Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 16:10

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 45 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 14.09.2010 20:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 19:20
Postitusi: 30
Asukoht: Tallinn
Ultron kirjutas:
1,8s 60ft liimirajal on isegi stock 4wd kohta kuidagi vähe ikkagi. Viimasel AC sügis Dragil lasid ka mõned 14s quattrod 1,8x 60ft starte Kiltsil, mis liimirajaga kuidagi võrdlust ei kannata. Eks 6MPS on korraliku kaaluga ja see kuni 50% jõudu tagatelge võiks kiire stardi jaoks olla suurema numbriga asendatud. Üldiselt kui USA versioonis stock pill sõidab 13,6-13,7 liimirajal, siis pakun 300+ whp kanti järgi aidatud kodumaine võiks Kiltsil 13 sisse kenasti jõuda. Eriti arvestades, et ise sain 13,7 ja seda kitsa 225 lamelli 2,25s 60ft stardi, lahtise akna ning nagu neljandale vahetades kuulda ka libiseva siduriga :lol:

Nagu saan aru, siis see 13.7 on sõidetud 6 MPS-ga ?
Ennustamisega ma ei tegele (1/4 aja kohapealt), aga stockiga võrrelda kindlasti ei saa, kui auto on õiges seades. Kui ilmad väga ei keera, eks siis oktoobris oleme juba targemad


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.09.2010 21:39 
Eemal

Liitunud: 03.10.2009 16:27
Postitusi: 82
Asukoht: Tln
Sa vist jätsid selle youtube video vaatamata. 13,7 sõidetud ca 300rwhp V8'ga aga eks ootab oktoobrit täpsemate numbrite jaoks.

_________________
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.09.2010 16:21 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Ultron kirjutas:
Sa vist jätsid selle youtube video vaatamata. 13,7 sõidetud ca 300rwhp V8'ga aga eks ootab oktoobrit täpsemate numbrite jaoks.

Kumb auto neist 4-veoline on ?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.09.2010 16:29 
Eemal

Liitunud: 03.10.2009 16:27
Postitusi: 82
Asukoht: Tln
rwhp = rear wheel hp. Mu point oli selles, et kui mitte just kõige roosilise pidamisega tagaveoline suudab analoogse jõuga 13s sisse sõita, siis suudab seda ka 4wd.

_________________
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.09.2010 10:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 15:56
Postitusi: 85
Igatepidi kohatud võrdlused tõesti, kas Mazda on siis tõesti nii vägeva kasti ehitanud mis vabalt liimirajal clutch drop starte kannatab? Ma ise arvasin, et tehasest pani ainult Audi selliseid autodele külge :)

Teine variant on muidugi see, et sidur libiseb piisavalt, et pöörded ei langeks kuid mitte nii palju, et auto ei liiguks:) Endal paranes küll 60ft tänu rehvide vananemisele ja pidamise kaotamisele, tutikad rehvid poosid stardis mootori kinni ja kiirendamisel tuli väike võimsuse auk sisse.

_________________
quattro was here


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.09.2010 11:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 19:20
Postitusi: 30
Asukoht: Tallinn
mth kirjutas:
Igatepidi kohatud võrdlused tõesti, kas Mazda on siis tõesti nii vägeva kasti ehitanud mis vabalt liimirajal clutch drop starte kannatab? Ma ise arvasin, et tehasest pani ainult Audi selliseid autodele külge :)

Teine variant on muidugi see, et sidur libiseb piisavalt, et pöörded ei langeks kuid mitte nii palju, et auto ei liiguks:) Endal paranes küll 60ft tänu rehvide vananemisele ja pidamise kaotamisele, tutikad rehvid poosid stardis mootori kinni ja kiirendamisel tuli väike võimsuse auk sisse.


Arvan samuti, et ei saa ja ei ole mõtet võrrelda rwd ja awd autode 60ft aegasid (kui räägime tavarehvidest).
No selge on see, et Audide käigukastid on hoopis teisest puust. Sidur ongi siiamaani põhimõtteliselt koguaeg libisenud sedavõrd piisavalt, et ei tekiks "puu tagant" pääsemise effekti. Oktoobrist on peal racing sidur koos poole kergema hoorattaga, mis ei tohiks mitte ühe nurga alt läbi libiseda, seega varsti oleme targemad :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.09.2010 7:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.09.2005 23:13
Postitusi: 125
Asukoht: Tagadi getho.
Aga katsetama hakkad ikka juba tugevdatud kasti sisuga?

_________________
http://www.mazdasgarage.com/foorum/ Mazda autofoorum
http://www.db-hp.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.09.2010 8:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 19:20
Postitusi: 30
Asukoht: Tallinn
MazdaGTI kirjutas:
Aga katsetama hakkad ikka juba tugevdatud kasti sisuga?

Ei. Praktiliselt tervenisti uus sisu.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.09.2010 22:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
siduri taha ei tohiks asi enam jääda :)

Pilt
Pilt

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.09.2010 11:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 19:20
Postitusi: 30
Asukoht: Tallinn
Uue sisuga käigukast ja kangem sidur all, päris hea üle pika aja tõristada.
Sidur on palju konkreetsem ja tugevam, õnneks väga on/off ei ole.
Järgmine nädal läheb loodetavasti FMIC paigaldamiseks + veel nipet-näpet tööd ootamas.

Suured tänud Autopeatusele, Markole eelkõige.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.10.2010 21:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
Versatuneri arendaja Steve leidis lõpuks lahenduse peale käiguvahetust olevale "puterdamisele". Nimelt originaalis leevendatakse käiguvahetusel toimuvat koormust veoülekandele mingisuguse koormuse piiranguga. Sumpsi ja sisselaske modiga autod tahavad aga kiiresti peale käiguvahetust boosti üles lüüa ja tekibki nö. puterdamine kui originaal aju seal midagi korrigeerida tahab. Nagu mõned pütid korraks ei käiks ja paugub.

Paremini pole see auto veel kunagi sõitnud. Praegu on ainult väike mure boosti spike'is mis viienda käiguga on lausa 1.5bari. Viskab küll veidi rohkem boosti, aga piirajani alla 1.1bari ei kuku.
Saatsin logid usasse Stevele ära ja nõudsin rohkem boosti :-D Tühikäiku on vaja ka veidi tõsta ja 1.3bari kuni cooleri installini oleks täitsa rahuldav. Logisin ka cooleri efektiivsust lisaks muudele asjadele ja sellest ka väike klõps.


Manused:
logviewer.JPG
logviewer.JPG [ 123.94 KB | Vaadatud 8261 korda ]

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.10.2010 13:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
Sain täna ka uue mapi kätte. Uus map peale ja logima. Vaatame kuidas boosti hoiab ja kuidas originaal cooler tõstetud boostiga hakkama saab.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.10.2010 21:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ragnar kirjutas:
Sain täna ka uue mapi kätte. Uus map peale ja logima. Vaatame kuidas boosti hoiab ja kuidas originaal cooler tõstetud boostiga hakkama saab.

Nüüd liigub MPS paremini kui Bemm? :-D

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.10.2010 22:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
Mihkel kirjutas:
Ragnar kirjutas:
Sain täna ka uue mapi kätte. Uus map peale ja logima. Vaatame kuidas boosti hoiab ja kuidas originaal cooler tõstetud boostiga hakkama saab.

Nüüd liigub MPS paremini kui Bemm? :-D


Kindlasti liigub :) Persedüno järgi küll :)

Boost solenoidi juhtimisega on aga jama. Viskan ka kaks klõpsu üles. Eelmine vs. praegune map.
Tahtsin rohkem boosti ja vähem boosti spike'i. Spike on küll väiksem, aga kukub liiga alla ja siis uuesti kasvab sutsukese.


Manused:
Faili kommentaar: Uuem map
boost2.png
boost2.png [ 57.13 KB | Vaadatud 7930 korda ]
Faili kommentaar: Esialgne
boost1.png
boost1.png [ 53.83 KB | Vaadatud 7930 korda ]

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.10.2010 12:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
Leidsin vana graafiku.

Sinine joon siis stock.
Punane 3" DP, race cat, 3" lõpuni ja lõpus jaguneb 2x2.75" + Fujita CAI

Manus:
stock_vs_valjalase.JPG [183.77 KB]
Pole veel alla laetud

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 45 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 52 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11