Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 10.05.2024 2:33

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 67 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.07.2005 9:20 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Tsiteeri:
Kas velje kaalu ka tead?


Minu teada on 5 zigeni kergeim odavama seeria velg FN01-RC

Pilt

Pro Racer kaalub 2lbs-i rohkem kui FN01-RC ehk siis 18 lbs. TQHQ kalkulaatori järgi = 8.164663 kg

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.07.2005 0:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 1:09
Postitusi: 236
Minu S14 kaalub 1253 kg, koos minuga 1335 kg

Tühjalt on 55,7% raskusest esiteljel, koos minuga esiteljel 55,1% kaalust

Autol on rasked 17" tänavaveljed, 10-15l pentsu oli sees

muidu oli tühi...arvatavasti umbes 5kg kergem üks 16" ratas

_________________
Tuuningjupid otse Jaapanist... http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.07.2005 17:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.05.2005 12:29
Postitusi: 196
Meil hetkel olemas esimene ja vist viimane komplekt Eestis KOSEI K1 TS NEON racing.

R17 - 6.3 kg
aukud 5*114,3 ja 5*100...

_________________
JS Power - Filmi 6, Tallinn
Performance & Tuning Car Parts


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.08.2005 23:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 1:09
Postitusi: 236
Veidike uut autopornograafiat :)

http://www.zone.ee/riceboy/uued/sx.html

Ütleme et on ka kõrgemaid autosid nähtud :-D

Pilt

_________________
Tuuningjupid otse Jaapanist... http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.08.2005 23:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
väga kena näeb ta sul välja praegu 8)

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.08.2005 8:21 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Krt

Vot selline tuuning on minu maitse, värvi osas, hmm, tee midagi matt-värviga, oleks väga unikaalne eesti mõttes. Samas sellele autole sobib ülihästi ka valge värv.

M

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.08.2005 13:00 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Tsiteeri:
Ütleme et on ka kõrgemaid autosid nähtud :-D


Mis vedrud alla läksid? Mõnusalt madal on, talvel saad igatahes lund lÜkkama hakkata.

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.08.2005 16:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.03.2005 14:30
Postitusi: 13
Asukoht: Jüri
väga kena!!!
tegin värvidest mõne VT, loodan, et ei pahanda :P

http://img102.imageshack.us/img102/1718/riiselsin0oe.jpg elektri sinine vms
http://img163.imageshack.us/img163/2208/riiskroom2wd.jpg kroom :P
http://img194.imageshack.us/img194/1571/riispunane9ch.jpg punane
http://img194.imageshack.us/img194/8350/riissinine1dr.jpg sinine
http://img343.imageshack.us/img343/825/riisveljevrv2ch.jpg ja midagi veljega sarnast


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.08.2005 17:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 1:09
Postitusi: 236
Thänks VT eest!

"Vedrud" on Cusco Zero-2R - Ringraja suunitlusega coilid millega "saab ka tänaval sõita"

Pilt

Inverted monotube disain! Tegurpidi keeratud amort ees nagu "päris rinkadel"

Reguleeritav auto kõrgus 0 kuni -70mm, vedru koormus (preload)...need siis omavahel sõltumatult...Amordi jäikus, ja esirataste kaldenurk

_________________
Tuuningjupid otse Jaapanist... http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.08.2005 21:00 
Eemal

Liitunud: 01.03.2005 22:36
Postitusi: 19
kui väga suur saladus ei ole siis palju sellised coilid maksavad?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.08.2005 15:06 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Mis su velje laius on ja rehvimõõt? Kapotialusest ka kõrge resoga pilte on?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.08.2005 16:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 1:09
Postitusi: 236
255/40/17 taga 9.5" velg

235/45/17 ees +20 mm spacerid 8.5" velg

Velg ja rehv istuvad omavahel perfektselt!

Siin ka kogu spec üleval, samuti esilehel uuendasin...

http://carrating.ee/car.php?523

Kapotialusest paremaid pole kui esimeses postis, midagi pole seal
muutunud ka

_________________
Tuuningjupid otse Jaapanist... http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.08.2005 9:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.07.2005 22:44
Postitusi: 73
Asukoht: Muraste
riceboy kirjutas:
Thänks VT eest!

"Vedrud" on Cusco Zero-2R - Ringraja suunitlusega coilid millega "saab ka tänaval sõita"

Pilt

Inverted monotube disain! Tegurpidi keeratud amort ees nagu "päris rinkadel"

Reguleeritav auto kõrgus 0 kuni -70mm, vedru koormus (preload)...need siis omavahel sõltumatult...Amordi jäikus, ja esirataste kaldenurk



Omale kah sarnaseid vidinaid vaja, KELLEGA PEAKS ÜHENDUST VÕTTMA?

_________________
CELICA TURBO 4WD
www.silberauto.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.08.2005 17:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 1:09
Postitusi: 236
Nii peab tõdema et asi on rajal suht pa*k...kui masin absoluutselt otse ei ole hakkab ka kolmandaga külge kiskuma...kui absoluutselt otse ei pidurda tõmbab jälle külje ette....kui lased enne kurvi teise sisse et käiguga pidurdada - jälle auto risti teepeal

Läheb käest ära nii äkiliselt et see on hirmus lausa

Esimesena lendab tagastabikas minema kas üldse...või tuleb originaal tagasi...Tundub et Cusco on siiski driftinguks seda mõelnud :-D

Eesmärk siis muuta auto kergelt alajuhitavaks...praeguse hyper-ülejuhitava asemel...

_________________
Tuuningjupid otse Jaapanist... http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.08.2005 18:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Eem,stabikavarras on siiski auto kere kaldumise vastu kurvis. Üle- või alajuhitavuse põhjuseid tuleb otsida esimese asjana kokkujooksust ees ja taga.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 67 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 69 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11