Pärnus möllab kuum suvi ja vabu päevi ei suutnud mitte garaažis veeta.
Eile ikka selle hetke leidsin ja masin tööle läkski!
Probleem oli üsna totter, mis autot vaevas. Asi oli järjekordselt õhulugejas! Kuid seekord oli probleem selles, et kuna ma olen pin'e mitu korda välja võtnud pistikust, siis üks pin arvas, et tal oleks nüüd aeg ise sealt välja pugeda. Andis kuigipalju ühendust, aga ühendus see nüüd üldiselt ei olnud!
Pin sisse tagasi ja masin on paugupill. Tühikäiguklapp on muidugi oma elu ära elanud - käib ju see sunnik tosooli pealt mul.
Korra mõtlesin, et paneks sinna asemele tavalise kuulkraani ja tooks otsa tuppa sisse. Külmalt keeran lahti ja soojalt tõmban koomale. Lahendus veidi "üle põlve" või "kirvega löödud" aga uut klappi ei ole eriti saada ja elektrilist sinna vahele ehitada on ka keeruline, kuna tal ju pole seda ettenähtud.
Garaažis katsetamisega oli pilt selline, et kui pedaal põhja suruda, lahti lasta ja sekundi pärast uuesti vajutada siis käib torust pool meetrit täitsa tumepunast leeki välja. Et segu on meil lõpuks kange!
Küll ma ta boosti ajal parajaks saan
Praegu vaja veel juhtmed, voolikud ära viimistleda, tikksaega stanget kiusata ja siis rullide peale!
Kui kellelgi huvi on, võin selle videokese ju ikka ära teha, aga ega seal peale tühikäigu ja rev'imise näha poleks.
PS: dünovideo tuleb ikka!
Külma coolerit kõigile!