Selle joonistatud kütusepumba pildi võtsin ma G60ne manualist, aga mu monopritse süsteem oli põhimõtteliselt sarnane.
Pump ise andis tehniliste andmete järgi ainult 1,2 bari. Mehaanilise pritse pumbad annavad küll tõesti vist ka 10 bari, aga üks asi on barid ja teine asi on minuarust ikkagi kogus. Jansil on vist mehaanilise pritse pump, aga temagi väidab, et see jääb lahjaks.
Bensiinipumba käima jäämise mure on veel hetkel lahendamata, miks ta süüde sees koguaeg taha jääb. Ühe elektriku arvamus oli, et seda pumpa ei lükka välja mitte mingi andur vaid arvatavasti mingi aegrelee. Idepoolest pole ma aga bensiinipumba relee juhtmestikku rohkem puutunud, kui vanast ajust pumba releesse mineva juhtme uue ajuga ühendanud. Seega ei saa ma aru, kas siis aju paneb äkki segast või milles asi. Eks sellega peab veel tulevikus oma pead pisut vaevama.
Pole viimasel ajal olnud mahti oma tegusid siin niipalju pildimaterjalina kajastada, seepärast nagu väike update, mis siis vahepeal tehtud.
Eelviimase nädalavahetuse järgne seis:
Viimase nädalavahetuse täiendasin veel paari vaba päevaga töölt ja ainult selleks, et garaazis asju edasi kiiremini arendada.
Sain kätte ka Bosch 044 pumba, mis siis vana pumbaga võrreldes on ikka tunduvalt pirakam tükk:
Originaal reservuaari jätsin alles ja eelmise pumba asemele tegi treial vastava tüki, millele siis käib ka eelnevalt pumba peal olnud filter:
Algeslt üritasin seda tükki lihtsalt vanast pumbast teha, aga 044 sisend on mingi 16mm + keermega ja vanast pumbast tuli välja 8mm voolik. Seega poleks vist suurt sealt läbi hakanud käima
Auto all nägi siis lõpuks kogu kompott välja selline:
Lisaks kaotasin siis ära kompressori puhul vajaliku tagasivoolu õhutoru, mis siis tühikäigul laseb õhu sisselaske juurest kuhugi kompressorisse tagasi. Mul sellist asja nagu vaja pole, seega sain selle ise teha ja seda juba sellepärast, et pisut torustiku horisontaalset nurka sisselaske juures muuta:
Peale bensiinipumba paigaldust oli järgmine mure,
säde. Nimelt oli mul ikkagi endal õigus, kui ma üritasin kuidagi sädet viimane kord üksi vaadata ja ma midagi seal enda arust ei näinud. Mida polnud, seda polnud...
Põhimõtteliselt kulus sädeme otsimise peale pool reedest päeva, kus sai igasugu erinevaid asju ära proovitud ja ikka ei saanu aru, milles asi. Kohalik elektrik ei osanud kah mulle midagi vihjata ja lõpuks andis tema kah aja puuduse tõttu alla.
Mina aga alla ei tahtnud anda, kuigi tuju rikkus nagu mingiks ajaks ära küll.
Siinkohal aga suurimat tänud
Mihklile, kes veel õhtusel ajal telefoni teel oskas hea vihje anda, milles probleem võib olla:
Nimelt olin võtnud aju relee jaoks vajaliku lülitava voolu valest kohast ja ajust kadus igakord vool, kui starterit keerasin. Süüde sees oli vool olemas ja kõik nagu paigas, aga starteri asendis oli kohe kogu elu tumm
Nii, kui Mihkel selle vihje andis, olin kindel, et selles mu häda ongi. Vaatasin korra üle ja vea parandamine kaua aega ei võtnud ning reedese pika garaazipäeva sai ikka pauguga lõpetada
Pauguga juba selles mõttes, et kõljes polnud peale väljalasekolletori suurt miskit. Aind kõik hädavajalik käivitamiseks.
Midagi pikalt pläristada ei saanud, kuna ainukese vedelikuna oli mootoris õli ja ega väga aru saanudki, kas kõik silindrid üldse käisidki.
Nüüdseks on siis turbo juba küljes, õlitused paigas ja tuleval nädalavahetusel saab ka väljalaske vast kokku ära keevitada.
Teha on veel küll, aga enamvähem hakkab looma.
Lõppu ka üks küsimus:Kas tühikäigu mootori üks ots käib sisselakse torusstikku ja kas selle asemel võiks kasutada ka karterituulutuse puhul kasutatavaid väikeseid koonusfiltreid? Kuskil olen sellist lahendust näinud.
arx