TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

kustutada
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=8039
1. leht 2-st

Autor:  freeser [ 23.09.2010 19:19 ]
Teema pealkiri:  kustutada

lukku

Autor:  kilplane [ 23.09.2010 22:08 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser

autodega alustasin ise ka golfidega, ja ühte neist ehitame siiamaani. (nagu Tallinn, mis kunagi valmis ei saa.)
neid mootoeid tunnen ka läbi lõhki.
mingeid x varuosi vaja on, siis võid küsida.. garaaz on täis igasugu golfi vidinaid ja plastikuid..

Väike idee sulle ka:
koopalaiendid, laiad ~15" veljed ja 2cm kitsamad rehvid kui peaks, ja lasta rattad korralikult koopasse. las pritsib alt sädemeid.

Jõudu ehitamisega.

Autor:  freeser [ 23.09.2010 23:42 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser

.

Autor:  kilplane [ 24.09.2010 9:04 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser

nende tiivakaare plastikutega tasub ettevaatlik olla, kipub uhkelt roostetama plasti alt..
aga mõte oli, et rullida tiivakaari, ehk metalli.. et saaks ikka täiesti vastu maad lasta.
aga noo see oli kõigest mõte.. sest siukse autoga tallinnas näiteks sõita ei saaks.. pooled teed on läbimatud.
varemgi on golfid jäänud lamavate politseinikute peale kõikuma.. ei esimesed ega tagumised rattad ei puutu maad.

Autor:  RKsilver [ 24.09.2010 12:00 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser

Tõnis tahtis esimese postiga öelda kokkuvõtteks, et *If sparks don't fly, it rides to high*

Autor:  freeser [ 24.09.2010 21:38 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser

.

Autor:  Aigo [ 25.09.2010 9:36 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser

tallinnas veel saaks sõita madala autoga aga pärnus ma ei saanud oma bussigagi igalepoole, sest teeolud on ikka väga jubedad, plus veel port arturi kõrval parkla kuhu ma ilusti oma bussi velje tükid maha jätsin.

Autor:  freeser [ 26.09.2010 19:44 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser

.

Autor:  freeser [ 30.12.2010 18:51 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser

.

Autor:  Mihkel [ 30.12.2010 20:07 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser

Selliseid asju arvutatakse ikka enne ploki töötlemist. ;)

Autor:  vibla [ 31.12.2010 0:14 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser

Küsimus pigem selles mida sa surveastmeks saada tahad. Surveastet saab madalamaks küll aga kõrgemaks enam mitte. Viska üks kolb sisse koos kepsu ja vändaga ja mõõda ära kui palju jääb mahtu silindrisse. Siis saad hakata arvutama ka tegelikku surveastet.
EDU

Autor:  freeser [ 20.06.2011 15:55 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser

.

Autor:  freeser [ 05.07.2011 22:34 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser

.

Autor:  rosco [ 06.07.2011 20:10 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser

Nr 2 on ECU-l lambda.

Autor:  Maik [ 06.07.2011 20:52 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser

Kas kasutad widebandi lambda juhtmest tulevat narrowbandi signaali otsa?

kas kell on õigesti konfitud ikka ja annab öigetest väärtustes välja infot? ehk siis vist defaultida tuleks..? Kui signaal vale siis ecu samuti eirab seda... või milles see "tunne" väljendub? rikkas segus ?

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/