Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 8:39

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 53 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 21.03.2011 1:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.08.2006 11:37
Postitusi: 132
Tere jälle!

tegelikkuses juba eelmine aasta tekkis minu autoparki juurde üks suht haruldane sõiduk, mis pikalt juba eesti pinnal olnud.

Autoks siis:
Efini RX7 RZII 1994 a
RZII mudel mida tehtud kokku 160tk

Auto siis nüüdseks arvatavasti ainuke RZII mudel mis reaalselt LHD(vasakpoolse rooliga)!

Link kogu ajaloo kirjelduse kohta : http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_RX-7

Hetkel saab siis kirja panna järgmised lisad:

RZ-mudeli Kevlar istmed
RZ-mudeli Mazda suured pidurid
RZ-mudeli Bilstein vedrustus
17 Advan Racing veljed
R-Magic spoileriring
SideEffect custom armatuur ja alcantara polsterdustööd
Tänavaporditud 13B rootormootor
V asetusega ES-Racing intercooler ja radiaator
ES-Racing hard pipe IC torustik
HKS Black Edition Blow-off
MXL AIM Strada kellad
APEXi PFC EMS tuned by Samvel@ES-Racing
HKS Twin Power DLI
RX-7 Store ULTIMATE Fuel Kit (850cc+1600cc pihustitega)
Bosch 044 fuel pump
AN fuel lines
Aeromotive FPR
GT3582 turbo
Greddy sisselaske suunaja (intake elbow)
ES-Racing väljalaskekollektor
Tial 44mm Wastegate
3 tolli väljalase custom ES-Racing
ES-Racing alumiinium rihmarataste komplekt

hetkel: 435 HP & 471 NM @ 0,9bar

Vahetama peaks boosti solenoidi, siis saaks julgelt juurde keerata boosti :)

Kõik tööd tehtud ES-Racingus !
Suur tänu, et selle auto ka ellu tagasi tõite :)


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

_________________
Supra MKIV 3.0T 1000+HP 9.2@256 - SOLD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD


Viimati muutis Markel, 08.04.2013 14:11, muudetud 4 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.03.2011 8:33 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Kuidagi liiga maitsekas auto :)....

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.03.2011 9:41 
Eemal

Liitunud: 17.04.2006 17:14
Postitusi: 202
Liiga pätt masin :)



Mis plaanis autoga ka tulevikus?

kiire tänavakulgeja?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.03.2011 10:59 
Eemal

Liitunud: 15.04.2008 21:53
Postitusi: 11
Asukoht: Tallinn
Lõpuks se auto valmis.
Aastaid tagasi vedeles ilma kapotialuse ja salongita keilas.
Kuskil üritusel plaan ka osaleda?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.03.2011 11:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
Tervitused teiselt rootoriomanikult.
Kuidas siis võrreldes kolbmootoriga on?
Palju lõpuks jõudu ka tuli?

IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.03.2011 12:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
Sergei pildid on kunst, autost endast rääkimata !

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.03.2011 16:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2004 15:09
Postitusi: 61
Armatuuri disain on päris huvitav võrreldes originaaliga. Kuigi mulle hullult meeldib RX7 ja Supra "juhile keskendunud" armatuuri ülesseehitus, siis see ka päris hästi õnnestunud. Muidugi tahaks oma silmaga kaeda ka.

_________________
Aftermarket.ee // Driftworks


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.03.2011 16:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.03.2011 11:37
Postitusi: 128
Asukoht: Tln
mis siin muud öelda- ülikõva :bb

_________________
Nissan 200SX S14


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.03.2011 20:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.10.2008 12:07
Postitusi: 126
Asukoht: tallinn
need suunad ja helkurid paistavad pildilt head välja aga tegelikult see ei ole ültse iuls!
aga see väike mure.
aga kuidas asi lahenes selle ümberehituse tehnilise poolega?

_________________
Fiat Coupe 4.4l V8 RWD & toyota soarer 1JZ


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.03.2011 0:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.03.2008 0:52
Postitusi: 53
Asukoht: Tallinn
salong on väga mahe ja viisakas :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.03.2011 10:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.09.2005 23:13
Postitusi: 125
Asukoht: Tagadi getho.
Selle arvele võtmise osas tean aga võibolla vananenud infot ja seega las Markel ise vastab, ehk on olnud mingeid muutusi. Auto on muidu ise kena ning tõsiselt loodan et see auto kunagi ka tänaval liiklema hakkab.

Keilas seismise kohta ei tea miskit, minuteada seisis see masin aastaid ES-i garaažis Tähetornis.

Kas suvel Rapla mineku plaan endiselt olemas? Tuleks sinna ühe pisikese N/A punniga kiusama :p Võiks isegi mingi rajapäeva teha aga see teine teema ;)

_________________
http://www.mazdasgarage.com/foorum/ Mazda autofoorum
http://www.db-hp.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.03.2011 15:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.08.2006 11:37
Postitusi: 132
Auto sai siis arvele tegelikult kõiki seaduslikke kanaleid kasutades!
Sai mängitud ARK närvidel tükk aega ja lõpuks kui neil ei olnud enam ühtegi paberit mida meilt lisaks küsida - siis olid nad kohustatud selle auto arvele võtma!

Aga jõudu peaks sel masinal hetkel piisavalt olema, et tänavapeal kiiresti liikuda.
Täpsemalt siis 440hp@0,8bar . kõrgemale ei läinud hetkel, kuna originaalsete komponentide võimed tulid vastu.
Seega boost solenoid ära vahetada ja siis järgmiseks takistuseks saab kast juba @500hp.

Autoga on päris huvitav sõita, kuna vahest tekib tunne nagu tagumik oleks juba vastu maad :)
Käitumine on absoluutselt kartauto klassist.

Rootor muidugi on vapustav ja lärmab meil nii et vähe pole :). Kohapeal vait kuid pöördesse lastes hakkab metallselt kärisema :) Eks igaüks kuuleb ise tänaval. need on hullud koned - need ikka oskavad lärmata.
Ja jõukõver on ka naljakas -diagonaalis üles ja kõik. ei mingit kõverat - tegemist on jõusirgega.

Lisan esimesse posti ka järjest tehnilist poolt - täpselt nii nagu meelde tuleb :)

Hetkel siis auto talvekorteris ja sõitma hakkame siis kui kevad korralikult käes.
Enne vaja veel paar peen häälestust spidoblokiga teha ja nipet näpet.

Terv.
Markel

_________________
Supra MKIV 3.0T 1000+HP 9.2@256 - SOLD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.03.2011 16:04 
Eemal

Liitunud: 29.07.2009 13:59
Postitusi: 32
Asukoht: Tallinn
Väga kena ning pilkupüüdev masin.

Arvestades su autoparki, loodan, et kunagi äkki mingi R34 GT-R ka Eestis ringi hakkab sõitma :D LHD


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.03.2011 17:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
Markel kirjutas:
Rootor muidugi on vapustav ja lärmab meil nii et vähe pole :). Kohapeal vait kuid pöördesse lastes hakkab metallselt kärisema :) Eks igaüks kuuleb ise tänaval. need on hullud koned - need ikka oskavad lärmata.
Ja jõukõver on ka naljakas -diagonaalis üles ja kõik. ei mingit kõverat - tegemist on jõusirgega.

Terv.
Markel


Nagu ma näitusel sulle ütlesin siis turborootor on fun :)
Tegelt kui natukene rohkem mootorit tasakaalustada siis saaks sealt ka pöördeid juurde ning oleks veel funnim sõita. Olen sõita saanud ühe 14K käiva FC-ga ning selline tunne oli et lõppu ei tulegi ja vahet polnud kas panid teise pealt kolmanda või neljanda, auto liikus samahästi edasi lihtsalt käiku pidi vahetama hiljem :)
Kas sul mootor oli porditud ka või mitte? Ja mis suurusega pihustid kasutusel?
Varsti peaks ka ühe FC saama korralikult häälde ning näpitud siis oleks huvitav võrrelda neid omavahel :)
PS tee ka kapoti alt pilti siis on näha kui väike mootor ise ka on :-D
IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.03.2011 18:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Kunagi kui Laisu oma Rb25 S13 dünos häälestas, sai ka seda autot seal näha, see hääl on super! 8)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 53 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 56 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11