Motary1 kirjutas:
CA18-l ei maksa neid pööreid üldse väga kõrgeks ajada, kaas küll kannatab seda, aga väntvõll on siiski half-counterweighed.
CA20 oma full counterweighed, aga seda peab modima, et vastu girdle'it ei käiks
Mis siis juhtuma hakkab?
Kas CA20 mitte ka üldse jämedamad kaelad polnud? Kui see selle raami modimisega piirduks, siis oleks meil kõigil CA20DET'id ja poleks nagu pointi 5000USD eest 2.0 stroker-kit'i osta. Kui õigesti mäletan, oli CA20 vänt peale muu veel ka nõrgem.
Stock turboga pole mõtet üle 6500 lasta, stock nukkidega üle 7000, stock klapivedrud ujuma <7500, siis veavad alt ka hüdrotõukurid, osadel lendavad 8000 peal juba klapitaldrikud. No ja siis hakkavad kepsud kolvid lendama. Aga kui kõik tehtud, siis läheb ka masin juba 6sekiga 150ni ja ei tohiks probleem olla kui iga käigu lõpus 1sek 8-10000rpm vahel käia. Pole kuulnud, et CA18 vänt pooleks oleks läinud vms, ja saalesid läheb kah pigem ikka puuduliku õlituse tõttu. Laitmise ja kiitmisega üldse nii, et uskuda võib siis kui keegi enda oma laidab ja teiste oma kiidab
Seega ega mind kah uskuda maksa
Palu,
* ega boost sul saalesid keeranud. Autol oli ostes "imelik hääl", ja mootor käis ikka 7500
.
* õlirõhk pole konstant - peaks olema ~1bar rõhku iga 1000rpm kohta.
* * Loodetavasti paned nüüd spidoka ette õlirõhu kella.
* * Õli taset vaata vähemalt peale igat 1000km ja tase võiks olla max peal, pigem tiba üle maxi, aga kindlasti üle Normi.
Olen mõelnud, et abiks oleks õlirõhu-tuli, mis põleks kui rõhk alla 0,7bar/1000rpm
* * Õliradikas alandab õlirõhku, kindlasti ei tõsta. Ja õlitemperatuur pole mul probleemiks olnud. Arvestades, et sul stock kolvid jne nüüd ettevaatlikum, siis selle radika asemel võtaks ühe "düno-tunni".