Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 18:20

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Vw Golf 2 G60 T 1987- gmk2
PostitusPostitatud: 02.03.2011 20:40 
Eemal

Liitunud: 29.12.2010 10:46
Postitusi: 8
Nonii, mõtlesin, mis ma mõtlesin, teel Tartust Kuressaarde mõtlesin välja, et teeks oma esimesest projektist üldse mingi teema siia. Kunagi Oktoober 2010 sai ostetud üks hall kaheukseline 1.3 karburaatormootoriga ja ilma lisadeta Golf 2 mõttega, et midagi oleks talvel aretada ja teha, detsembrini sõitsin niisama selle karpakaga ringi, kuni sõber teatas, et ostis oma syncro Jetta projektika tarbeks Passat syncro G60'ne külejavariiga, kuna sillad jne läks tema jettale, sain sealt G60 kapotialuse koos juhtmestiku, aju, kaitsmekarbi ja käiguvahetussüsteemiga. Jaanuar 2011 läks ehituseks, aretamist oli palju, esiteks oli mul hoobadega käiguvateussüsteem, g60 trossidega, minul oli trossiga sidur, g60'l hüdrauliline, kompressorit mootoril enam küljes ei olnud, ei tea, kas passatimees oli ta maha jõudnud müüa või oli juba rikkis nagu enamus neid g-laadureid, avarii oli olnud paremasse esirattasse, paremat pooltelge ei õnnestunud kasutada, kuna oli väga kõver, otsad siiski rahuldavas olukorras, sai enda 1.3l mootori parem pooltelg lühemaks tehtud syncro kasti jaoks ja syncro otsad külge pandud( 1.3'l 90mm ots, syncron 100mm),paagi sobitatud volvo 2.5l turbomootori bensupump, käigukast läks kasutusse syncro oma, esialgu käib kardaani ots tühja lihtsalt, tulevikus on vähemalt eeldus syncroks olemas, kui kusagilt tagasilla, kardaani ja muu juurdekuuluva peaksin leidma, kuna kompressorit polnud , siis ei huvitunud teda kuskilt ka otsima, oli olemas üks väga heas korras KKK K14 turbo, olgugi, et diisli oma, midagi ikka puhub ja esialgne plaan oli ta normaalselt sõitma saada kogu selle kompotiga, kuna komtressoril on throttle body'st bypassina kasutatav väljavõte sai see klaasiliimi täis lastud ja hoovastik küljest võetud, kasutusel on G60 originaal aju, juhtmestik on täiesti nullist uuesti tehtud Crank Oü poolt,sai tehtud ka torukolle roostevabast materjalist, downpipe 60mm rv, edasi kuni lõpuni 55mm tavaline must materjal kasutusel, lõpus originaal pütt veel hetkel. Salongis leidsi oma koha Boosti, A/F kell ja tahhokas lisakellade näol. Autole on paigaldatud TA Technix madaldusvedrud ja lühikesed sportamordid ( madaldust 60mm), kapotiall leidis koha Simoni Racing BOV, cooler on G60 kompressori oma esialgu kasutusel, cooleri torustik 60mm rv materjal. Vahetatud nuka simmer, termostaat koos kojaga, jahutusvedelik läks uus sisse, mootorisse läks Valvoline 5W30 Synpower FE täissünteetiline õli, käigukastis õli vahetatud. Eks kui midagi veel meelde tuleb, siis täpsustan või kui midagi huvitab, küsige. Praeguseks on asi niikaugel, et esimesed 200km sõidetud, liigub küll, segu on ilusti optimalis ka kiirendades, rõhku hetkel 0.7bar, kõik nagu toimib, kuid siiski ei toimi ka :-D Praegu on vaja esmajärjekorras tegeleda mõne probleemiga:
1: Kõrge tühikäik- pöörded ei lange alla 1500rpm tühikäigul, nii sooja kui külma mootoriga ( väike kahtlus on, et tühikäigumootor on süüdi selles).
2: Soojalt käivitub raskelt- tahab pikka käiamist enne, kui läheb ja kui läheb siis esimene gaasivajutus turtsub, kuid hakkab kohe normaalselt tööle.
''mõned'' pildid ka:
ostes oli selline:
Pilt
punavalged tagatuled:
Pilt
Pilt
Pilt
veidi läks madalamaks ka, aga oluliselt jäigemaks:
Pilt
talvevelgedega ( ATS Cup 14'', ääred sai ise ära poleeritud/lakitud ja keskelt mustaks), ette said ka klaarklaasidega tuled:
Pilt
Pilt
Suveveljed BBS RZ 15'' ( rehvid olemas 195/50/15 Hankook ventus Rs2'd):
Pilt
Mootori vahetusest midagi:
Pilt
Pilt
Pilt
Ja niisama mõned:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Praeguseks on jälle muudatused toimunud, mootoriruumis juhtmestik korrastatud ja seda elu veidi viisakamaks tehtud, esimesed tiivalaiendid ära kakutud, kuna need läti plastikud pole ikka õiged, meie talvega väiksemagi kokkupuutega läksid puruks, tagatuled said Hella Blackid nagu ka viimastel piltidel, ei oskagi rohkem midagi kirjutada, eks uuendan aegamööda


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.03.2011 0:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Arvan, et kõrge tühikäik ja halb käivitumine on suure tõenäosusega omavahel seotud. Kontrolli, kas tühikäiguklapile mingi vool peale tuleb (seda võib olla muidugi suht vähe, a la 20% PWM). Tavaliselt on nad ehitatud nii, et ilma vooluta jäävadki avatud või poolavatud asendisse.
Saad testiks tühikäiguklapi õhuvõtule pimeda ette (kui mootor välja ei sure, saab ta kuskilt mujalt lisaõhku) või tühikäiguklapi asemel mingi tavalise kraani panna.

Veider on see, et turbosse minev toru on peenem kui rõhu all olev sisselaske torustik. See on maksimumvõimsuse jaoks pudelikael või on siis jämedad torud liiga jämedad (tekitavad põhjendamatult lag'i).

Kas on plaanid midagi edasi ka aretada auto juures?

Jaksu!

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.03.2011 1:48 
Eemal

Liitunud: 29.12.2010 10:46
Postitusi: 8
Tühikäigumootorile tuleb vool peale, seda võin väita, ei tea ma küll, kas ta ka õieti töötab, teistel ei ole tähele pannud, aga sellel on nii kui süüte sisse keerad, siis tühikäigumootor hakkab plõksuma kapoti all, midagi tuleb meelde, et proovisin kapotiall kinni suruda klapi õhuvõttu, pöördeid tõmbas maha aga välja ei surnud minu mäletamistmööda, peab uuel nädalal uurima asja, kui tagasi Tartus olen, kusjuures külma mootoriga käivitub poolest pöördest, ainult töösooja mootoriga tahab käiamist. Tänud selle cooleri torustiku märkuse kohta, eks pean sellega midagi ette võtma siis, valmis ta sai tehtud olemasolevatest tükkidest lihtsalt.

Edasiaretamise kohapealt niipalju, et plaan on syncroks ta teha ikkagi kunagi ja ta paremini liikuma saada, kas siis suurema turboga või kuidas tahes, võiks liikuda paremini ikka edasi, kui mu igapäevasõiduk ( volvo s60 2.5T AWD 154kw) arvestades seda, et golfi mass on pool volvo omast, siis kui sellest g60'st saada kasvõi need tehasepoolsed kompressoriga andmed 118kw, võiks ta juba paremini liikuda, mida ta praegu mu tagumikudüno järgi mitte ei tee.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.03.2011 10:49 
Eemal

Liitunud: 27.10.2009 16:57
Postitusi: 130
Asukoht: L-Virumaa
Soovitan sul slle 5W30FE mootoriõli mõne viskoosema vastu vahetada kui tahad, et mootor natukene kauem kestaks. Näiteks 10W60.

_________________
Veermikuproff OÜ


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 50 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11