TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=7924
2. leht 3-st

Autor:  pilsner [ 14.09.2010 20:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-

Ultron kirjutas:
1,8s 60ft liimirajal on isegi stock 4wd kohta kuidagi vähe ikkagi. Viimasel AC sügis Dragil lasid ka mõned 14s quattrod 1,8x 60ft starte Kiltsil, mis liimirajaga kuidagi võrdlust ei kannata. Eks 6MPS on korraliku kaaluga ja see kuni 50% jõudu tagatelge võiks kiire stardi jaoks olla suurema numbriga asendatud. Üldiselt kui USA versioonis stock pill sõidab 13,6-13,7 liimirajal, siis pakun 300+ whp kanti järgi aidatud kodumaine võiks Kiltsil 13 sisse kenasti jõuda. Eriti arvestades, et ise sain 13,7 ja seda kitsa 225 lamelli 2,25s 60ft stardi, lahtise akna ning nagu neljandale vahetades kuulda ka libiseva siduriga :lol:

Nagu saan aru, siis see 13.7 on sõidetud 6 MPS-ga ?
Ennustamisega ma ei tegele (1/4 aja kohapealt), aga stockiga võrrelda kindlasti ei saa, kui auto on õiges seades. Kui ilmad väga ei keera, eks siis oktoobris oleme juba targemad

Autor:  Ultron [ 14.09.2010 21:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-

Sa vist jätsid selle youtube video vaatamata. 13,7 sõidetud ca 300rwhp V8'ga aga eks ootab oktoobrit täpsemate numbrite jaoks.

Autor:  KaroK [ 15.09.2010 16:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-

Ultron kirjutas:
Sa vist jätsid selle youtube video vaatamata. 13,7 sõidetud ca 300rwhp V8'ga aga eks ootab oktoobrit täpsemate numbrite jaoks.

Kumb auto neist 4-veoline on ?

Autor:  Ultron [ 15.09.2010 16:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-

rwhp = rear wheel hp. Mu point oli selles, et kui mitte just kõige roosilise pidamisega tagaveoline suudab analoogse jõuga 13s sisse sõita, siis suudab seda ka 4wd.

Autor:  mth [ 16.09.2010 10:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-

Igatepidi kohatud võrdlused tõesti, kas Mazda on siis tõesti nii vägeva kasti ehitanud mis vabalt liimirajal clutch drop starte kannatab? Ma ise arvasin, et tehasest pani ainult Audi selliseid autodele külge :)

Teine variant on muidugi see, et sidur libiseb piisavalt, et pöörded ei langeks kuid mitte nii palju, et auto ei liiguks:) Endal paranes küll 60ft tänu rehvide vananemisele ja pidamise kaotamisele, tutikad rehvid poosid stardis mootori kinni ja kiirendamisel tuli väike võimsuse auk sisse.

Autor:  pilsner [ 16.09.2010 11:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-

mth kirjutas:
Igatepidi kohatud võrdlused tõesti, kas Mazda on siis tõesti nii vägeva kasti ehitanud mis vabalt liimirajal clutch drop starte kannatab? Ma ise arvasin, et tehasest pani ainult Audi selliseid autodele külge :)

Teine variant on muidugi see, et sidur libiseb piisavalt, et pöörded ei langeks kuid mitte nii palju, et auto ei liiguks:) Endal paranes küll 60ft tänu rehvide vananemisele ja pidamise kaotamisele, tutikad rehvid poosid stardis mootori kinni ja kiirendamisel tuli väike võimsuse auk sisse.


Arvan samuti, et ei saa ja ei ole mõtet võrrelda rwd ja awd autode 60ft aegasid (kui räägime tavarehvidest).
No selge on see, et Audide käigukastid on hoopis teisest puust. Sidur ongi siiamaani põhimõtteliselt koguaeg libisenud sedavõrd piisavalt, et ei tekiks "puu tagant" pääsemise effekti. Oktoobrist on peal racing sidur koos poole kergema hoorattaga, mis ei tohiks mitte ühe nurga alt läbi libiseda, seega varsti oleme targemad :)

Autor:  MazdaGTI [ 17.09.2010 7:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-

Aga katsetama hakkad ikka juba tugevdatud kasti sisuga?

Autor:  pilsner [ 17.09.2010 8:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-

MazdaGTI kirjutas:
Aga katsetama hakkad ikka juba tugevdatud kasti sisuga?

Ei. Praktiliselt tervenisti uus sisu.

Autor:  Marko [ 24.09.2010 22:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-

siduri taha ei tohiks asi enam jääda :)

Pilt
Pilt

Autor:  pilsner [ 26.09.2010 11:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-

Uue sisuga käigukast ja kangem sidur all, päris hea üle pika aja tõristada.
Sidur on palju konkreetsem ja tugevam, õnneks väga on/off ei ole.
Järgmine nädal läheb loodetavasti FMIC paigaldamiseks + veel nipet-näpet tööd ootamas.

Suured tänud Autopeatusele, Markole eelkõige.

Autor:  Ragnar [ 09.10.2010 21:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-

Versatuneri arendaja Steve leidis lõpuks lahenduse peale käiguvahetust olevale "puterdamisele". Nimelt originaalis leevendatakse käiguvahetusel toimuvat koormust veoülekandele mingisuguse koormuse piiranguga. Sumpsi ja sisselaske modiga autod tahavad aga kiiresti peale käiguvahetust boosti üles lüüa ja tekibki nö. puterdamine kui originaal aju seal midagi korrigeerida tahab. Nagu mõned pütid korraks ei käiks ja paugub.

Paremini pole see auto veel kunagi sõitnud. Praegu on ainult väike mure boosti spike'is mis viienda käiguga on lausa 1.5bari. Viskab küll veidi rohkem boosti, aga piirajani alla 1.1bari ei kuku.
Saatsin logid usasse Stevele ära ja nõudsin rohkem boosti :-D Tühikäiku on vaja ka veidi tõsta ja 1.3bari kuni cooleri installini oleks täitsa rahuldav. Logisin ka cooleri efektiivsust lisaks muudele asjadele ja sellest ka väike klõps.

Manused:
logviewer.JPG
logviewer.JPG [ 123.94 KB | Vaadatud 8355 korda ]

Autor:  Ragnar [ 10.10.2010 13:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-

Sain täna ka uue mapi kätte. Uus map peale ja logima. Vaatame kuidas boosti hoiab ja kuidas originaal cooler tõstetud boostiga hakkama saab.

Autor:  Mihkel [ 10.10.2010 21:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-

Ragnar kirjutas:
Sain täna ka uue mapi kätte. Uus map peale ja logima. Vaatame kuidas boosti hoiab ja kuidas originaal cooler tõstetud boostiga hakkama saab.

Nüüd liigub MPS paremini kui Bemm? :-D

Autor:  Ragnar [ 10.10.2010 22:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-

Mihkel kirjutas:
Ragnar kirjutas:
Sain täna ka uue mapi kätte. Uus map peale ja logima. Vaatame kuidas boosti hoiab ja kuidas originaal cooler tõstetud boostiga hakkama saab.

Nüüd liigub MPS paremini kui Bemm? :-D


Kindlasti liigub :) Persedüno järgi küll :)

Boost solenoidi juhtimisega on aga jama. Viskan ka kaks klõpsu üles. Eelmine vs. praegune map.
Tahtsin rohkem boosti ja vähem boosti spike'i. Spike on küll väiksem, aga kukub liiga alla ja siis uuesti kasvab sutsukese.

Manused:
Faili kommentaar: Uuem map
boost2.png
boost2.png [ 57.13 KB | Vaadatud 8024 korda ]
Faili kommentaar: Esialgne
boost1.png
boost1.png [ 53.83 KB | Vaadatud 8024 korda ]

Autor:  Ragnar [ 27.10.2010 12:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-

Leidsin vana graafiku.

Sinine joon siis stock.
Punane 3" DP, race cat, 3" lõpuni ja lõpus jaguneb 2x2.75" + Fujita CAI

Manus:
stock_vs_valjalase.JPG [183.77 KB]
Pole veel alla laetud

2. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/