisandus lisavarutusse uus clarioni stereo ja JBL müramasin:D

_________________
haidukk ja takk
M: 200sx S13


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.08.2011 21:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Tühikäiguga on selle mootoriga jamad siis proovi tühikäigu süsteem välja vahetada, mul see aitas, mul oli selline viga, et soojast peast ei läinud käimagi.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 76 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11