Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 14:02

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 45 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 09.11.2010 11:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 19:20
Postitusi: 30
Asukoht: Tallinn
Vahepeal oleme Ragnariga hoolega loginud ja arendanud koos USA-tega seadet. Nüüd on asi nii kaugel, et oleme jõudnud järgmise pudelikaelani - kütuserõhuni. Autot logides märkasime, et kütuserõhk kukub aeg ajalt tavapärase 120 bari (1750 psi) pealt 75 bari (1087 psi) peale pöörete vahemikes 3800-5000 ning edasi 5000-6700 on jälle maksimaalne rõhk olemas.
Lahke USA versatune arendaja saadab tasuta nn. prototype internalsid, mis on testitud ja toimivad hästi (max rõhk ei tohiks palju tõusta, kuid oem pumba sarnaseid ära kukkumised peaksid olema välistatud). Samuti peab välja vahetama stock temperatuuriga Denso ITV20 küünlad ITV22-te vastu ning boosti hakkab kontrollima Perrin Pro EBCS või Grimmspeedi toodang.

Detsember võiks olla see kuu, mil Marko installib cooleri ette ja peale seda saab pidulikult joone alla tõmmata selle aasta putitamistele.


Viimati muutis pilsner, 13.11.2010 13:16, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.11.2010 12:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2005 15:16
Postitusi: 218
Asukoht: Jüri
pilsner kirjutas:
kütuserõhk kukub aeg ajalt tavapärase 120 bari (1750 psi) pealt 75 bari (1087 psi) peale


Äkki mingi ühikuga mööda pannud?

_________________
Kopikas Racing


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.11.2010 12:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Kui see otsepritsemootor on, siis on suurusjärk täiesti korrektne.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.11.2010 13:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2005 15:16
Postitusi: 218
Asukoht: Jüri
Jajah, ei mõelnudki selle peale et too ju DISI mootoriga...

_________________
Kopikas Racing


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.11.2010 4:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
Kaks logi, üks sellest kuidas originaal küttepump rõhku ei hoia - huvitav küll AFR ei muutu kui rõhk all. Ja teine klõps siis sellest kuidas see auto boosti lööb. Hädasti tahaks saada boosti kohe üles mitte kahes järgus ja spaigita lõpuni ühtlaseks. Selleks, aga vaja Grimmspeed solenoidi ja 16psi actuaatorit, originaal nimelt 8psi. Käiguvahetuse spaigi peaks korda saama actuatori väljundit/sisendit 1mm peale puurides. Võibolla uue actutoriga seda spaigi probleemi käiguvahetusel ei esine. Steve kes seadistab rääkis ka, et oli leidnud õige tabeli ajus mis siis juhib boosti peale käiguvahetust. Ei ole veel uut mapi saanud, et vaadata mis toimub aga loodame ikka parimat.


Manused:
kütuserõhk.jpg
kütuserõhk.jpg [ 82.32 KB | Vaadatud 10588 korda ]
boost.jpg
boost.jpg [ 84.21 KB | Vaadatud 10588 korda ]

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.11.2010 13:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 19:20
Postitusi: 30
Asukoht: Tallinn
Sai pandud ühe astme võrra külmemad küünlad - Denso Iridium ITV22-d.
Tühikäik meie üllatuseks ei paranenud, peab vaatama tühikäigumootori üle,
kuna külmalt käivitades on mootori pöörded 2000-2100 peal.
Ragnar peaks panema siia mingine päev ka kasutatud küünaldest pildid (kõige esimesed
oem küünlad ja ITV20-d).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.11.2010 20:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
pilsner kirjutas:
Sai pandud ühe astme võrra külmemad küünlad - Denso Iridium ITV22-d.
Tühikäik meie üllatuseks ei paranenud, peab vaatama tühikäigumootori üle,
kuna külmalt käivitades on mootori pöörded 2000-2100 peal.
Ragnar peaks panema siia mingine päev ka kasutatud küünaldest pildid (kõige esimesed
oem küünlad ja ITV20-d).


Panen küünalde klõpsud ka üles jah. Samas nendest eriti midagi järeldada ei saa sest need küünlad on olnud juba üle aasta peal ja viimase kuu aja jooksul ala 10 erinevat seadet. Mis aga imelik on see, et 4 silinder on ilus pruun ja ülejäänud suht valged. Segu on 10.5-11 :D Kui pilsner tagasi Tallinnas siis võtan uued küünlad maha ja vaatame mis nägu need on peale ca 1000km. Siis on pilt ees küünaldest ühe seadega.

Järelikult see DISI mootor siis põletab kütuse efektiivselt ära 10.5 seguga kui küünlad nii heledad. Mu Fiati mootoris oleks need täiesti tahmased olnud sellise seguga.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.11.2010 22:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ragnar kirjutas:
Segu on 10.5-11 :D

Tundub tüüpiline USA seade. :lol:
Kütust tuleb ikka sädeme kustutamiseks kasutada.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.11.2010 4:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
Mihkel kirjutas:
Ragnar kirjutas:
Segu on 10.5-11 :D

Tundub tüüpiline USA seade. :lol:
Kütust tuleb ikka sädeme kustutamiseks kasutada.


No stockis on ta veel rikkam. Isegi 9.9 WOT olen stock seades näinud. Ei tea kuidas see kone nii töötab aga töötab.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.11.2010 1:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
Täna sain kõvasti targemaks. Eelnevalt olen rääkinud, et peale flashimist hakkab ECU õppima ehk kasutama kõiki parameetreid uutest tabelitest... see on vale. Peale flashimist kasutab kohe kõiki uusi väärtusi v.a kütusehulka. Nimelt saab segu muuta short term fuel correctioniga. Kui uus map peale lasta õpib aju iga kord uut väärtust kasutama kui jõuab teatud MAP väärtuseni milles tal segu määratud. Short term fuel correctionist omakorda õpib long term fuel correctioni selgeks. Tänu sellel lähebki veidi aega kuni tunned, et auto peale fläshi liigub paremini kui enne. Seega pole vaja üldse tegelikult pikalt sõita nagu USA'kad sõidavad. Vaid peale fläshi kohe korralikult pähe anda :) Lahjaks ta enivei minna ei saa.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.11.2010 9:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Ragnari jutt muidu õige aga, vähemalt vette puhul soovitakse sõita ala ligi 100km igasuguste kiirustega . Imho autp "paremini edasiminekut" see ei mõjuta kuna korrigeerib rohkem tühikäiku ja linna pöördeid need short term ja long term fuel trim-id . WOT asendis kasutab muid parameetreid. Eks see sõltub kindlasti ajust ka .

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.11.2010 10:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
See liikumise paranemine on oma p.dünoga tegelikult tunda. Sama jutt ka Versatune foorumis beta sektsioonis. Mulle tundub vastavat tõele. Praegu tegelevad ka sellega, et uue flashiga jääksid eelnevad fuel correctionid sisse. Live tuningut hetkel veel teha ei saa, faid tuled kogu ROM flashida. Pidavat, aga võimalik olema ka live tuningut tulevikus teha, aga see nõuab ROM kirjutamise loogika muutmist ajus. Hea näha, et inimesed kes asja arendavad on südamega asja juures.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.11.2010 10:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
Maiki jutt pani mind mõtlema ja lugesin eilse vestluse uuesti läbi:

Tsiteeri:
stft is immediate. ltft is a running average
[15.11.2010 22:13:50] steve@versatune: you only need to operate a certain load points for a certain time to set the ltft value
[15.11.2010 22:14:05] steve@versatune: it's not a specific number of miles
[15.11.2010 22:14:39] steve@versatune: it will change over time though since it's constantly applying the stft to the ltft to adjust the ltft
[15.11.2010 22:15:44] steve@versatune: if stft is +20% and ltft is + 10% it will start a counter and after some amount of time, ltft will be increased toward stft
[15.11.2010 22:16:07] steve@versatune: then stft will be lower next time you hit that MAF point
[15.11.2010 22:16:19] steve@versatune: because ltft is highre
[15.11.2010 22:16:24] Ragnar P.: okay
[15.11.2010 22:16:50] steve@versatune: ecu wont change ltft until the engine is at operating temp
[15.11.2010 22:18:07] steve@versatune: ltft and stft only really have to do with MAF calibration error or changes in environmental conditions
[15.11.2010 22:18:48] steve@versatune: MAF is used to determine load and load is used to base nearly everything else. So, MAF calibration is very important


Naljakas on, aga see et peale flashi kui sõidad siis on alguses tunda et ei käi edasi ja siis läheb mõnda aega sõites paremaks. Sama asi ka seguga kui vahetult peale flashi on rikas siis peale mõnda aega tõmbab lahjemaks ära.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.11.2010 17:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Ragnar kirjutas:
Naljakas on, aga see et peale flashi kui sõidad siis on alguses tunda et ei käi edasi ja siis läheb mõnda aega sõites paremaks. Sama asi ka seguga kui vahetult peale flashi on rikas siis peale mõnda aega tõmbab lahjemaks ära.
Mis siin naljakat on? 1988a S13'etel juba oli see "auto-learn feature" olemas. Peale flashimist hakkab uuesti õppima. SX'il kogesin, et alati ei tahtnud auto peale flashimist sõitagi enne kui aku klemm eemaldada, et vana õpitu unustada. Ja järgmise ~50-200km jooksul läheb koguaeg segu safe-rich poolelt aina paremaks. Tean mingid subaru vennad, tegid enne kiiruskatset aku-klemmi-trikki, et oleks hea rikas...

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.05.2013 19:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 19:20
Postitusi: 30
Asukoht: Tallinn
Auto on tänasest uue omaniku valduses, teema võib sulgeda.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 45 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 71 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11