TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Nissan 200sx S13 - Palu
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=8330
1. leht 4-st

Autor:  Palu [ 01.12.2010 14:40 ]
Teema pealkiri:  Nissan 200sx S13 - Palu

Sain ka lõpuks siis sellise pauguti omanikuks :)
Panin hetkel vanad pildid siia üles.
Peale ostsmist sain sõita ehk 1000km ja tuli korralik saale kolks sisse, nüüdseks mootor laiali võetud ja tahaks uue aasta alguseks saada kokku. Sees olid 0.25 saaled..
Varsti lisan ka pilte ja rohkem infot töödest kui ka juppidest mis saavad vahetatud. Käigukast teeb ka imelikku häält kui käiguga pidurdada, kohapeal kaob hääl ära kui sidur alla vajutada. Öeldi et turbo on seadistatud 0.7bar aga tegelikult oli väljalaske kollektoril mõra sees, alles kolmadaga tuli 1.5bar boosti. Kohapeal ei võtnud üldse üles.. Kes teab auto ajalugu see võiks rääkida midagi selle kohta :)
Apexi koonus, Suur Saabi IC, 3" summuti täies pikkuses koos downpipe'ga, torukollektor, KKK K26 turbo, Audi wastegate, Stage 2 chip, Plokikaas porditud, Metallist Cometic kaanetihend 1.9mm, Walbro 255l/h kütusepump Sees standard kolvid, kepsud, Orig. Visco LSD differ.

Pilt
Pilt

Autor:  -Erki- [ 01.12.2010 15:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200sx S13 - Palu

Palu kirjutas:
Kes teab auto ajalugu see võiks rääkida midagi selle kohta :)



Kunagi oli Võru 1 kiiremaid kui mitte kõige kiirem auto.

Autor:  jeff01 [ 01.12.2010 22:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200sx S13 - Palu

Teema algab saalekolksuga :-D
Mis saalede osas teha plaanid kui viimane remont sees on? Bluebirdi saaled?
Mismoodi sa kohapeal boosti proovisid saavutada?
k26ge on see normaalne, et enne kolmandat suurt midagi ei juhtu.

Autor:  ahto10 [ 01.12.2010 23:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200sx S13 - Palu

Siin kurdetud selle auto muredest:
viewtopic.php?f=1&t=6760
viewtopic.php?f=4&t=7015

Autor:  Palu [ 03.12.2010 21:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200sx S13 - Palu

jeff01 kirjutas:
Teema algab saalekolksuga :-D
Mis saalede osas teha plaanid kui viimane remont sees on? Bluebirdi saaled?
Mismoodi sa kohapeal boosti proovisid saavutada?
k26ge on see normaalne, et enne kolmandat suurt midagi ei juhtu.

Aga 0.5 on viimane remontmõõt ju :o ?
Mingi rõhu peaks ikka kohapeal sisse võtma?

Autor:  Aigo [ 05.12.2010 21:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200sx S13 - Palu

enamus turbokaid ei võta rõhku üle 0 bari kohapeal, J26'ga ongi datsunil see mure, et rõhu jaoks on vaja edumaad :lol: oli omal ka ca projekt K26'ga ja tean seda tunnet. Saalede osas mis ta on ca uus vänt oli mingi 3k minu mäletamist mööda sinna juurde saaled ja ongi toimiv asi jälle.

Kunagi oleks peaaegu omale soetanud selle isendi, kuid oma silmaga nähes on see ikka meeletu ront kui aus olla, värvitud on pehmelt öeldes Ši*asti, roostet rohkem kui vaja, esimesed istmed ikka väga ära lõhutud, kapotialune nägi ka kole välja, et kui vaatasid peale nägid, et miskit on tehtud, kuid ei näinud mingit pointi tehtud asjal, sest juhtimas "mingise" kiibiga aju, Peale proovisõitu selgus, et see karusloom lisakella augus oli kõige täpsemini näitav asi. alguses polnud hullu miskit, kui peeglisse vaatasin ja tagant suitsu nägin ja üle 3500rpm mootoris saalekolinat kuulsin ütlesin poole sõidupealt mehele, et aga palun võid koju tagasi sõita.

Minu poolt edu selle datsuniga ja loodame, et tuleb korralik isend sellest.

Autor:  Astrona [ 06.12.2010 11:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200sx S13 - Palu

Uus vänt maksis vist ikka 16000.-
Kui huvi, mul on pakkuda vänt, millel 1 kepsu-kael on 0.6mm kulunud. Saaks veel lihvida. Hind 500.-

Auto ladu pakub kuni 0.5mm 058-B4616-050, aga toodetakse ka 058-B4616-100.
100 viitab 1mm'le.

Mõõda algatuseks ära, kui palju seda vänta peale kolistamist alles jäi.

Autor:  Palu [ 07.04.2011 11:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200sx S13 - Palu

Eile võtsin siis vaikselt kolbe välja, esimene - katki, teine - katki, komas-katki, neljas - terve :lol:
Nimelt kõigil kolmel kolvil samast kohast rõngastevahelt 2-3cm tükid väljas, hülsid ise on 83mm ja hullu pole midagi, aga läheb hoonimisse ja 83mm peale. Ilmselt oli vale seguga ringi paugutatud. Lähipäevil selgub vb saan korralikuma väntvõlli, sest praegune tuleb kolmadasse remonti lihvida ja saaled saaks ebayst 18usd( Federal Mogul) kvaliteedi kohta ei tea ka kahjuks..
Niikauaks siis läheb blokk ja kaan tegemisse, kui kellegil kolbe pakkuda siis ps!
Keegi teab nendest miskit arvata?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-WISE ... ccessories

Autor:  jeff01 [ 07.04.2011 12:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200sx S13 - Palu

Palu kirjutas:
Eile võtsin siis vaikselt kolbe välja, esimene - katki, teine - katki, komas-katki, neljas - terve :lol:
Nimelt kõigil kolmel kolvil samast kohast rõngastevahelt 2-3cm tükid väljas, hülsid ise on 83mm ja hullu pole midagi, aga läheb hoonimisse ja 83mm peale. Ilmselt oli vale seguga ringi paugutatud. Lähipäevil selgub vb saan korralikuma väntvõlli, sest praegune tuleb kolmadasse remonti lihvida ja saaled saaks ebayst 18usd( Federal Mogul) kvaliteedi kohta ei tea ka kahjuks..
Niikauaks siis läheb blokk ja kaan tegemisse, kui kellegil kolbe pakkuda siis ps!
Keegi teab nendest miskit arvata?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-WISE ... ccessories



Mida siis küll oodati kui ristati stage 2 chip, audi turbo ja 1,5 bari ülerõhku :-D
katkised kolvid on suht etteaimatav tulemus.

83mm hoonid 83mm peale?

Autor:  Palu [ 07.04.2011 12:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200sx S13 - Palu

Oih ei, 84 peale kui wisecod panen :-D
Kuid kuidas orginaalkolvid töötaks kui 83.5-le hoonida?
Vist ei töötakski?

Autor:  jeff01 [ 07.04.2011 16:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200sx S13 - Palu

Palu kirjutas:
Oih ei, 84 peale kui wisecod panen :-D
Kuid kuidas orginaalkolvid töötaks kui 83.5-le hoonida?
Vist ei töötakski?


Ei töötakski jah.

Autor:  Palu [ 23.04.2011 15:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200sx S13 - Palu

Niisiis
Asjad vahepeal nii kaugele jõudnud, et sain vahepeal pmst teise mootori ja sealt std mõõdus väntvõlli mis sai lihvitud 0.25mm peale, korralikud kolvid koos kepsudega, silindrid nüüd hoonitud selle hoonimismölluga mis käib trelli otsa, järgmine nädal peaks jupid ka jõudma, tihendid, saaled, rõngad, sidur jms,
siis saab hakata kokku laduma mootorit :)
Äkki keegi oskab öelda kust ma võiksin leida käigukasti padja ja selle võlli või puksi mis käib kardaani ümber?
Väntvõllil on ka pikilõtk, hetkel ei teagi mis sellega peale hakata, kas lasta raamsaalele midagi juurde sulatada :roll: ?

Autor:  jeff01 [ 23.04.2011 16:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200sx S13 - Palu

Palu kirjutas:
Väntvõllil on ka pikilõtk, hetkel ei teagi mis sellega peale hakata, kas lasta raamsaalele midagi juurde sulatada :roll: ?


Lehtkaliibriga saale ja vända vahelt peaks mõõtmine lihtsalt teostatav olema. Uuri järgi palju lubatud lõtk on ja palju sinu auto seda ületab

Midagi sinna juurde sulatada pole võimalik. Remont mõõdus pikilõtku saalet talle ilmselt ei müüda :roll: väntvõllile juurde keevitamist ja maha treimist kah siinpool väga ei harrastata kuigi see on võimalik.

Kas tal on pikilõtku saaled eraldi või keskmise raamsaalega koos?

Autor:  kilplane [ 23.04.2011 19:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200sx S13 - Palu

originaalis peaks CA mootoril on pikilõtkusaale koos keskmise saalega.

Autor:  mart154 [ 25.04.2011 7:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200sx S13 - Palu

kilplane kirjutas:
originaalis peaks CA mootoril on pikilõtkusaale koos keskmise saalega.


Ja kui ma nüüd õigesti mäletan, siis CA remontmõõdus saaledel oli pikilõtk ka remontmõõdus.

1. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/