Niisiis, tehtud ta ongi lõpuks... Õunde jõulukink... Ostsin oopeli...
Läks nagu alati, päris seda, mida ma soovisin, ei saanud, aga noh, ligilähedale
Minu arvates on siis suurimateks probleemideks kasti puudumine ja automaatkasti olemasolu.
Viimane saab varsti lahendatud, aga katust vast esialgu maha lõikama ei hakka küll
Tegemist siis VT seeria Holden Commodore sedaaniga. Edasi liigutab teda 3.8 Buicki V6.
Jõudu on hetkel 147kw, aga selle loodame ikka kahekordistada vast küll
Mootori ja tagarataste vahel on õnnetu automaatkast, GM-i 4L60-E, mis asendub esimesel võimalusel Getrag260-ga.
Tagarattad keerlevad mõlemad, ehk isend omab LSD difrit. Viimane tuleb aga arvatavasti asendada vähe elujõulisema unitiga.
Tehniliselt sai auto ülevaadatud ja kõik tundub A1. Õli ja genekarihm tuleb küll varsti ära vahetada, aga hetkel tundub see ka kõik.
Opelile omaselt on siin-seal natuke roostet, ei midagi tõsist aga mõtlen osade detailide kerge respray peale. Siit-sealt on ka lakki kooruma hakanud, aga see on siinse päikese all üsna normaalne.
Kuna õhtu on üsna hiline siis ma pilte hetkel tegema ei hakka, lisan vaid illustratiivse pildi samavärvi isendist
Kui töölt vabam, eks klõpsib pilte kahh..
Edasistest plaanidest. Umbes kuu aega puhata ja trippida ning siis paigaldada hangitud Holset HX40, 120mm paks cooler (kui mahub
), mõned meetrid 3'' sumpatoru jne. V.l kollega plaanin ghetto style'i, kasutan originaale, millele viskan kõverikud otsa.
Lahendamist vajab veel mootorijuhtimise osa, mis vedeleb kusagil eestis ning pihustid tuleb ka arvatavasti tellida.
Jõudu? Loodaks rohkem kui 147kw