Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 16:40

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 47 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 31.12.2010 23:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
Mina seda 4L60E kasti maha ei mataks tegelikult. Sellest on suhteliselt lihtsalt võimalik teha ka piisavalt manuaalne variant.
Sellel ajul on olemas kaks erinevat käiguvahetustabelit ning ots nende vahel valimiseks(sporty shift mode).
Kui sinna teise tabelisse kirjutada numbrid selliselt, et olenemata kiirusest viimase käigu sisse paneks(1mph=2 2mph=3 3mph=4) siis saab käiguvalitsaga käike raiuda. Nimelt kui see OD-s on, on alati 4, D peal 3, 2 peal 2 ja 1 peal 1. Kui sinna lisada shift kit ja korralik rathet shifter, et saaks käike üles ja alla raiuda on tulemus päris hea.

Või siis vähemalt lükkaks kasti swapi edasi, enne puhuks selle mootori käima.

Ma pole küll 100% kodus S2 stuffiga, kuid vist on selline shopping list:
pihustid, LT1 maf, bensiinipump, sl kolles PCV ära killida, torutööd, lamda bung DP-sse. Kolles olev sureb turbo rakenduses väga kiiresti(omast kogemusest).
Originaal ajuga saab täiesti hakkama, gmtuners.com-ist Ryan aitab sul sinna softi sisse saada. OBD2- scanneri ja progejaga on see aju vägagi moditav, mitte mingit mõtet pole standalone peale minna.

_________________
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.01.2011 8:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
M-kastidega on siin nii et VT kerele hakati toppima Getrag260-t, mis on minu kogemuste põhjal üsna pandav variant. Leidmine on küll muidugi pita.
Rohkem leitavad on eelmise generatsiooni pealt T5 kastid koos juurdekuuluvaga...

Aga OBD-ga on väike teema, nagu ma aru olen saanud, siis mingi hetkeni 98 aastal oli see OBD bullshit. St, mul pistik on, aga töötab see stiilis OBD1. Shordin 2 klemmi seal ära, saan vilgukoode lugeda jms.

Haynesi manuaali pole ka hetkel ees, aga mälu järgi seal soniti, et pean väga tähelepanelikult vaatama, mis OBD tool osta tuleks, sest enamik neist ei tohiks tegelt töötada.

Mulle siiani tunduvad need orikad ajud üsna hirmsad, kui aus olla :)

Edit: kiire research aju kohapealt näitab, et kohalikud vennad teevad tuunimisel L67 ECU conversioni...
Võimalik siis, et aussied on selle ecoteci nime kleepimisega L36-le midagi selle ajuga kah?

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.01.2011 5:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.03.2008 15:17
Postitusi: 269
Asukoht: Reston, Virginia, USA
Getragi saaks Sulle siit:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/GETRAG-2 ... ccessories

Võin ka mujalt turult otsida, kui soovid.

Kui see sobiks siis oleks see vähe odavam ka:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MANUAL-T ... ccessories

_________________
Aitan kaupadega USA-st. Ebay, paypal-iga maksmine, kaupade transport.
Pisikesest mutrist kaatriteni välja. Ise asun USA-s.
http://www.estperformancegroup.com
http://www.facebook.com/estperformance


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.01.2011 12:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
Ainuüksi käigukastist on mulle vähe kasu. Ikka tuleb otsida üks kohalik VT sest lisaks kastile on ka kogu sidurimängu vaja, käiguhoovastikku, kangi, plastikuid jne jne... :)

Ja vabanda, et ma Sulle pihustite kohapealt veel vastanud pole, mulle pakuti just siinsamas kõrvaltänavas paari setti, pole jõudnud lihtsalt uurima, mis värgid on.

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.01.2011 13:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
ott5 kirjutas:
on siis sellel autol mingi eelised tavalise omega ees?



Pikem, laiem, kõrgem, suurem, raskem :)

Mikromootoreid valikus pole olnudki! :)
Ja isegi neljakesi tagaistmel ei ole veel kitsas olnud! :)

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.01.2011 23:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.10.2005 20:12
Postitusi: 289
Asukoht: Tartu
mart154 kirjutas:
ott5 kirjutas:
on siis sellel autol mingi eelised tavalise omega ees?



Pikem, laiem, kõrgem, suurem, raskem :)

Mikromootoreid valikus pole olnudki! :)
Ja isegi neljakesi tagaistmel ei ole veel kitsas olnud! :)


oki, siis küll. Niisama vaadates tundub täitsa sama.
Mootor suur küll aga stockis jääb MV6-le numbritega alla.
Aga seda kindlasti edasi palju lõbusam aretada.

_________________
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.01.2011 0:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.03.2008 15:17
Postitusi: 269
Asukoht: Reston, Virginia, USA
mart154 kirjutas:
Ainuüksi käigukastist on mulle vähe kasu. Ikka tuleb otsida üks kohalik VT sest lisaks kastile on ka kogu sidurimängu vaja, käiguhoovastikku, kangi, plastikuid jne jne... :)

Ja vabanda, et ma Sulle pihustite kohapealt veel vastanud pole, mulle pakuti just siinsamas kõrvaltänavas paari setti, pole jõudnud lihtsalt uurima, mis värgid on.


No eks sa anna teada.. küll selle täiskomplekti ka Sulle leiame ;)

Eikki

_________________
Aitan kaupadega USA-st. Ebay, paypal-iga maksmine, kaupade transport.
Pisikesest mutrist kaatriteni välja. Ise asun USA-s.
http://www.estperformancegroup.com
http://www.facebook.com/estperformance


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.02.2011 0:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.11.2008 21:27
Postitusi: 210
Asukoht: Soome/Eesti
3,8l ja kuidagi ümarama kujuga :-D

_________________
2.9 V6 RWD
2.0 Turbo RWD
1.8T 4WD


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.02.2011 14:32 
Eemal

Liitunud: 28.11.2005 20:46
Postitusi: 92
Üldiselt tänavapealt on silma jäänud, et nad orginaalis ainult lörisevad palju ning edasi ei liigu muhvigi. Muidugi Motorplexil oli igal teisel ülelaetud Holden või Ford mis suutis vabalt mõnisadameetrit kummi põletada ning lõpus ka ise põlema minna :D Aga loodan, et lõpp tulemus on midagi huvitavat või vähemalt huvitavam kui teistel WA-s. Palju edu !

Tom


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.02.2011 11:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
Motorplexi üritustest katsun mingi aeg väikse artikli teile kirjutada :)
Päris hää on elu, kui elad liimirajast umbes 10km kaugusel :)


Aga auto kohapealt... Paaki on roninud Walbro 255 pump, olude sunnil. Ja pihustid, 720cc ootavad ka juba riiulis.

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.04.2011 15:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
Oskate soovitada mulle paremat turbot?
Otsustasin, et suvaline rekkaturbo pole ikka hea.

Tahan midagi uut, suurt ja head. (Odavat kahh! :D )

Märksõnadeks 500 kuni 600 jõudu ja võimalikult kiire spool.

3.8 buicki L36.
Comp ratio on 9.4, mille saan vajadusel alandada 8.5 peale. Pigem väldiks seda, kui vähegi võimalik.

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.04.2011 16:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Ära siis osta suvalist, vaid osta hea.

Selle jõu jaoks on parim valik HX40 (Super) 17-19 turbiinikojaga (arvestades 9,4:1 surveastet).

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.04.2011 17:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
Oskad sa näiteks põhjendada, miks eelistada antud Holsetit Garreti 3788R'ile?

Viimane arvatavasti oleks valikus .89 kuumakojaga.

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.04.2011 18:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
See L36 hingab sarnaselt natuke järgiaidatud 109-le, seega:

Pilt
Pilt

Kuna need on tegelikult garrettiga pea 1-1 võid suurust siit arvestada, aga reaalselt garretti osta.

Odavalt kipub neid müügis olema siin.

Edit: Näiteks 6152 500 raha eest.

_________________
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.04.2011 18:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
mart154 kirjutas:
Oskad sa näiteks põhjendada, miks eelistada antud Holsetit Garreti 3788R'ile?

Viimane arvatavasti oleks valikus .89 kuumakojaga.



Näiteks vähemalt sama hea ja kohati ka parema efektiivsuse, hinna ja töökindluse poolest? Kui loed siinsamas Lugejate autode all üht Supra teemat, siis seal on ühes toodud näites isegi spoolivahe võrreldes GT3582-ga HX40 Superi kasuks, kuigi viimane on puksidel turbo.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 47 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 50 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11