Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 11.05.2024 17:33

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 67 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.08.2005 18:08 
Eemal

Liitunud: 01.12.2004 11:06
Postitusi: 70
Kahju, et rohkem su masinat proovida ei saanud, kui need paar ringi, aga IMO pole olukord hoopiski nii hull kui kirjeldad - lihtsalt suhteliselt suure turboga autoga ringrajal sõitmist tulebki tükk aega õppida.

Sõita oli täitsa kihvt. Auto on kiire. Tagastabikaks võid muidugi stocki tagasi proovida küll - Jaapani setup'id on sellised ülejuhitavuslembesed jah.

_________________
http://opentrack.pri.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.08.2005 19:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 1:09
Postitusi: 236
Raceboy kirjutas:
Eem,stabikavarras on siiski auto kere kaldumise vastu kurvis.


See teebki auto ülejuhitavaks tagumise varda puhul...hirmjäikadel (jämedatel) taga-stabikatel näiteks Tanabe on peal kiri "Drift Spec"

Seda et Anderi arust väga hull ei olnud ma usun...aga hetkel auto ületab tugevalt minu sõiduoskuse :) Samas ka teist korda elus olin saugal...ja esimest korda sõitsin õiget pidi

_________________
Tuuningjupid otse Jaapanist... http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.09.2005 10:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:25
Postitusi: 250
Asukoht: Tallinn
Oot, sul ju differ ka vahetud. Vaatasin tc rp video ja suhteliselt väikese hoo pealt pidurdamisel võttis tagumise otsa ette. Äkki on sul LSD mehaaniline 2 way?

_________________
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.09.2005 13:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 1:09
Postitusi: 236
Differ ikka stock...mis see siis on tavaline 1.5 way eks....lihtsalt pea-ülekanne on teine (4.3 :-D ) Selline koos kerge hoorattaga tõmbab juba väga lõdvalt plokki tagumised rattad....

Ja otse ei seisa ta jah üldse...peab seda vahegaasiga mängimist õppima, ja Cusco taga-stabikas on ka juba maha võetud...see oli driftiks sobiv :)

Aga seda küll et tundub et differ oma tööd hästi ei tee...

_________________
Tuuningjupid otse Jaapanist... http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.09.2005 21:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.12.2004 16:10
Postitusi: 161
Asukoht: Tartu lähistel
Käisin Valteril külas ja piilusin natuke su autot :oops: Ei ole muud öelda kui ainult kiidusõnu ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.09.2005 10:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
nähtud, katsutud ja proovitud koos tartuvaimuga seda imelast ka eelmine aasta enne ülevaatust - no comments :)
kuhjaga kiidusõnu ainult Jaapani inseneridele ;)

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.10.2005 22:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 1:09
Postitusi: 236
MÜÜA!!

Tegemist on hobiautoga millega on ülivähe sõidetud (turbo 2000km, vedrustus 1000km vana jne) Alati parimad õlid, küünlad ja muu hooldus mis raha eest võimalik on.

müügi põhjuste üle diskuteerima ei viitsi hakata siin teemas

Kellel on reaalseid kogemusi autode müügiga eestist välja ja on võimelised seda autot pakkuma, paluks muga ühendust võtta. Mõistagi % müügist

_________________
Tuuningjupid otse Jaapanist... http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm


Viimati muutis riceboy, 26.06.2006 21:03, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.10.2005 16:53 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Kas pidurid on originaalid? Mis klotse kasutad? Kuidas ringrajal pidurid töötasid, oli märgata ülekuumenemist? Kas sellise võimsuse juures on S14-l üldse mõtet võimsamate pidurite peale mõelda kui ehitad tänavaautot ja ringarada ainult paar korda aastas hobikorras proovid?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.12.2005 2:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:25
Postitusi: 250
Asukoht: Tallinn
Ühe korra olen selle autos kõrval istunud, aga siis ei osanud vaadata - Kuidas GTRS spoolib? Millal vaakumist välja tuleb ja täislaksu kätte saab?

_________________
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.12.2005 13:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 1:09
Postitusi: 236
Klotsid on mul Endless NA-R 800C peavad vastu...kettad on orig suurusega aga sälkudega. Hea klots tegi ikka väga suure vahe sisse. Suuremad pidurid on vähemalt minu jaoks liiga kallis teema. Üldse üks kallemaid asju tuuningmaailmas!

Vaakumist tuleb GTRS iga pisema gaasivajutusega välja, kui just tuur 1000 kandis pole, rõhk seal 1bar juures nii 2800 juba. Istmesse tõmbab aga kuskil 3000-3300 kandis. Üldiselt väga raske jälgida ja täpselt öelda sest tahho liigub ikka väga kiiresti

Kuna auto on müügis siis võiks diskuteerida ka mis oleks reaalne müüdav hind autole?

_________________
Tuuningjupid otse Jaapanist... http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.12.2005 10:52 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Võiksid panna täpsema spec listi üles siis saaks tuletada.
Teadupärast tuunigu eest keegi raha tagasi ei maksa, vahel on isegi kasulikum juppedena müüa.
Auto ise:
Turbo:
Kolle:
Boost Contorller:
E-manage:
Coiloverid:
Veljed + kummid:
Pidurikettad + klotsid:
Sky Cooler :
Strut bar-id:
Rõhu ja Benakell:

Teadupärast tuunigu eest keegi raha tagasi ei maksa, vahel on isegi kasulikum juppedena müüa.
Pane hinnad juurde mis sa kola eest saada tahad.
Tsiteeri:
Kuna auto on müügis siis võiks diskuteerida ka mis oleks reaalne müüdav hind autole?

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.12.2005 0:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 1:09
Postitusi: 236
De-tuning läheks omakorda ka raha maksma...see poleks väike töö hakata seal asju stockiga asendama. Turbot näiteks polegi alles vana, pihustid+emanage jne seega peavad kõik oma kohtadele jääma...

Veljad ja vedrustus ainult võiks tulla kõne alla mis eemaldada

_________________
Tuuningjupid otse Jaapanist... http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm


Viimati muutis riceboy, 03.04.2006 17:47, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.04.2006 17:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 1:09
Postitusi: 236
:)

_________________
Tuuningjupid otse Jaapanist... http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm


Viimati muutis riceboy, 14.08.2006 23:41, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.04.2006 10:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Elektrooniline diferentsiaali lukusti - kuna sa sellise asja muretsenud oled?

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.04.2006 12:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 1:09
Postitusi: 236
Seal muud difri luku võimalust ei pakugi ...Kõrval on juba vihmasensor jne :-D

_________________
Tuuningjupid otse Jaapanist... http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 67 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 25 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11