Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 23:19

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 76 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 15.08.2011 14:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
jeff01 kirjutas:
Kas neil neljas mitte kõige minevam silinder pole seoses kütuselati ehitusega?
Paistab väike detopoiss ja kuna rõngad ei paista on vast kolvid terved ja läks õnnelikult.
Originaaltihend on selles osas nagu sulavkaitse :)


4. pütil on VL klappide juures nagu valged täpid. See peaks viitama detole.
Mul läks 2. ja 3. kolb. 4. nagu otsa peal ja teda kõrvalt ei soojendata ning jahutusvedelik seal suht sama soe kui 3. pütil, mida kahelt poolt kuumutatakse vms.
Pakun kah, et seekord vana tihend päästis. Uue tihendiga ei pruugi nii hästi minna.

Mootori ajaloo kohta (kas ka õli on vahel vahetatud jne) saad head aimu kui klapikambrist tuulutuse-plekid jms alt lahti keerad...

std kompressioonid peaks 12 kanti olema.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.09.2011 14:04 
Eemal

Liitunud: 15.08.2010 19:07
Postitusi: 124
Asukoht: Viljandi
Heh, elu nagu lill. minu atm otsustas koostöö lõpetada nüüd:D
igaljuhul kast üle 2. käigu ei vaheta lihtsalt enam, õli on normis, aga lekib.
ma ei tahagi ausalt teada, mis sel atm'il viga on, aga tõenäoliselt on mõtttekam atm manualiks teha. Aga mul endal pole selleks, aega, viitsimist ja ruumi ning igapäeva sõiduki vajadus on suurem hetkel. Seega läheb auto müüki!

Asjalikel huvilistel soovitan ühendust võtta!
markomaan@gmail.com või 51900738

_________________
haidukk ja takk
M: 200sx S13


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.11.2011 23:07 
Eemal

Liitunud: 15.08.2010 19:07
Postitusi: 124
Asukoht: Viljandi
Käigukast nüüd uus ja korralik all, tänu Astrona'le.
Kast toimib paremini, kui mul eelmine ja sõidab ilusti.

Praegu on probleem ikkagi tühikäiguga. Aru täpselt ikka ei saa, milles küsimus on. Ca18DETil vist 2 tühikäigumootorit? Igaljuhul, kui soojaks läheb ilusti, siis tõstab pöördeid 1300 peale, kui sel ülemisel tyhikäigumootoril juhe ära tõmmata, siis kukub normaalseks. Ise kahtlustan, et temp andur vms laseb mõlemal tk-mootoril yheaegselt töötada.
Ja küttekulu on linnavahel ikka astronoomiline:D
Kes Viljandi kandis süüdet täpseks krutiks mul?

Lähiajal plaan autot ka veidi madalamaks lasta lõpuks ometi :)

_________________
haidukk ja takk
M: 200sx S13


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.12.2011 9:07 
Eemal

Liitunud: 08.03.2010 13:11
Postitusi: 146
Asukoht: Tartu
Vaheta teema nimi ära ;)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.12.2011 12:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Linnavahel võiks kulu jääda enamvähem sõidustiiliga kuskil 25l kanti siis väga hull pole :D

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.12.2011 13:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.12.2007 23:44
Postitusi: 64
Asukoht: Tallinn, Eesti
Mul oli sama jama. Külamalt tühikäik puudus. Minu anomaalia seisnes mäletamistmööda tühikäigu mootoris. Kui sa lahendust, ei leia siis võin uurida mehaanikult mis täpselt tookord viga oli.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.12.2011 19:06 
Eemal

Liitunud: 15.08.2010 19:07
Postitusi: 124
Asukoht: Viljandi
Newborn kirjutas:
Vaheta teema nimi ära ;)

mis sel teema nimel viga?

_________________
haidukk ja takk
M: 200sx S13


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.12.2011 19:08 
Eemal

Liitunud: 15.08.2010 19:07
Postitusi: 124
Asukoht: Viljandi
Krt minu meelest mul auto minek küll 25se küttekulu vääriline päris ei ole...:P
saaks aru et kaelaradikuliit kiirendamisest, siis ei kurdaks kyttekulu üle, aga mul siuke enamvähem kiire tänavaauto:)

_________________
haidukk ja takk
M: 200sx S13


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.12.2011 20:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
kui iga foori tagant vaja föön käima tõmmata, siis pole see 25l/sajale üldse suur number.
kui ainult seal 2k pöörete kandis tiksud 25/100 ja auto ise nagu kenasti sõidab, siis on sul lihtsalt paagis auk.
olnud varjant kus kütusevargad lõid paagi põhja augu ja pärast keerasid kruvi ette (viisakad) aga see jäi tilkuma ikkagi. või siis sul kusagilt mõni voolik lekib. muidugi sel autol pole vaja auku lüüa. sel ajal ei olnud kütusevargaid ja paagi põhja on pandud äravoolu kork.
vastasel juhul ei tohiks see masin sul üldse väga liikuda, nii rikkalt peaks ainult tagant muska viskama ukhelt. mis sul lambda asjast arvab?

_________________
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.12.2011 21:51 
Eemal

Liitunud: 08.03.2010 13:11
Postitusi: 146
Asukoht: Tartu
markomaan kirjutas:
Newborn kirjutas:
Vaheta teema nimi ära ;)

mis sel teema nimel viga?

Enam pole ATM :p


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.12.2011 2:22 
Eemal

Liitunud: 15.08.2010 19:07
Postitusi: 124
Asukoht: Viljandi
Newborn kirjutas:
markomaan kirjutas:
Newborn kirjutas:
Vaheta teema nimi ära ;)

mis sel teema nimel viga?

Enam pole ATM :p

heh, uus kast endiselt atm siiski ju :)
aga jh...toimib samahästi kui mõni tavaline....
Kuid äkki keegi oskab kommentaarida, et kuidas ja kas on võimalik atm käiguvahetust kiiremaks timmida? proge?chip?yuning vms?

_________________
haidukk ja takk
M: 200sx S13


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.12.2011 13:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Selline tuning on mujal maailmas täiesti tavaline ja teostakse lõdvalt, seda siis usakate puhul.
Üldiselt tendent on selline,et maksab millegipärast rohkem,kui tavaline tuning, ilmselt keerulisem ja teadmisi
rohkem vaja, tegijaid vähe.

Lambist pakun,et eestis lootusetu case :D Kui just ainult keegi yningut ei tee, see on uudne võte .

Iseenesest ma saaks ise aidata,kaartide lugemisega ja ennustamisega, lisaks vanale kastile needuse peale panna. Täiesti seaduslik võte,millel tulemusi olema ei pea ja raha tahan ka selle eest nii 3000 eur + midagi veel,maja nt.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.12.2011 13:06 
Eemal

Liitunud: 08.03.2010 13:11
Postitusi: 146
Asukoht: Tartu
Sry-my bad... Ma ei tea miks ma sain aru nagu manuali peale läksid üle...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.12.2011 13:20 
Eemal

Liitunud: 15.08.2010 19:07
Postitusi: 124
Asukoht: Viljandi
Heh, sellist ufo-tuuningut võiks isegi pakkuda ja ma võin vabalt peast öelda, kuidas iga autoga on võimalik 0-100 saavutada alla 4 sekundi....tee mle ülekanne 6320.- eurot ja saad teada..:)
Aga reaalses maailmas paari mehaaniku käest olen kuulnud, et on õlipumba modimisega on võimalik saavutada kiiremat vahetust. Aga keegi ei oska sellest eriti pikemalt rääkida...
Seni, kui ma ei näe mõtet manuali peale üleminekut, pean seda selliseks mõnusaks chill masinaks lihtsalt...:) veidi parem kui kolmene bemm ikka:D

Samuti on oodatud nõuanded, kuidas autot madalamaks saada, ilma et peaks 100%välja vahetama vedrud,amordid jms ja telliskivid pane pagassi jne....

_________________
haidukk ja takk
M: 200sx S13


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.12.2011 15:19 
Eemal

Liitunud: 20.08.2008 9:26
Postitusi: 396
Asukoht: viljandi
kasti murega pöördu Ameerika autosse sõpruse pst 29a vist oli ja küsi ahtot ta atm kastidega väga pikalt kokku puutund ja pole ka eriti kallis vend.ja minu arust pole ka selle auto puhul mingi eriline kunst seda ümber manuaaliks ehitada,selle tööga võin isegi sind aidata.

_________________
http://gaiariauto.yolasite.com/


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 76 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 51 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11