Paar aastat tagasi sai uue "vana" El Camino ostu mõtteid mõlgutatud ja veidi netis ringi tuhnitud.
Eriti meele järgi olid just 3 gen 1968ja 1969 aasta mudelid. Pikka mõtlemist polnud 77a Camino müüki ja
mailid maaletoojate postkasti. Kuuke hiljem sain Tarmo Saarelt maili koos ühe 1969 aasta isendi piltidega.
Pildi peal tundus auto päris korralik olevat. Mootoriks mainiti 430 olevat. Kuna Chevy polnud kunagi 430
tootnud siis tundus asi veidi imelik olevat. Kapoti alust pilti tähelepanelikumalt uurides jäigi silma Buicki
kiri õhupuhastaja peal. Kiire googeldamise tulemusena ei tundunud see buicki 430 paha mõte, kuna sel olla
tehasest juba 360 hp. Kuigi oleks seal kapoti all rohkem chevy toodangut näha tahtnud. Kuna hind oli suhteliselt hea
selle aastakäigu kohta siis saigi ta ära tellitud. Mõnda aega hiljem saabus maaletoojalt maili et auto teel.
paar kuud ootamist ja selgus, et konteiner saadeti kogemata Klaipedasse. Krt. 2 nädalaga pidi Leedust
läbi Saksamaa Eestis olema. Läks veel paar kuud ja jõudiski konteiner lõpuks Tallinna. Mõned nädalad
paberite ootamist ja lõpuks 6 kuud peale tellimist ma ta kätte saingi. Hommiku kell 10 sadamasse ja kell 1 veeresin juba autoga
sadamast välja.
Algul sai proovitud mootorit vändast ringi ajada, ei midagi, nii kinni kui kinni.
Usast jõudis masin minuni ilma küünaldetta.
Järgmine mõte oli: egas midagi kaan maha ja vaatab, milles asi.
Kui kaane ükskord maha sai avanes just mitte meeldiv vaatepilt
Raisk!!!! oli esimene mõte.
Vähemalt pääses nüüd mootorikoodile ligi. Mootoriks osutus Buicki 425.
Kuna igasugune tahmine selle mootoriga edasi jännata oli kadunud läks pada müüki.
Juhuslikult sai kasutaja AndreesZ´i käest soetatud 2002a Corvette´i Ls1 mis juttude järgi oli väikese läbisõiduga.
Mingi hetk pandi mõte pähe, et see mootor tahab kindlasti turbot saada. Ja Andre promos veenvalt Bullseye toodangut, nii sai Eikki kaudu Usast selline vidin tellitud
Nüüd jälle aasta uus käes ja vaja edasi mõelda
Nüüd vaja hakata mootorile sisu mõtlema.
Usa foorumid räägivad, et stock vänt on hea kuni 1000hp, nii et see jääb alles, võibolla vaja veidi lihvida aga muidu on ok.
Kepsud kindlasti vaja uued ja H-beamid, igal pool räägitakse, et ülelaadimise puhul "must have"
Nüüd väike dilemma, valida kahe tootja vahel
Compstar´i kohta räägitakse kiidusõnu aga hind ka korralik
Teine valik Scat firma toodang on 150$ soodsam aga kvaliteedi kohta ei leia eriti infot.
Kui kellelgi kogemusi nende kepsutootjate kohta andku julgelt oma arvamusest teada, varsti varsti tahaks komplekti ära tellida