Paar nädalat tagasi tõstsin korra mootori peale, et summutisüsteem siis lõpuni enamvähem kinni ära punktida
Aga siis tuli juba eelpool mainitud uue turbo teema ja seega oli vaja hakata kollektorit jälle ümber tegema.
Pildilt siis näha, kui palju siis olukord eelmisega võrreldes muutus:
Sisselaske kollektoril oli mingi kõrv, mille külge teise turboga plaanisn teha veel mingi lisa kinnituse, et turbo ja kogu väljalase ei ripuks ainult kollektori küljes. Uue turboga aga jäis see jupike jalgu
Ühesõnaga tuli see kronstein ära likvideerida
Uue turbo flantsi otsustasin siis seekord ise teha. Eelmise ma lasin lõigata, aga tollel lõigati poldi augud 8mm asemel 9 ja 10 mm peale, nii et hiljem pidin ikkagi mingeid pukse sinna sisse aretama jne. Seega lõikasin uue lihtsalt gaasi lõikuriga ja augud puurisin kohe puurpingis.
Esialgu natuke lihvimist ja asi nägi juba millegi moodi välja:
Kui flants enamvähem valmis, siis puntisin selle kolletori külge ja niisuur vahe oli vaja siis ära täita
Ruum, kuhu turbo peab seal taga ära mahtuma, on suhteliselt piiratud. Ideepoolest on mootori käpa poldist tulemüürini täpselt 90mm. See pilt on natuke vale nurga alt, aga ega ruumiga nagu eriti hõisata ei ole:
Kolletoril lõikasin vahet flantsi suhtes isegi suuremaks, et aretada vahele selline tükk
Esialgne vaade oli selline:
Need kohad, mis olid kohe õieti, punktisin esialgu kinni ja need, mis ei tahtnud kohe klappida, said pisut sooja ja pilt oli kohe tunduvalt parem
Keevitatud kujul
Kuna esialgu lihvisin sisepindu tavalise kivikettaga ja see oli ikka väga vaevaline, siis otsustasin ühe lisa mänguasja omale soetada...
...ja kohe oli igasugune sisepindade töötlemine lust ja lillepidu:)
Lõpptulemus jäi siis selline:
Põhimõtteliselt sain kollektori siis sellel nädalavahetusel valmis.
Jätkuvalt on plaan aretada veel mingi lisa kinnitus, mis toetaks kogu turbo ja kollektori majandust.
Ülejäänud pildimaterjal asub:
http://t-lab.planet.ee/g2project-2arx