Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 2:28

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: 1969 Chevy El Camino
PostitusPostitatud: 02.01.2011 23:41 
Eemal

Liitunud: 01.08.2010 16:22
Postitusi: 8
Asukoht: Rapla
Paar aastat tagasi sai uue "vana" El Camino ostu mõtteid mõlgutatud ja veidi netis ringi tuhnitud.
Eriti meele järgi olid just 3 gen 1968ja 1969 aasta mudelid. Pikka mõtlemist polnud 77a Camino müüki ja
mailid maaletoojate postkasti. Kuuke hiljem sain Tarmo Saarelt maili koos ühe 1969 aasta isendi piltidega.
Pildi peal tundus auto päris korralik olevat. Mootoriks mainiti 430 olevat. Kuna Chevy polnud kunagi 430
tootnud siis tundus asi veidi imelik olevat. Kapoti alust pilti tähelepanelikumalt uurides jäigi silma Buicki
kiri õhupuhastaja peal. Kiire googeldamise tulemusena ei tundunud see buicki 430 paha mõte, kuna sel olla
tehasest juba 360 hp. Kuigi oleks seal kapoti all rohkem chevy toodangut näha tahtnud. Kuna hind oli suhteliselt hea
selle aastakäigu kohta siis saigi ta ära tellitud. Mõnda aega hiljem saabus maaletoojalt maili et auto teel.
paar kuud ootamist ja selgus, et konteiner saadeti kogemata Klaipedasse. Krt. 2 nädalaga pidi Leedust
läbi Saksamaa Eestis olema. Läks veel paar kuud ja jõudiski konteiner lõpuks Tallinna. Mõned nädalad
paberite ootamist ja lõpuks 6 kuud peale tellimist ma ta kätte saingi. Hommiku kell 10 sadamasse ja kell 1 veeresin juba autoga
sadamast välja.
Pilt

Algul sai proovitud mootorit vändast ringi ajada, ei midagi, nii kinni kui kinni.
Usast jõudis masin minuni ilma küünaldetta.

Järgmine mõte oli: egas midagi kaan maha ja vaatab, milles asi.

Kui kaane ükskord maha sai avanes just mitte meeldiv vaatepilt
Pilt
Raisk!!!! oli esimene mõte.

Vähemalt pääses nüüd mootorikoodile ligi. Mootoriks osutus Buicki 425.
Kuna igasugune tahmine selle mootoriga edasi jännata oli kadunud läks pada müüki.
Juhuslikult sai kasutaja AndreesZ´i käest soetatud 2002a Corvette´i Ls1 mis juttude järgi oli väikese läbisõiduga.
Pilt
Pilt

Mingi hetk pandi mõte pähe, et see mootor tahab kindlasti turbot saada. Ja Andre promos veenvalt Bullseye toodangut, nii sai Eikki kaudu Usast selline vidin tellitud
Pilt

Nüüd jälle aasta uus käes ja vaja edasi mõelda
Nüüd vaja hakata mootorile sisu mõtlema.

Usa foorumid räägivad, et stock vänt on hea kuni 1000hp, nii et see jääb alles, võibolla vaja veidi lihvida aga muidu on ok.

Kepsud kindlasti vaja uued ja H-beamid, igal pool räägitakse, et ülelaadimise puhul "must have"
Nüüd väike dilemma, valida kahe tootja vahel
Compstar´i kohta räägitakse kiidusõnu aga hind ka korralik
Pilt

Teine valik Scat firma toodang on 150$ soodsam aga kvaliteedi kohta ei leia eriti infot.
Pilt

Kui kellelgi kogemusi nende kepsutootjate kohta andku julgelt oma arvamusest teada, varsti varsti tahaks komplekti ära tellida

_________________
Upgrades.ee - Kasutatud võidusõidu varuosad
Kodulehed Keevinetist


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 1969 Chevy El Camino
PostitusPostitatud: 03.01.2011 0:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Scat on USA-s IMO odavama otsa tootja. Teeb ka VW-AUDI grupi autodele väga odavaid H-profiil kepse.
Teisest tootjast ei ole midagi väga kuulnud.
Kas Carillio, Auto Verdi, Arrow või mõni sarnane tootja ei paku soodsalt kepsu sellele mootorile?
Kuigi iseasi palju seal materjalil reaalset tugevuse vahet on, kui mõõdud ilusti paigas.
Hiina kepsudel paraku ei ole mõõdud alati paigas aga on väidetavalt ka tuntud nimedega Eestis probleeme olnud.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 1969 Chevy El Camino
PostitusPostitatud: 03.01.2011 1:20 
Eemal

Liitunud: 01.08.2010 16:22
Postitusi: 8
Asukoht: Rapla
Mihkel kirjutas:
Scat on USA-s IMO odavama otsa tootja. Teeb ka VW-AUDI grupi autodele väga odavaid H-profiil kepse.
Teisest tootjast ei ole midagi väga kuulnud.
Kas Carillio, Auto Verdi, Arrow või mõni sarnane tootja ei paku soodsalt kepsu sellele mootorile?
Kuigi iseasi palju seal materjalil reaalset tugevuse vahet on, kui mõõdud ilusti paigas.
Hiina kepsudel paraku ei ole mõõdud alati paigas aga on väidetavalt ka tuntud nimedega Eestis probleeme olnud.


Carillio on miski 1800$ kepsud mis on 3x kallimad kui callie compstarid
Auto Verdi vist ei tee kepse LS1´le kui teebki, siis väga vähe levinud
arrow ls1 kepsude kohta ei leia ka netist midagi

Scat ja compstar kepsud vist valmistatakse usas, nad seal jube uhked oma toodangu üle, ei tohiks hiinakad olla
Scat tegelikult vist rohkem väntvõllidele orienteeritud, kui kepsudele

_________________
Upgrades.ee - Kasutatud võidusõidu varuosad
Kodulehed Keevinetist


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 1969 Chevy El Camino
PostitusPostitatud: 03.01.2011 1:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Ma tõmban Scati Googlisse ja ainus mida ma sealt loen on see, et China, China, China. Igatahes pildil on küll 1:1 minu hiinas valmistatud Eaglitega. Mihkli käes olen ka erinevaid hiinakaid näinud, minu meelest tulevad nad kõik ühest tehasest. E. parimal juhul on toorik Hiinast ja Usa pinnal on avad mõõtu lastud.
Tsiteeri:
3) Connecting rods:
Eagle and Scat have been getting a bum rap because they are made in China. Eagle rods are forged in China and machined in the USA. The Scat rod is all Chinese made. I checked my records and in the last 18 months I have bought 14 sets of Eagle rods and 3 sets of Scat rods. One difference I have found between the 2 is the clearances and balance weights of the Eagles are more consistant than Scat. The last Set of Eagles I did where within 2 grams thru the set of 8 The Scats are ususally twice that. One thing that is common between the 2, and I think has caused the biggest problem for the uninformed, is all of the clearances (pin fit, rod bearing journal and side clearance) are all at the MINIMUM
clearance spec, if not tighter. I never have been able to use one out of the box. To me, this is a good thing. I can always take material out easier than putting it in. :)

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 1969 Chevy El Camino
PostitusPostitatud: 03.01.2011 2:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Seda, et enamus kepsutootjad hoiavad tihti MINIMUM mõõtu olen isegi täheldanud.
Aga Hiinaka puhul näiteks oli saalepesa pea 2 sajandiku ovaalne ja üle maksimummõõdu ehk siis saale oleks suure tõenäosusega pesas ringi käinud.
Samas SPM kepsud on kõik olnud väga kenasti ümmargused ning suht täpsed, mõni tõesti isegi tuhandik või kaks alla MIN mõõdu aga sellest ei ole probleemi olnud.
Lisaks mängib ka temperatuur mõõtmisel suhteliselt suurt rolli, kui ajada taga kolmandat komakohta.
Enamus mõõteseadmete täpsuski on 1 sajandik ehk siis 2/3 lubatud tolerantsist.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 1969 Chevy El Camino
PostitusPostitatud: 03.01.2011 20:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Väga tore projekt. El-caminosid juba aastaid kõvatanud :-D

Scat, Empi, Bugpack, CB ja Mofoco peetakse kõiki kvaliteedilt sarnaseks ja on nad tihti ka pildilt sarnased.....juba see fakt viitab hiina tootele. Kuidas seal nüüd usa ja hiina osa jaguneb pole mulle kahjuks teada kuid 1 kolmest variandist ta kindlasti on:

1) Toodetud hiinas ja usast tellides saad kauba siiski otse hiinast.
2) Toodetud hiinas, usa edasimüüja poolt kas juba hiinas või ameerikas kontrollitud ja edasi saadetud.
3) hiinas on toodetud vaid toorik ja lõpptöötlus on tehtud Ameerikas.

(Ise pean kõige reaalsemaks siiski teist ja kolmandat varianti sest scat on vähemalt põrnikate maailmas "tootja" kellel on nii lai tootevalik et saab peaaegu terve mootori vaid nende osadest kokku ja usas nad neid ka koostavad)

hiina või mitte hiina. Kontrollima ja üle mõõtma peaks misiganes tootja kepsud arvestades seda, kui väike lisatöö see on kuid kui suure hävingu see võib kaasa tuua. Scati vändad käivad samuti 10000 RPM kuigi maksavad kordades vähem kui läbinisti USA toode.

Even broken clocks are right twice a day :kill

Kas sa muidu mitte capri fänn polnud ;)

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 1969 Chevy El Camino
PostitusPostitatud: 03.01.2011 22:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.08.2007 12:56
Postitusi: 273
Asukoht: Harjumaa, Kose
Kusjuures Carillio kepsust ka kuuldud, et asjad ovaalsed. Windorfis tiit ütles, et markeli supra mootoril olid carillo kepsud olnud ovaalse avaga. Soomes oli asi korda tehtud....
Sähh sulle, et asi parem toodang :?
Kusjuures siiamaani kahetsen, et sai sulle see mootor müüdud. Oleks ise tahtnud sellest midagi head teha. Samas kuna ise fordi fänn rohkem, siis piilun praegu mustangi 4.6 v8 mootoreid. Hakkaks millagil midagi uut ja huvitavat tegema ;)

_________________
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost

Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 1969 Chevy El Camino
PostitusPostitatud: 04.01.2011 0:48 
Eemal

Liitunud: 01.08.2010 16:22
Postitusi: 8
Asukoht: Rapla
Capri oli mul jah ennem caminosid, punane Capri 1 numbrimärgiga.

Kepsude kohta niipalju et igalt poolt käis läbi et saad täpselt niipalju kui maksad, mõtlesin, sitta kah ja tellisin Eikki käest 600$ Callie Compstarid ära. Foorumites räägitakse, et õigete poltidega kestavad 1000hp kenasti ära

_________________
Upgrades.ee - Kasutatud võidusõidu varuosad
Kodulehed Keevinetist


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 1969 Chevy El Camino
PostitusPostitatud: 04.01.2011 1:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
No sinu eelis on see, et sul on kepse 2x rohkem kui tavalisel mootoril ehk siis stress kepsudele on 2x väiksem.
Pean siis silmas näiteks 500hp 4sil mootoriga võrdlust. Sul tuleb sama stress 1000hp peal.
100hp per keps kannatavad ka osad stock jupid välja, seega H-profiilile peaks 125hp olema lumme kusta.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 1969 Chevy El Camino
PostitusPostitatud: 04.01.2011 19:44 
Eemal

Liitunud: 01.08.2010 16:22
Postitusi: 8
Asukoht: Rapla
Nunii kepsud tellitud, valisin siiski Callie compstar´id usa foorumites andi mõista, et see kindel valik

Nüüd vaja kolbe mõtlema hakata.

Siit sealt lugedes on silma jäänud, et vaja 2618 alloy kolbe. Kuna surveaste võiks sinna 9.5 kanti jääda, siis peaks dish kolbe vaatama.

Imelikul kombel on kõik aftermarket kolvid väheke suuremad, kui originaal silindrimõõt. LS1 bore on 3.898 aga kolvid enamasti 3.905 ja suuremad.
Järelikult peab laskma silindreid suuremaks hoonida, kuigi lootsin et ei pea neid näppima.

Jube kirjuks läheb silme ees, kui erinevate kolvitootjate kiidulaule lugeda.


Kaaned jäävad tõenäoliselt originaalid, vaatab mis windorf nendest välja võlub, samas pole niikaugele veel mõelnud. Esialgu tahaks alumise poole pommikindlaks saada

_________________
Upgrades.ee - Kasutatud võidusõidu varuosad
Kodulehed Keevinetist


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 1969 Chevy El Camino
PostitusPostitatud: 04.01.2011 21:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Miks sa tahtsid kasutada originaal, väga suure tõenäosusega ovaalseid silindreid, tutikate kolbide jaoks?
IMO on see iseenesest mõistetav, et plokk tehakse ka uueks, kui kolvid uued pannakse.
Aga eks neid tõekspidamisi on erinevaid.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 1969 Chevy El Camino
PostitusPostitatud: 04.01.2011 21:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.08.2007 12:56
Postitusi: 273
Asukoht: Harjumaa, Kose
See mootor sõitnud kõigest 25000 ja ma ei usu, et seal silindrid väga ovaalsed on....
Samas saab ju üle mõõta, et kindel olla.

_________________
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost

Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 1969 Chevy El Camino
PostitusPostitatud: 21.01.2011 0:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.12.2010 13:23
Postitusi: 43
keevitaja kirjutas:
Pilt


Tekkis küsimus,et miks see blokk selline seest on?Mis vedelikud need veel silindrites on?

_________________
G3 3.2 VR6


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 1969 Chevy El Camino
PostitusPostitatud: 21.01.2011 2:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
mina vasakult loeksin dosool, vesi+rooste, enamvähem puhas ja õli-vee-rooste segu :kill

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 1969 Chevy El Camino
PostitusPostitatud: 21.01.2011 10:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.06.2007 17:32
Postitusi: 212
Asukoht: Soome
Plokk, nagu valgusfoor :)

_________________
BMW M52 328i turbo


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 39 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11