Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 21:16

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 76 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 07.04.2011 15:38 
Eemal

Liitunud: 15.08.2010 19:07
Postitusi: 124
Asukoht: Viljandi
Tere turbohaiged inimesed,

olen sattunud omasuguste sekka juba eelmisest saati, kui sai muretsetud endale 91.a S13 200sx. automaatkastiga kahjuks või õnneks. Mootor käis ilusasti, aga turbo oli omadega suht läbi kuna tegi juba hääli...
Sai veidi raha kogutud ja sai ostetud uus turbo (tänu Eikkile muidugi), mis nüüd ka peale ilusasti ehitatud top-mount kollektori otsa.

Hetkel ehitusjärg sealmaal, et on probleeme turbo järgi saamisega... ei taha turbo järgi tulla ikka ja mootor ei taha koha peal hästi käima jääda, peab jalaga veidi gaasi peal hoidma. Võib-olla oskab keegi rohkem teadja nõu anda, mis viga ja kust otsida.

paar pildikest ka siia:
siin siis 15" veel
Pilt

Pilt

ja siin ilma sumpa lõputa:) sedasi sõitmine läks maksma tagustange:)
Pilt

madaldust tahaks
Pilt
uued veljed
Pilt
Pilt
Pilt

_________________
haidukk ja takk
M: 200sx S13


Viimati muutis markomaan, 30.11.2011 23:01, muudetud 4 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.04.2011 15:59 
Eemal

Liitunud: 15.08.2010 19:07
Postitusi: 124
Asukoht: Viljandi
Siin pildil 14956V , minul selle koha peal samasugune asi, millel 3 vaakumit läheb sisse ja seepärast on ka segadus nende ühendamisega...
Arvan,et viga ei ole minu jooniselugemisoskusega, tegemistpeaks olema ikka sama asjaga, mis on pmts esimese püstaku kyljes sissevõtupoolel ja elektri pistik jookseb otse ülevalt sisse...peaks olema originaal ikka.
Keegi ca18det spetsialist võiks aidata mul korralikult vaakumi ära ühendada ja siis edasi võiks viga edasi otsida, et miks turbo järgi ei tule...:)

joonis: Pilt

_________________
haidukk ja takk
M: 200sx S13


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.04.2011 17:51 
Eemal

Liitunud: 28.10.2006 15:08
Postitusi: 56
Asukoht: Tartu
Jah. Vaadates 200SX pilte tuleb ikka veel igatsus enda 200 järgi. Äkki on kusagil turbo ja kollektori vahel leke. Tühikäigul ahmib õhku peale õhulugejat(ei taha hästi käia) ja turbo rõhk läheb sealt välja.? Kena auto. Ära välimust üle tuuni.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.04.2011 20:42 
Eemal

Liitunud: 14.02.2009 20:48
Postitusi: 111
Asukoht: Pärnu
Selle solenoidi võid minema visata.See muudab külma mootoriga kütuserõhku.Ma endal viskasin ka minema selle ja mingit erinevust pole märganud külmkäivitusel.Siis ühenda kütuserõhuregulaatori voolik sisselaske kolle külge.

_________________
Nissan 200sx s13


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.04.2011 20:45 
Eemal

Liitunud: 15.08.2010 19:07
Postitusi: 124
Asukoht: Viljandi
Derik kirjutas:
Jah. Vaadates 200SX pilte tuleb ikka veel igatsus enda 200 järgi. Äkki on kusagil turbo ja kollektori vahel leke. Tühikäigul ahmib õhku peale õhulugejat(ei taha hästi käia) ja turbo rõhk läheb sealt välja.? Kena auto. Ära välimust üle tuuni.


jh, ilus masin üldiselt see 200. ja veel ka teistest erinev värv mulle meeldib:)
Aga kusjuures õhulekkeid sai otsitud isegi eetriga(quick start) ja ei lekkinud õhku...suht peavalu praegu ja vähe aega endal tegeleda ka kahjuks.Aga igaljuhul spoolima turbo ei hakka,st kommutaator ei täida oma ülesannet, aga miks. seda ei tea.
Välimus suht tundlik sel autol, väga ei plaani mingit pornograafikat:) vb küljekarbid ja tagustange lisa vms...
suveks tahaks ikka korralikult veerema pääseda:)

_________________
haidukk ja takk
M: 200sx S13


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.04.2011 21:19 
Eemal

Liitunud: 20.08.2008 9:26
Postitusi: 396
Asukoht: viljandi
ma see pühapäev viljandis ja võin sind nende vaakum volladega aidata kui huvi hella 53718929

_________________
http://gaiariauto.yolasite.com/


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.04.2011 20:56 
Eemal

Liitunud: 15.08.2010 19:07
Postitusi: 124
Asukoht: Viljandi
gaiar200 kirjutas:
ma see pühapäev viljandis ja võin sind nende vaakum volladega aidata kui huvi hella 53718929


tnx, aga ma veetsin päeva garaažis:)
hammasrihmal vahetasin asetust ja turbo tuli kylla rõõmustuseks....ja boosti isegi palju vist...ca 1,0 ja yle isegi viskas...
väntvölli hammasratas sai vahetatud ära ja sellel mingil põhjusel 2 märki peal...
teist märki ma polnud enne märganudki...
3 hammast oli vänt nihkes.....ja läks ilusti käima....nyyd tõstsin teise märgi järgi ja käib ka ilusasti, aga turbo ka toimib nüüd.....MYSTIKA!
Nüüd jätkan ilmselt ilusasti valmis ehitamist...cooler ja asjad jne....
aaga mis ma selle üleliigse rõhuga teen?
tundub kahtlaselt palju seda...
sai see solenoid vahelt ära võetud....:)

_________________
haidukk ja takk
M: 200sx S13


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.04.2011 22:52 
Eemal

Liitunud: 28.10.2006 15:08
Postitusi: 56
Asukoht: Tartu
Keera WG varrast pikemaks, et WG avaneks varem. Ise olen sedasi rõhku sättinud.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.04.2011 20:20 
Eemal

Liitunud: 15.08.2010 19:07
Postitusi: 124
Asukoht: Viljandi
Derik kirjutas:
Keera WG varrast pikemaks, et WG avaneks varem. Ise olen sedasi rõhku sättinud.

keerasin varrast pikemaks- rõhk langes ja spoolima hakkab nyyd alles 4500pöördega...
hetkel jelle auto seisab 2 nädalat...

_________________
haidukk ja takk
M: 200sx S13


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.04.2011 0:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Vardast keerates keeradki wg klappi lahti, seega peabki hiljem spoolima.
Madalama rõhu jaoks on teist aktuaatorit vaja.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.04.2011 15:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
stock aktuaator peaks 0.7-0.8 hoidma.
Võibolla oli sul aktuaator enne liiga lühike ja nüüd liiga pikk. 4500 pole normaalne,
Ega sul mingit boost-kontrollerit seal vahel pole?

Stock aktuaatori "lühemaks tegemisega" tõusis mul rõhk keskmiselt laias laastus 0.1bar iga 2mm peale.

Hoob võiks ikka nii pingul olla, et 2 näpuga teda ei liiguta. Ehk siis võid ise arvestada, et see ~4cm läbimõõduga (12,56cm2) aktuaator näeb 0.7bar'iga (kg/cm2) jõudu 8,8kg. Vastusurve kollektoris peaks kah mingi 1-2kg'iga seda lükkama.
Kui sul 10kg jõuga 1cm liigub siis on pinge õige. Ja edasi otsi viga sellest, et aktuaatori peale ei teki sama rõhk, mis boosti kella taha.

Vaheta aktuaatorisse minev voolik ja veendu et see tuleb otse turbost.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.04.2011 13:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Mul on üks actuator, mis on moditud hoidma 0.9 bari, võin selle väikese raha eest sulle loovutada.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.04.2011 20:46 
Eemal

Liitunud: 15.08.2010 19:07
Postitusi: 124
Asukoht: Viljandi
Nv hakkan nyyd masinaga jälle tegelema...
üks väga tähtis asi on see asi, et kuidas ma kapoti all temperatuuri vähe madalamaks san, top-mount kytab kövasti ytleme nii ;D
mul olemas paks riie, mida kasutatakse katlasysteemide isoleerimisel, katsetamisel hakkas kärssama ja suitsu ajama, aga temperatuuri hoidis kyll kinni.... arvan ja loodan, et lihtsalt riie oli mingi jamaga koos ja see kärssas :)
aretan veel plekki juurde ja siis ilusasti köik mähisesse :)

_________________
haidukk ja takk
M: 200sx S13


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.04.2011 19:33 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Müüakse spetsiaalseid termoisolatsioonikotte turbodele ja kollektoriteipi - mõlemaid saab US-Partsist


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.04.2011 23:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Eemalda kapoti tagumine tihend. Kui kapottil matt kah sees, siis see kah muidugi.
Kui tuuletakistus pole argument, siis võid ka esimesi tihendeid kärpida, kuigi teoorias peaks siis radika õhuvool vähenema, kuna kapotti all rõhk kasvab.

Mul ka koguaeg topmount olnud, ja see pole suht lähedal asuvale plastkapottile liiga teinud, aga noh mul suht hõre kah kõik :)

Kontrolli süüde kah üle. Võib tiba hiline olla - siis kah kütab.

Tore oleks kui sa mõõdad enne ära, mis see temp on maanteel 90'ga mingi minut sõites, ja ka kohapeal pikalt seistes. Siis hea pärast võrrelda. Loodetavasti piisab ka 75C toa-õue digitermomeetrist - pane andur siis kuskile sisselaske juurde, näiteks abs külge vms.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 76 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 62 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11