TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

SAAB 9-5 2.3T 2001 - Jupats
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=8672
3. leht 3-st

Autor:  eclipse [ 29.03.2011 7:28 ]
Teema pealkiri:  Re: SAAB 9-5 2.3T 2001 - Jupats

Miks paremat jahutust vaja? Oled kasti tempi loginud?

Autor:  jupats [ 29.03.2011 10:44 ]
Teema pealkiri:  Re: SAAB 9-5 2.3T 2001 - Jupats

Ei ole loginud, aga aegajal pidevate kiirenduste järel annab veakoodi, et temp liiga kõrge...

Autor:  ahto42 [ 29.03.2011 11:00 ]
Teema pealkiri:  Re: SAAB 9-5 2.3T 2001 - Jupats

Mina soovitaks küll eraldi õliradika ette panna, sest olen palju kuulnud, et vahesein võib hakata jahutusvedeliku lekkima kasti õlisse. Kui eraldi radikas, siis sellest murest/probleemist vaba ja jahutus ka kindlasti parem.

Autor:  jupats [ 29.03.2011 11:13 ]
Teema pealkiri:  Re: SAAB 9-5 2.3T 2001 - Jupats

See jahutusvedeliku kasti sattumine on 9-3 mure. Jahutus on kindlasti parem, kui panna eraldi radikas.
Muret tekitab aga kasti üles soojenemine külma ilmaga. Teatud määral sõltub ta hetkel ju jahutusvedelikust. Minuteada läheb mootori temp enne üles, kui kasti oma. Kui nüüd panna eraldi radikas, siis kohapealt soojendades õli soojaks ei saagi?

Autor:  ahto42 [ 29.03.2011 13:16 ]
Teema pealkiri:  Re: SAAB 9-5 2.3T 2001 - Jupats

Võimalus ka termostaatklapp vahele panna.

Autor:  jupats [ 26.04.2011 10:12 ]
Teema pealkiri:  Re: SAAB 9-5 2.3T 2001 - Jupats

Õhuleket otsides sai selgeks, et pihustite tihendid pole piisavalt õhukindlad. Tundub nagu nad oleksid liiga õhukesed. Seal tuleb ikka mõnuga õhku läbi.

Kardan, et jämedamate tihendite otsing on keeruline. Kas silikoon peaks seal vastu?

Autor:  H.E [ 26.04.2011 10:25 ]
Teema pealkiri:  Re: SAAB 9-5 2.3T 2001 - Jupats

Ära karda.
Võta õige tihend ja mine baltflexi. Võib olla, et leiad hydroscandist ka.
Neil on seal üliväikese sammuga erinevaid suuruseid ja paksuseid.

Autor:  jupats [ 05.05.2011 7:27 ]
Teema pealkiri:  Re: SAAB 9-5 2.3T 2001 - Jupats

Oskab keegi soovitada Tallinnas mõnda pihustite pinki? Hetkel mootor maas ja saaks pihustid ära kontrollida.

Autor:  Mihkel [ 05.05.2011 11:17 ]
Teema pealkiri:  Re: SAAB 9-5 2.3T 2001 - Jupats

Truumu Diagnostika-s on pink olemas pihustite mõõtmiseks. Seal näed pihustite omavahelist erinevust aga täpset pihusti flow-d ei näe.

Autor:  jupats [ 06.05.2011 0:06 ]
Teema pealkiri:  Re: SAAB 9-5 2.3T 2001 - Jupats

Vaja olekski omavahelist erinevust. Per silinder saan siis kompeseerida protsentuaalselt. Kahtlane tunne, et üks on teistest pisut nõrgem. Kuna hetkel mootor laiali võetud, siis on aega neid kontrollida.

3. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/