Nonii, mõtlesin, mis ma mõtlesin, teel Tartust Kuressaarde mõtlesin välja, et teeks oma esimesest projektist üldse mingi teema siia. Kunagi Oktoober 2010 sai ostetud üks hall kaheukseline 1.3 karburaatormootoriga ja ilma lisadeta Golf 2 mõttega, et midagi oleks talvel aretada ja teha, detsembrini sõitsin niisama selle karpakaga ringi, kuni sõber teatas, et ostis oma syncro Jetta projektika tarbeks Passat syncro G60'ne külejavariiga, kuna sillad jne läks tema jettale, sain sealt G60 kapotialuse koos juhtmestiku, aju, kaitsmekarbi ja käiguvahetussüsteemiga. Jaanuar 2011 läks ehituseks, aretamist oli palju, esiteks oli mul hoobadega käiguvateussüsteem, g60 trossidega, minul oli trossiga sidur, g60'l hüdrauliline, kompressorit mootoril enam küljes ei olnud, ei tea, kas passatimees oli ta maha jõudnud müüa või oli juba rikkis nagu enamus neid g-laadureid, avarii oli olnud paremasse esirattasse, paremat pooltelge ei õnnestunud kasutada, kuna oli väga kõver, otsad siiski rahuldavas olukorras, sai enda 1.3l mootori parem pooltelg lühemaks tehtud syncro kasti jaoks ja syncro otsad külge pandud( 1.3'l 90mm ots, syncron 100mm),paagi sobitatud volvo 2.5l turbomootori bensupump, käigukast läks kasutusse syncro oma, esialgu käib kardaani ots tühja lihtsalt, tulevikus on vähemalt eeldus syncroks olemas, kui kusagilt tagasilla, kardaani ja muu juurdekuuluva peaksin leidma, kuna kompressorit polnud , siis ei huvitunud teda kuskilt ka otsima, oli olemas üks väga heas korras KKK K14 turbo, olgugi, et diisli oma, midagi ikka puhub ja esialgne plaan oli ta normaalselt sõitma saada kogu selle kompotiga, kuna komtressoril on throttle body'st bypassina kasutatav väljavõte sai see klaasiliimi täis lastud ja hoovastik küljest võetud, kasutusel on G60 originaal aju, juhtmestik on täiesti nullist uuesti tehtud Crank Oü poolt,sai tehtud ka torukolle roostevabast materjalist, downpipe 60mm rv, edasi kuni lõpuni 55mm tavaline must materjal kasutusel, lõpus originaal pütt veel hetkel. Salongis leidsi oma koha Boosti, A/F kell ja tahhokas lisakellade näol. Autole on paigaldatud TA Technix madaldusvedrud ja lühikesed sportamordid ( madaldust 60mm), kapotiall leidis koha Simoni Racing BOV, cooler on G60 kompressori oma esialgu kasutusel, cooleri torustik 60mm rv materjal. Vahetatud nuka simmer, termostaat koos kojaga, jahutusvedelik läks uus sisse, mootorisse läks Valvoline 5W30 Synpower FE täissünteetiline õli, käigukastis õli vahetatud. Eks kui midagi veel meelde tuleb, siis täpsustan või kui midagi huvitab, küsige. Praeguseks on asi niikaugel, et esimesed 200km sõidetud, liigub küll, segu on ilusti optimalis ka kiirendades, rõhku hetkel 0.7bar, kõik nagu toimib, kuid siiski ei toimi ka
Praegu on vaja esmajärjekorras tegeleda mõne probleemiga:
1: Kõrge tühikäik- pöörded ei lange alla 1500rpm tühikäigul, nii sooja kui külma mootoriga ( väike kahtlus on, et tühikäigumootor on süüdi selles).
2: Soojalt käivitub raskelt- tahab pikka käiamist enne, kui läheb ja kui läheb siis esimene gaasivajutus turtsub, kuid hakkab kohe normaalselt tööle.
''mõned'' pildid ka:
ostes oli selline:
punavalged tagatuled:
veidi läks madalamaks ka, aga oluliselt jäigemaks:
talvevelgedega ( ATS Cup 14'', ääred sai ise ära poleeritud/lakitud ja keskelt mustaks), ette said ka klaarklaasidega tuled:
Suveveljed BBS RZ 15'' ( rehvid olemas 195/50/15 Hankook ventus Rs2'd):
Mootori vahetusest midagi:
Ja niisama mõned:
Praeguseks on jälle muudatused toimunud, mootoriruumis juhtmestik korrastatud ja seda elu veidi viisakamaks tehtud, esimesed tiivalaiendid ära kakutud, kuna need läti plastikud pole ikka õiged, meie talvega väiksemagi kokkupuutega läksid puruks, tagatuled said Hella Blackid nagu ka viimastel piltidel, ei oskagi rohkem midagi kirjutada, eks uuendan aegamööda