Kuna selle aja üle laetud golfe on Eestis väga vähe siis mõtlesin, et ehk pakuks kellegile see teema huvi ning võibolla tekitab samasuguseid haigeid veel juurde...
Golf sai ostetud siis esimeseks liikumisvahendiks 1999 aasta lõpus. Ostes oli Eestis sõitnud ca nädala. Auto oli täiesti originaalkonditsioonis ja praegu võin julgelt öelda , et oli tõesti heas korras.
Auto oli ostes siis selliste andmetega:
VW Golf 2 GL
1990 aastal toodetud
1.6 liitrise töömahuga Pierburgi karburaatori ja 51 kw-ga kapotiall
punast värvi - kood la3z (bordoopunane)
täiesti originaalkorras
Praegu on siis seis järgmine:
Auto oli ostes siis selliste andmetega:
VW Golf 2 GL
1990 aastal toodetud
1.6 liitrise töömahuga Pierburgi karburaatori ja 51 kw-ga kapotiall
punast värvi - kood la3z (bordoopunane)
täiesti originaalkorras
Praegu on siis seis järgmine:
MOOTOR
PG koodiga 1.8 liitrine G60 kompressoriga varustatud
Tehaseandmed:
kW@rpm: 118@5600
Nm@rpm: 225@4000
Mootor on läbinud sellise "peaaegu" kapitaalremondi. Kahel plokil sai kõik tolerantsid üle mõõdetud ja valitud vähem kulunud plokk aluseks. Kepsud ja kolvid on tasakaalustatud
Kolvi kaal - (kolb koos sõrmega):
1. 519.10
2. 519.03
3. 519.08
4. 519.11
Kepsu kogukaal:
1. 684.14
2. 684.05
3. 684.08
4. 684.09
(super töö by Lembit). Plokk hoonitud.
Ploki kohta pilte:
1
2
3
Plokikaas:
*7mm säärega klapid (originaalid 8mm) ja juhtpuksid
*väljalaske klapid roostevabast ja 1mm suuremad
*uued klapivedrutaldrikud, tõukurid, pudi-padi
*ise ja hästi :P porditud kanalid
*raadiusega lõigatud klapipesad
*klapid töödeldud parema voolavuse eesmärgil (back-cut, sääre ja taldriku kuju ja viimistlust muudetud)
Vahepealses etapid tehtud mõõtmistulemused olid järgmised:
sisselaske kanali voolavus 2mm klapitõusul paranes ca 10%
sisselaske kanali voolavus 6mm klapitõusul paranes ca 7%
sisselaske kanali voolavus 12mm klapitõusul paranes ca 29%
ja väljalaske kanali kohta:
2mm tõusul ca 19%
6mm tõusul ca 2%
12mm tõusul ca 18%
Graafikud ja täpsemad andmed leiad
SIIT ja
SIIT
Hetkel nukkvõll ja klapivedrud standardtükid ja vanad.
Pilte plokikaane kohta:
sisselaske kanal
väljalaske kanal
väljalaske kanal 2
uus ja vana klapp
KOMPRESSOR on läbinud remondi (uued tihendid, simmerid ja laagrid) ja ka väikse kohustusliku tuuningu. Mujal maailmas tuntud nö. RS treatmendi all
KÄIGUKAST on 020 tüüpi ja 2y koodiga. Kasti on analoogselt teiste oluliste agregaatitega lahti ja kokku käinud korra. Selle käigus sai mõned simmerid kastis vahetatud, peaülekande needid poltide vastu vahetatud, sisu üle vaadatud ja kasti Redline MTL õli kallatud (reklaami järgi peaks vist parim õli maailmas olema :D ). Kasti peaülekanne on ilmselt syncro golfi oma (vahetatud) kuna maanteel 100km/h = ca 3600-3700 pööret. Rajale sobib kast ideaalselt - Sauga väikest ringi sõites kiireimal sirgel ennem pidurdust oli 5. käik ca 5000 RPM.
Pildid:
1
2
Sidur on Sachsi 16V GTi komplekt (210mm). Hooratas 8v Gti pealt pärit ja vist kõige kergem, mis sellise setupiga võimalik panna (võrdluseks G60 hooratas 228mm kaalus mingi 9.5 kg, minul kasutusel olev kaalub 4.5kg kui mälu ei peta).
Summuti
2008 Hartmann Racing koostevaba torukollektor + kogu väljalase 2.25"
Jahutuse eest hoolitseb vist pea kõige suurem radikas, mis golfile ette pandud. Samuti on paigaldatud Golf 1 GTi õliradikas, mis peaks tagama normaalse õlitemperatuuri ka suuremate koormuste korral. Radikate kinnitamise jaoks on tehtud ette eraldi raam ja tala, kuna muidu läheks 3 radika (jahutus-, õli- ja vesi-õhk intercooleri veeradika) ette paigutamisega keeruliseks ja kitsaks.
Vesi-õhk tüüpi vahejahuti (XS power).
Pilte:
vahejahuti valmistamine vol.1
vahejahuti valmistamine vol2
2/3 radikatest paigas
lähivaade
Muud pudi-padi, mis kapotialusega veel meelde tuleb:
aku viidud pagasiruumi, ning kinnitatud 8mm keermelatiga kere külge
juhtmestikku korrastatud, et ei oleks selline segadus kapotiall
kapotialt liigsed augud kinni keevitatud
Pilt 1 - algmaterjal
Pilt 2
Pilt 3
PIDURID-VEERMIK
pidurid ees: Corrado G60 280mm (11") diameetriga ventileeritavad kettad, G60 supportid-kelgud, Ferodo punases pakis klotsid (mitte täis-racing variant, pigem selline mild track).
pidurid taga: standard trummelpidurid (ketastega sild olemas - paigaldamine aja küsimus).
muud modifikatsioonid: piduri peasilinder Corrado G60 oma 22.2mm läbimõõduga, elektriline pidurivõimendi asendatud vaakumvõimendiga, ABS süsteem eemaldatud, regulaator eemaldatud.
Veermik jm: Passat GT käändteljed, golf 2 GTi16V poolteljed, Opeli õõtsapuksid
Vedrustus ees: Weitec coiloverid
Vedrustus taga: Weitec -40mm vedrud ja amordid (peaks teoreetiliselt olema võimalik 3-s astmes reguleerida kõrgust alt ära võttes, pole veel proovinud).
Veljed:
tänavaratas BBS corrado G60 originaal 15x6.5" ET33, tehtud sirgeks ja värvitud mattmustaks + 25mm vaheflantsid per ratas.
Pilt
Pilt2
Rehv: Yokohama A520 195/45 R15
rajaratas: OZ 15x7" ET 30 kanti, vaheflantsiga,
Rehv: Toyo Proxes R888 205/50 R15
SISU
*Ees Corrado istmed (sobivad golf 1:1le ilma muudatusteta)
*Taga tavalised klapitavad. Kaetud musta naha ja alcantara laadse tekstiiliga.
Pilt 1
Pilt 2
Pilt 3
*El. aknatõstukid
*El. peeglid
*16V Gti kelladeplokk
*Simoni Racing rool
*Esiuksed-tagumised küljepaneelid pigimatitatud
*Autogauge smoke series kellad:
-segu
-boost
-oil pressure
-shiftlight
VÄLIMUS
* Laiad stanged, tagumisse paigaldatud reg.nr
* US numbrid
* Kõik tuled vahetatud kaasaegsemate vastu
* dbadged
* Audi ukselingid
* Küljesuunad, tagaluuk, liistud, antenn shavetud:)
* Lester´i kulm (plastik mitte fiibriporno)
* Paigaldamata Kamei tagaakna tiib (nagu stock tiib, natuke suurem ainult)
* Jetta tulede alune liist
* Värvitud üleni ja korduvalt osaliselt
Mõned vanemad aga ilusad pildid by
pprz
1
2
3
Mootoriruum:
Pilt 1
cheers