TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Nissan 200sx S13 - Palu
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=8330
4. leht 4-st

Autor:  Astrona [ 09.04.2012 16:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200sx S13 - Palu

Nii palju kui mina tean, siis CA originaal aju vahetab detonatsiooni korral süüte kaardi teise vastu, jama on aga selles, et see teine (low-octane) kaart sisaldab täpselt sama süütenurka :)

Miks läks üks kolb? Sest teised ei jõudnud minna.
Ehk pääses õli silindrisse. Näiteks murdus eelnevalt rõngas. Ja suva tankla 98 ei pruugi kah sama olla mis nimega 98.
Stroboga mõõtsid et süüde hiline? Kas vändaratas ikka näitab surnud seisu?
Tühikäigul võib paigas olla, aga kui CAS ja nukk on vanad kulunud, lõtkud sees, rihm lõdva jne siis eri-koormustel võib süüde 5 kraadi sinna tänna käia.
Ehk oli boosti liialt?

Tühikäigul juba deto? Oled kindel, et tühikäigu tõukuri kolinat silmas ei pea?
Mul näiteks läks 2 kolbi ilma, et oleks midagi kuulnud - Täis-boost ja pöörded, 3" otseläbi sumpa, pigita kere, kiiver peas. Naised saunas rääkisid, et kui segu on rikas, siis ei pruugi kuuldagi. Enivei kui steo-klappe või muud abinõud pole ja boosti tõstad ning lihtsalt tee peale paugutama lähed, siis polegi nagu palju muud tulemust oodatagi.

Autor:  Palu [ 03.05.2012 18:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200sx S13 - Palu

Astrona kirjutas:
Nii palju kui mina tean, siis CA originaal aju vahetab detonatsiooni korral süüte kaardi teise vastu, jama on aga selles, et see teine (low-octane) kaart sisaldab täpselt sama süütenurka :)

Miks läks üks kolb? Sest teised ei jõudnud minna.
Ehk pääses õli silindrisse. Näiteks murdus eelnevalt rõngas. Ja suva tankla 98 ei pruugi kah sama olla mis nimega 98.
Stroboga mõõtsid et süüde hiline? Kas vändaratas ikka näitab surnud seisu?
Tühikäigul võib paigas olla, aga kui CAS ja nukk on vanad kulunud, lõtkud sees, rihm lõdva jne siis eri-koormustel võib süüde 5 kraadi sinna tänna käia.
Ehk oli boosti liialt?

Tühikäigul juba deto? Oled kindel, et tühikäigu tõukuri kolinat silmas ei pea?
Mul näiteks läks 2 kolbi ilma, et oleks midagi kuulnud - Täis-boost ja pöörded, 3" otseläbi sumpa, pigita kere, kiiver peas. Naised saunas rääkisid, et kui segu on rikas, siis ei pruugi kuuldagi. Enivei kui steo-klappe või muud abinõud pole ja boosti tõstad ning lihtsalt tee peale paugutama lähed, siis polegi nagu palju muud tulemust oodatagi.

Ei olnud ikkagist surnud seisus, rihm oli vist ühe hambaga mööda, panin suure rihma rulli ja selle plekist noole abil..
Boosti vast oli ka palju, päris põhja ei lasknud kordagi kuid üle 1 bari proovisin mitte lasta, arvan, et läks ikkagist üle 1
Kolvi sain ilusti vahetatud ning kõik kokku, mootor töötas kohapeal normaalselt, ei ole ikkagist deto, hüdroka kolin vist jah, lasin käia veits, suretasin auto välja ning natukese aja pärast proovisin uuesti tööle panna ning tõmbas mootori kinni, selline tunne, et midagi oleks kuskil vahel, vändast saab võtmega veerand tiiru edasi-tagasi keerata, mõlemale poole keerates käib madal tõks. Vaatasin, et esimene silinder on natuke õline seest, teised tuhmid.. Hetkel nii koll ees, et ei viitsi uuesti lahti kakkuda, eks näis kuna motivatsiooni tuleb..

4. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/