Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 5:51

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 47 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 23.12.2010 16:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
Niisiis, tehtud ta ongi lõpuks... Õunde jõulukink... Ostsin oopeli...
Läks nagu alati, päris seda, mida ma soovisin, ei saanud, aga noh, ligilähedale :)

Minu arvates on siis suurimateks probleemideks kasti puudumine ja automaatkasti olemasolu.
Viimane saab varsti lahendatud, aga katust vast esialgu maha lõikama ei hakka küll :)

Tegemist siis VT seeria Holden Commodore sedaaniga. Edasi liigutab teda 3.8 Buicki V6.
Jõudu on hetkel 147kw, aga selle loodame ikka kahekordistada vast küll :)

Mootori ja tagarataste vahel on õnnetu automaatkast, GM-i 4L60-E, mis asendub esimesel võimalusel Getrag260-ga.

Tagarattad keerlevad mõlemad, ehk isend omab LSD difrit. Viimane tuleb aga arvatavasti asendada vähe elujõulisema unitiga.

Tehniliselt sai auto ülevaadatud ja kõik tundub A1. Õli ja genekarihm tuleb küll varsti ära vahetada, aga hetkel tundub see ka kõik.

Opelile omaselt on siin-seal natuke roostet, ei midagi tõsist aga mõtlen osade detailide kerge respray peale. Siit-sealt on ka lakki kooruma hakanud, aga see on siinse päikese all üsna normaalne.

Kuna õhtu on üsna hiline siis ma pilte hetkel tegema ei hakka, lisan vaid illustratiivse pildi samavärvi isendist :) Kui töölt vabam, eks klõpsib pilte kahh..

Pilt

Edasistest plaanidest. Umbes kuu aega puhata ja trippida ning siis paigaldada hangitud Holset HX40, 120mm paks cooler (kui mahub :) ), mõned meetrid 3'' sumpatoru jne. V.l kollega plaanin ghetto style'i, kasutan originaale, millele viskan kõverikud otsa.

Lahendamist vajab veel mootorijuhtimise osa, mis vedeleb kusagil eestis ning pihustid tuleb ka arvatavasti tellida.

Jõudu? Loodaks rohkem kui 147kw :)

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.12.2010 5:50 
Eemal

Liitunud: 24.12.2010 5:41
Postitusi: 3
Mart kas sa oled hulluks läinud? :lol: Mis selle kaunaga kavatsed peale hakata?Oleks võinud juba ford xr6 osta. See on juba tehasest turboga ja potensiaali rohkem.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.12.2010 11:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
Palun, sinul on võimalus tulla ja see osta!

Antud bjuuigi v6 omab minu arusaama järgi täitsa omajagu potentsiaali.

Aa, arenguplaanidest veel niipalju, et ma ei suvatse hetkel SC kolbe-kepse hankima hakata, kui vaja läheb, siis võtan juba korraliku sepissisu. Niikaua töristan aga orikatega.

Täna sai käidud töö kõrvalt ka manuaalkasti uurimas. Sisuliselt on ka kasti osas käed löödud.
Kogu hooratta-sidurimäng on muidugi puudu veel :(

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.12.2010 12:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
HX40 jaoks pole seda sepissisu vaja kah. Kui timinguga puusse ei pane, siis saad selle ka lõpuni puhuda.
L67 bottom end swap on bolt-on ja suht odav. Aga selle purustamiseks on juba HX50+ vaja.

_________________
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.12.2010 12:59 
Eemal

Liitunud: 24.12.2010 5:41
Postitusi: 3
mart154 kirjutas:
Palun, sinul on võimalus tulla ja see osta!

Antud bjuuigi v6 omab minu arusaama järgi täitsa omajagu potentsiaali.
Kogu hooratta-sidurimäng on muidugi puudu veel :(


Ei osta. Mul oli kunagi (tõsi natuke vanem mudel) comodore ja praegu sõidan jälle ühe commodorega ringi. Enam ei taha. :)
Eks igast autost saab asja. Ma lihtsalt ei saa aru milleks seda rauast kaantega kolakat vaja dooriks valida? :|
Good luck :car


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.12.2010 14:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2009 15:18
Postitusi: 105
Asukoht: Rakvere
Mis aastakäigu mootor tal on?

_________________
Buick GN stage II


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.12.2010 14:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
vlzman kirjutas:
Mis aastakäigu mootor tal on?


1995-05 3800 Series 2 SFI V6 vin K RPO L36

200-205hp @ 5200 rpm
225-230tq @ 4000 rpm
9.4:1 Compression
FWD and RWD, balance shaft, crank driven oil pump, DIS, hydraulic roller camshaft, integral PCV, roller rocker arms
cast aluminum lower intake manifold; composite/plastic upper intake (FWD); cast aluminum upper intake (F-body / RWD)
22 lb/hr injectors

_________________
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.12.2010 11:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
Lõpuks pilti kah...

Pilt

Pilt

Pilt

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.12.2010 12:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
Remondipäevikusse.
215000km.

Õli Liqui Moly Race Tech GTI 10w60,
Õlifilter Ryco valikust,
Õhufilter Ryco valikust,
Gates'i genekarihm.

Ning endale kingituseks Haynesi remondimanuaal! :)

Lisaks sai ka uuritud airconi mittetöötamise tagamaid.
Hetkel paistab 2 põhjust olevat. Tundub gaasist üsna tühi olevat ning ajust ei tule releele (õiget) signaali peale. Tester näitab 12v asemel umbes 5v...

Gaasiprobleem saab homme ehk lahendatud (kui ei leki).
Relee juhtimisega on keerulisem. Usun, et paigaldan sellele manuaalse juhtimise. :)
Kuigi väike lootus on, et ehk siis kui aju korraliku rõhusignaali saab tagasi, taastub ka selle töötamine.


Auto on minu käes nüüd umbes 2000km sõitnud. Esmamuljed ütlevad, et juhitavus on üsna ameerikalik: ülevõimendatud pehme laev.
Lisaks ajab ka see automaatkast mind kohutavalt närvi. Umbe aeglaselt toimivad kickdownid ning piirab meeletult tippkiirust.
Nimelt saavutatakse tippkiirus (~200kmh) kolmanda käiguga. Põhjagaasiga keeldub kast neljanda peale vahetamast. See-eest see 200 tuleb üsna kiirelt kätte... :)

Ahjaa, see laev kaalub koos minuga ~1790kg.

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.12.2010 13:19 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Kuidas sul õnnestus kõikide musklite ja UTE'de kõrvalt endale vana oomega soetada ? :burn
Lisanditeks veel tomaat ja paadiankrust jõuallikas - mitte et oomega nendetagi eriline unelm oleks :-D
Kindlasti on ka vajalik kasutada "racing õli" ja selle vahetusest veel siia foorumisse kirjutada.

Auto on iseenesest tolle mandri kontekstis vist täitsa aus - kui kliima töötaks :-D
Aga turboclub ?

On küll jõulud, aga ei suutnud mitte vaiki olla :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.12.2010 16:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
No rahu nüüd. Las ma puhkan. Turbovidinad on workshopis. Minust 650km kaugusel, no tõesti ei viitsi neid pildistama minna hetkel! :)

Automaatkasti kohta niipalju, et 95% siin riigis liikuvaid autosid on autkastiga. Ja nende ülejäänud 5% otsa sattumine on juba hinna tõttu üsna mõttetu tegevus.


Tegelikult on mul Buicki tarkadele küsimus... Kas te poisid teate, kas see mootor on externally või internally balanced?

St, kui ma nüüd manuaali hooratta sinna otsa viskan, kas ma pean selle flexplate järgi balansseerima või võin lihtsalt otsa visata?

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.12.2010 23:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
mart154 kirjutas:
Tegelikult on mul Buicki tarkadele küsimus... Kas te poisid teate, kas see mootor on externally või internally balanced?

St, kui ma nüüd manuaali hooratta sinna otsa viskan, kas ma pean selle flexplate järgi balansseerima või võin lihtsalt otsa visata?

All versions of the 3800 Series 2 and 3 engines (SC and N/A) are EXTERNALLY balanced engines. Both the harmonic balancers/pulleys and flywheels/flexplates used on these engines have counterweights built into them - which means they are NOT neutrally balanced items. Furthermore, the SC versions of these engines have more external counterbalance (I think it is around 40 grams more) vs. N/A versions; which means not only do the flywheels/flexplates have different amounts of counterweight, but so does the harmonic balancer pulleys.


Ideaalis viid töökotta kogu kompoti, aga kulibini variant on tõesti flexplate järgi balanssi ajada.

_________________
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.12.2010 17:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
flexplate/flywheel
Loen välja, et nendel kasutatakse ka hoorattaid. Tuleks siis võtta antud hooratas, kast, sidur jne... Kuda neil üldse sidurite aftermarket on või peab kompunnima? Opeli diffreid olen nädalaga 2tk lasknud.
Fog on tõesti ka antud teemal see mees kellega konsulteerida.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.12.2010 19:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
Hoorattaga on suht lihtne, mine suvalisse jupipoodi ja küsi 1996 firebird 3.8 manuaali hooratast. Maksab näiteks rokautos uuena $60.

_________________
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.12.2010 21:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.10.2005 20:12
Postitusi: 289
Asukoht: Tartu
on siis sellel autol mingi eelised tavalise omega ees?

_________________
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 47 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 25 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11