Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 21:55

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 28.03.2011 12:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.03.2011 11:52
Postitusi: 47
Panen kah enda ustava suksu ülesse :

Subaru Impreza GT98a, 155kw . Toodud inglismaalt ca 3a tagasi minukäes masin olnud poolteist aastat. Kere ja põhi väga korralik, rooste hetkel pmst puudub.
Tegu on igapäeva liikuriga :car . Tehtud on keretööd, kõik õlid, forge bypass, ette said 294mm kettad ja uued 4 silindriga suppordid.
Küünlad Denso Ik20, 10w60 õli. Wastegate välja vahetatud. Liigub 0.9-1bar peal. Plaanides on 3" väljalase, sisselase ära muuta, teine käigukast ning mootorile kah jõudu natuke juurde. Ning just nimelt sellises järekorras :)
Ostes oli selline :
Pilt
Hetkel:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

_________________
Subaru Impreza GT 98


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.04.2011 10:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.03.2011 11:52
Postitusi: 47
väike update:
Pilt
Pilt
Pilt Imeb hästi :) Peale selle modimist boost tõusis 1.3 bar peaale :shock: see sai muidugi kohe stock tagasi pandud, kuna nii või naa on fuelcut 1.1bar peal. Järge ootab ajutiselt 2.5" typa-ra downpipe( hiljem 3" ) ja 3" väljalase , ilma catideta :P

_________________
Subaru Impreza GT 98


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.04.2011 16:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Tegin kah kunagi sellest vendi torust õhuvõtu 944ljale....omast arust sai maru korralik ja visuaalseltki OK kuid korra 200ni lastes rippus mitu meetrit hõbepaberit auto kõhu all.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.08.2011 11:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.03.2011 11:52
Postitusi: 47
Pilt
Pilt
Pilt
Süües kasvab isu nagu öeldakse. Ette taha strutid, turbotimer + JP Type-Ra ECu- mis läks mingi vahetükiga UK masina juhtmestiku külge. Nüüd talda andes pmst orig. pihustid 100% lahti. Ehk vaja uusi pihusteid, turbot , vahejahutit jne :D

Ning höissa, töö ei saa otsa :cry: :roll:
Pilt
Plaanid järgmiseks 6ene conversioon ära teha, peaks äkki kuskilt mõne matsu pannud 2003a -2004 STi hankima. Hetkel küll kast mul väga heas korras, tundub et kunagi pole keegi seda lõhkunud, ka. Ptui ptui ptui.

_________________
Subaru Impreza GT 98


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.08.2011 16:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.12.2010 13:23
Postitusi: 43
Nädal tagasi või millalgi nägin auto24-nas müügis üht külje pauguga impreza sti-d.Uuem ka,2007 vist või midaig säärast.Ja hind oli päris soodne,aga nüüd ma teda üles küll ei leidnud.Kui märkan annan teada.Selle tiiva asjus mul toyotaga oli sama kala,roostetas läbi lihtsalt.

_________________
G3 3.2 VR6


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.09.2011 16:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.03.2011 11:52
Postitusi: 47
tiivad lähevad nüüd uueks tegemisele. Ilmselt odavaim variant ongi kuskilt matsu pannud sti hankida ja varuosadeks teha. :evil:
6 käiku all oleks, siis saaks juba edasi mõtlema hakata :car

_________________
Subaru Impreza GT 98


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.09.2011 18:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 20:47
Postitusi: 541
Asukoht: tallinn/lähiümbrus
Ostame kahepeale, mulle kere ja sulle kast :-D

Krt, ma olen ju siuke pedant, et ei saa rahus magada ka, teades, et auto kuskilt mädaneb :(

_________________
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.09.2011 8:45 
Eemal

Liitunud: 04.05.2006 18:35
Postitusi: 66
Sponge kirjutas:
tiivad lähevad nüüd uueks tegemisele. Ilmselt odavaim variant ongi kuskilt matsu pannud sti hankida ja varuosadeks teha. :evil:
6 käiku all oleks, siis saaks juba edasi mõtlema hakata :car


6 käiku tähendab sti kasti,hoovastikku,kardaani,r180 diffrit,järelikult ka pooltelgi ja käändmikke ja suuremaid pidureid ja olenevalt sti kastist võib minna vaja ka DCCD juhtkontrollerit.Minu arust pole mõtet jalgratast leiutada vaid osta kohe STI


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.09.2011 9:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.03.2011 11:52
Postitusi: 47
enkei kirjutas:
Sponge kirjutas:
tiivad lähevad nüüd uueks tegemisele. Ilmselt odavaim variant ongi kuskilt matsu pannud sti hankida ja varuosadeks teha. :evil:
6 käiku all oleks, siis saaks juba edasi mõtlema hakata :car


6 käiku tähendab sti kasti,hoovastikku,kardaani,r180 diffrit,järelikult ka pooltelgi ja käändmikke ja suuremaid pidureid ja olenevalt sti kastist võib minna vaja ka DCCD juhtkontrollerit.Minu arust pole mõtet jalgratast leiutada vaid osta kohe STI

täiesti teadlik sellest. Aga see auto kaalub alla 1300 kg ;) . Välismaal on gc8 suht popp , millest väänatakse suuremaid numbreid välja. Selle kõige eeldus on muidugi 6ene konversioon.

_________________
Subaru Impreza GT 98


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.09.2011 9:50 
Eemal

Liitunud: 04.05.2006 18:35
Postitusi: 66
Kaalu suhtes muidugi õigus,samas 6kasti kit lisab ka autole omajagu raskust juurde ja kogu see raha ja vaev.Lihtsam ikkagi STI osta millel kogu kupatus on parem. Ja ega ma halva pärast,lihtsalt minu arvamus :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.09.2011 0:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.12.2010 13:23
Postitusi: 43
enkei kirjutas:
Kaalu suhtes muidugi õigus,samas 6kasti kit lisab ka autole omajagu raskust juurde ja kogu see raha ja vaev.Lihtsam ikkagi STI osta millel kogu kupatus on parem. Ja ega ma halva pärast,lihtsalt minu arvamus :)


Aga kui inimesele ei mängi nii suurt rolli raha,vaid tahab ehitada ja oma kätega asja valmis ehitada? :car
Jõudu ja jaksu igatahes!

_________________
G3 3.2 VR6


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.10.2011 15:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.03.2011 11:52
Postitusi: 47
Pilt
Pilt
Sai lisatud siis : FMIC, RA stabikad, esituledele jämedamad juhtmed,et nendega pimedas näeks midagi. Kohe läheb teine õli ja tagumised tiivad tegemisse.

_________________
Subaru Impreza GT 98


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.10.2011 20:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 20:47
Postitusi: 541
Asukoht: tallinn/lähiümbrus
paistab mingi valmis kit?

_________________
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.10.2011 16:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.03.2011 11:52
Postitusi: 47
enamvähem valmis kitt :D mis reaalselt ei ühildu ... Külmaõhu sissevõtt tuleb ümber nüüd teha, sissevõtt lühemaks ning kere pidi lõikama veidi + logarite alla see torustik ei mahu kah imo ära esimese raksuga. eks paistab kuidas asi lahendatud saab.
edit:
Pilt
Pilt

_________________
Subaru Impreza GT 98


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.04.2012 11:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.03.2011 11:52
Postitusi: 47
Vahepeal siis on natuke toimetatud. Regulaarse hoolduse käigus sai siis "pinisev " roolivõimupump ära vahetatud . Orig kolektori kate minema visatud ja sukk asendatud toruga. Parem esimene rattalaager läks ka vahetusse . Castroliga-ga sai mootor puhtaks pestud ja nüüd läks Motul 15w50 sisse 8) Üldse on viimased õlivahetused käinud alla 5k - aga noh vana auto ja talvemõnusid sai ka palju nauditud. Kolmp läheb auto molk.ee , vaatame mis sealt välja võlutakse :)

Lisandunud on siis : HDi Manual boost controller, Teini coilover vedrustus, Speedline " Safari " ( 8.39kg tk :? ) said omale siis Yokohama AD8 Neova 205/45/R16 rehvid . Peab tunnistama,et orig vedrustuse ja nende Teinide vahe on ÖÖ ja PÄEV. Täiesti ulme mis pidamine koos rehvidega. Rehvide kohapeal siis nii, et kuivas on epic, märjas saab Ken Blocki mängida :lol: Kuna rehvid on madala profiiliga, kiirendab see auto hetkel müstiliselt hästi . Masin sai üsna madal, muidu tundusid rattad kuidagi väiksed :twisted: Ning tänu booscontrollerile enam boost nö ei spike, vaid lajatab kohe ja ühtlaselt täislaksu peale. Natuke varem tuleb boost taha kah. Ilmselt järgmisena tuleb bensupump mingi asisema asja vastu ringi vahetada ja uued juhtmed sinna vedada - pinge mis pumbale jõuab on madal ja pumba tootlikus jääb juba praegu lahjaks :shock:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
:badgrin:

_________________
Subaru Impreza GT 98


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 49 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11